Der sidder en mor, med meget dårlig samvittighed.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2011

CiSo

AalborgPigen skriver:

Det skal du bestemt ikke have.. Det kan ske for alle .. Er ked af at din søn har brækket armen, men han skal nok komme oven på igen.. 

Citerer lige hvad min farmor sagde da jeg var barn: Hvad man ikke dør af gør en stærkere..  

Ved godt det var en anden tid osv.. Men han skal nok klare sig.. OP med humøret.!!! Kender 2 det er sket for.. 

Ja, det er også helt korrekt.. Det gør bare så ondt når ens guld kommer noget til..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

Ryberg

CiSo skriver:

det er godt nok lidt hårdt syntes jeg, og det nager mig desværre en del.. bliver så trist når jeg ser hans arm.. Han er heldigvis lige så glad som han plejer.. Men det er gips i 3 uger.. tak for 

det gror heldigvis hurtigt sammen på sådan nogle små nogen..

og husk nu at du jo ikke gjorde det med vilje.. det var et rent uheld!

Anmeld

2. august 2011

CiSo

sarahb skriver:

jeg forstår dig GODT, jeg ville selv være så ked og så træls over det!
Men søde sket er sket og der er bare ikke noget at gøre ved det.. I må få det bedste ud af det... Nus ekstra om det og du lider måske mere end ham

Sender jer det største kram

Tror på jeg lider mere en ham.. heldigvis! ville tage alt smerte fra det ham.. og tusind tak! 

Anmeld

2. august 2011

Muffin_girl

CiSo skriver:

Ja, det er også helt korrekt.. Det gør bare så ondt når ens guld kommer noget til..  

Ja jeg ved det godt.. Men du skal ikke have dårlig samvittighed.. du kan ikke gøre for det, ser du skriver at det kunne være undgået, men tror nu ikke du er den første mor det sker for 

Anmeld

2. august 2011

Camillee

Du skal ikke være så hård imod dig selv! Det får du det ikke bedre af
Og du er absolut ingen dårlig mor!

God bedring med den lille mand!

Anmeld

2. august 2011

Maja_4000

Årh
Vores Caroline er også faldet ned fra sofaen og jeg hylede mere end hende ! :b Men der skete heldigvis ikke noget ..
Siden er hun faldet ned igen , hvor min kæreste var alene med hende .. Og der blev jeg sgu lidt sur Han VIDSTE jo , at hun kunne gøre det .. Der endte vi faktisk i børnemodtagelsen med hende , fordi hun kastede op , og vi frygtede hun havde hjernerystelse .. Men dér var heldigvis heller ikke sket noget !

Nu får hun nærmest ikke lov at være i sofaen mere .. Så vil jeg hellere sidde på gulvet ! :b Hehe .. Lidt pyller er man vel

God bedring med ham

Anmeld

2. august 2011

Isabella_mor

CiSo skriver:

Og det er miiiig!  Jeg har så dårlig samvittighed at i tror det er løgn... 

Cilas er over alt nu, virkelig! Rejser sig op af alt, og skal udforske hele verden, og moren har de dårlige nerver uden på tøjet konstandt! 

Så gik det galt igår, rigtig galt..  Puha kan næsten ikke skrive det, føler mig som sådan en dårlig mor! 

Nå men Cilas og jeg, sidder og hygger i sofaen.. Han er i rigtig godt humør, og smiler og griner og fjoller til den store guldmedalje.. Og dum som jeg er, skal jeg liiiige have et billede. Kameraet står ovre på skænken ikke særlig langt fra sofaen, og Cilas sidder så langt inde, at jeg da godt lige kan nå at hente kameraet og have øjnene på ham hele tiden.. Jeg skynder mig over efter kameraet, og 123 er han ude ved kanten og 123 ligger han på gulvet med armen omme på ryggen.. 

Jeg kan nå at se det hele, og vidste da godt det var dumt det jeg gjorde, jeg vidste da knægten ville kravle efter mig... AHHHR! Slår mig selv i hovedet rigtig mange gange, hvorfor tænkte jeg mig ikke om!  

Min lille dreng græder som en stukken gris, og armen er.. ja tro det eller ej, BRÆKKET!  Dumme dumme mor altså! Hvordan kunne jeg dog gå fra ham i de sekunder. ØV! 

Tror aldrig den dårlige samvittighed går over! 

tak fordi i læste med, og ja i må gerne blive forarget over mig! 

nårrrh kram til dig... det er jo noget der kan ske.. 

Anmeld

2. august 2011

CiSo

kan ikke lige overskue at svarer jer allesammen!! Men tusind tak alle, vidste bare det ville hjælpe at skrive herinde og få nogle støttende ord med på vejen.. 

Kæmpe  til jer alle.. Selvom jeg ikke svarer jer, så læser jeg jeres opslag. 

Anmeld

2. august 2011

tazz

Jeg kom til at skubbe Anna ned af trappen forleden  Skulle sådan tisse og toilettet ligger lige ved siden af trappen. Hun stod foran døren og jeg ville så flytte hende, men uheldigvis træder hun så et skridt tilbage i det samme, så hun ryger et par trin ned

Hun kom ikke noget til, men råbte meget højt "Århja!! Mor skubbede mig ned af trappen, så du det far?!"

Vi får alle lavet et eller andet dumt med vores børn. Det er et uheld, og ikke mere end det.

Anmeld

2. august 2011

CiSo

Maja_4000 skriver:

Årh
Vores Caroline er også faldet ned fra sofaen og jeg hylede mere end hende ! :b Men der skete heldigvis ikke noget ..
Siden er hun faldet ned igen , hvor min kæreste var alene med hende .. Og der blev jeg sgu lidt sur Han VIDSTE jo , at hun kunne gøre det .. Der endte vi faktisk i børnemodtagelsen med hende , fordi hun kastede op , og vi frygtede hun havde hjernerystelse .. Men dér var heldigvis heller ikke sket noget !

Nu får hun nærmest ikke lov at være i sofaen mere .. Så vil jeg hellere sidde på gulvet ! :b Hehe .. Lidt pyller er man vel

God bedring med ham

Ja enig.. ALDRIG mere sofaen!  og så skidt med at man er pyller mor! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.