Der sidder en mor, med meget dårlig samvittighed.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2011

Maja_4000

CiSo skriver:

Ja enig.. ALDRIG mere sofaen!  og så skidt med at man er pyller mor! 

Min kæreste synes jeg er åndssvag :b
Men er jo bange for at der sker noget !
- Hun sidder garanteret i sofaen når jeg ikke er her , og der sker ikke en skid ved det Hehe ..
Men jeg bilder mig ind at hun nemmere lærer at kravle osv. på gulvet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

Maise86

CiSo skriver:

Og det er miiiig!  Jeg har så dårlig samvittighed at i tror det er løgn... 

Cilas er over alt nu, virkelig! Rejser sig op af alt, og skal udforske hele verden, og moren har de dårlige nerver uden på tøjet konstandt! 

Så gik det galt igår, rigtig galt..  Puha kan næsten ikke skrive det, føler mig som sådan en dårlig mor! 

Nå men Cilas og jeg, sidder og hygger i sofaen.. Han er i rigtig godt humør, og smiler og griner og fjoller til den store guldmedalje.. Og dum som jeg er, skal jeg liiiige have et billede. Kameraet står ovre på skænken ikke særlig langt fra sofaen, og Cilas sidder så langt inde, at jeg da godt lige kan nå at hente kameraet og have øjnene på ham hele tiden.. Jeg skynder mig over efter kameraet, og 123 er han ude ved kanten og 123 ligger han på gulvet med armen omme på ryggen.. 

Jeg kan nå at se det hele, og vidste da godt det var dumt det jeg gjorde, jeg vidste da knægten ville kravle efter mig... AHHHR! Slår mig selv i hovedet rigtig mange gange, hvorfor tænkte jeg mig ikke om!  

Min lille dreng græder som en stukken gris, og armen er.. ja tro det eller ej, BRÆKKET!  Dumme dumme mor altså! Hvordan kunne jeg dog gå fra ham i de sekunder. ØV! 

Tror aldrig den dårlige samvittighed går over! 

tak fordi i læste med, og ja i må gerne blive forarget over mig! 

Kan lige følge dig! Puuuha... Hvor er det synd for både dig og Cilas. Men ja, ved ikke om du har læst mit indlæg, men kan virkelig følge din dårlige samvittighed

Anmeld

2. august 2011

jydeinden

CiSo skriver:

Tusind tak, det nager mig bare så meget.. det kunne jo desværre have været undgået.

det kunne det, men det kan alle uheld vel ? det gør dig da ikke til en dårlig mor

Anmeld

2. august 2011

Dansker i England

Det kan ske for selv den bedste - faktisk er det nok sket for os alle, at barnet er faldet ned af sengen/sofaen/puslebordet eller lignende. Det var smadder uheldigt, at han brækkede armen, men nu må du altså stoppe med at bebrejde dig selv - han skal nok klare sig

Anmeld

2. august 2011

Hasselnødden

Ingen forargelse! Men tværtimod et hjertevarmt knus til dig, fordi du er SÅ ulykkelig, med god grund selvfølgelig, men der sker ulykker/uheld selvom vi helst så at skulle der ske noget, så skulle det ihvertfald ikke være imens vi selv har opsynet med dem

Forleden ville jeg som altid putte den beskidte ble i blespanden lige ved siden af puslebordet, mens Elias lå med bar røv og dolk og så kom der da en traktor forbi på grusvejen og i et nu så ville den lille skatbas vende sig rundt på maven for at se den ordentligt - jeg nåede lige at se at hans forsøg på at få vendt sig og nåede kun lige op til at sikre ham i ikke at falde helt ned (samt vasketøjskurven der stod ved siden af) men resulterede både i blikket fra ægtemanden, der kom ind for at se hvorfor han græd og en blå bule i panden, da han ikke kunne undgå at ramme kanten, som siden hen blev gul og blev der som en evig reminder den følgende uge!

Jeg ville bestemt også helst være fri, men uanset hvor meget opsyn jeg har med ham fremover, så vil der indtræffe uheld og ulykker - jeg  til at det ikke er mere alvorligt end at vi/jeg/andre kan gøre noget ved det!

Og nu er jeg og du så den viden endnu mere bevidst om at vi skal tænke os om en anden god gang - vi er stadigvæk ikke 100% sikre, eller rettere sagt vores børn, men vi ved bedre nu med hensyn til de situationer vi har været i.

Erfaring gør klogere!

Anmeld

2. august 2011

JacobsMoar

Øv øv øv.. Men det sker, og du er en fantastisk mor.. Du havde været en dårlig mor hvis du lukkede øjnene og sagde at der intet var sket... Et KÆMPE kram fra mig 

Anmeld

2. august 2011

Klumpe-dumpe

CiSo skriver:

Og det er miiiig!  Jeg har så dårlig samvittighed at i tror det er løgn... 

Cilas er over alt nu, virkelig! Rejser sig op af alt, og skal udforske hele verden, og moren har de dårlige nerver uden på tøjet konstandt! 

Så gik det galt igår, rigtig galt..  Puha kan næsten ikke skrive det, føler mig som sådan en dårlig mor! 

Nå men Cilas og jeg, sidder og hygger i sofaen.. Han er i rigtig godt humør, og smiler og griner og fjoller til den store guldmedalje.. Og dum som jeg er, skal jeg liiiige have et billede. Kameraet står ovre på skænken ikke særlig langt fra sofaen, og Cilas sidder så langt inde, at jeg da godt lige kan nå at hente kameraet og have øjnene på ham hele tiden.. Jeg skynder mig over efter kameraet, og 123 er han ude ved kanten og 123 ligger han på gulvet med armen omme på ryggen.. 

Jeg kan nå at se det hele, og vidste da godt det var dumt det jeg gjorde, jeg vidste da knægten ville kravle efter mig... AHHHR! Slår mig selv i hovedet rigtig mange gange, hvorfor tænkte jeg mig ikke om!  

Min lille dreng græder som en stukken gris, og armen er.. ja tro det eller ej, BRÆKKET!  Dumme dumme mor altså! Hvordan kunne jeg dog gå fra ham i de sekunder. ØV! 

Tror aldrig den dårlige samvittighed går over! 

tak fordi i læste med, og ja i må gerne blive forarget over mig! 

Åh lille mor dog, det sker jo selv for den bedste ;) Så længe du ikke gjorde det med vilje....

Men men men men, jeg kan udmærket godt følge dig, sidste år faldt min datter (19 mdr. gammel) ned af sin skammel, mens jeg stod ved siden af, der brækkede hun også sin arm, det krævede så en operation + div. isenkræm i den lille arm og 7 uger i gips. (og nu 1 år efter en reopereation)

Men et stort kram skal du i hvert fald ha´.

Anmeld

2. august 2011

CiSo

Maise86 skriver:

Kan lige følge dig! Puuuha... Hvor er det synd for både dig og Cilas. Men ja, ved ikke om du har læst mit indlæg, men kan virkelig følge din dårlige samvittighed

har lige læst dit indlæg nu! Føj føj føj, for en oplevelse, kender lige de følelser du sidder med! Godt vores guld og i god behold. 

Anmeld

2. august 2011

Dansker I Holland

Du er IKKE en dårlig mor. Nikita på 8 mdr er faldet ned en ENKELT gang af sofaen fordi jeg lige kiggede væk to sek. Og for helvede jeg var ødelagt indeni. Men heldigvis skete der ikke noget.. Min 6 årige datter faldt ned fra vores dobbeltseng da hun var begyndt og vende sig og der er altså en halv meter ned til gulvet, og jeg vågnede af bumpet og så begyndte hun og skrige som en stukken gris. Der skete heller ikke mere end det og hun er ok. Men det er sq ikke sjovt...

Anmeld

2. august 2011

Noneother

Noget lignende er jo sket for stort set ALLE!

Det med armen er bare sort uheld.

Som de andre siger, så tror jeg godt nok man skal være et helligt menneske for at blive forarget over det.

Go´bedring til dit lille pus.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.