CiSo skriver:
Og det er miiiig!
Jeg har så dårlig samvittighed at i tror det er løgn...
Cilas er over alt nu, virkelig! Rejser sig op af alt, og skal udforske hele verden, og moren har de dårlige nerver uden på tøjet konstandt!
Så gik det galt igår, rigtig galt..
Puha kan næsten ikke skrive det, føler mig som sådan en dårlig mor!
Nå men Cilas og jeg, sidder og hygger i sofaen.. Han er i rigtig godt humør, og smiler og griner og fjoller til den store guldmedalje.. Og dum som jeg er, skal jeg liiiige have et billede. Kameraet står ovre på skænken ikke særlig langt fra sofaen, og Cilas sidder så langt inde, at jeg da godt lige kan nå at hente kameraet og have øjnene på ham hele tiden.. Jeg skynder mig over efter kameraet, og 123 er han ude ved kanten og 123 ligger han på gulvet med armen omme på ryggen..
Jeg kan nå at se det hele, og vidste da godt det var dumt det jeg gjorde, jeg vidste da knægten ville kravle efter mig... AHHHR! Slår mig selv i hovedet rigtig mange gange, hvorfor tænkte jeg mig ikke om!
Min lille dreng græder som en stukken gris, og armen er.. ja tro det eller ej, BRÆKKET!
Dumme dumme mor altså! Hvordan kunne jeg dog gå fra ham i de sekunder. ØV!
Tror aldrig den dårlige samvittighed går over! 
tak fordi i læste med, og ja i må gerne blive forarget over mig!
Det kunne være sket for mig også, som nogle gange "kommer til" at tage en chance. Det er for dumt, men man gør det alligevel....Åbenbart...