Mulleunge skriver:
Jeg har ammeindlæg og bleer (: jeg har bare glemt at skrive det på, jamen vi har ikke bil så det behøver vi ikke, og bæresele tænker jeg måske er upraktisk når hun kommer til oktober ?? eller tænker du at det måske er smart alligevel ?? 
Min ældste datter er fra December, og vi har brugt bæresele rigtig meget. Så årstiden betyder ikke noget.
Vi har en fra Babybjörn, og vi har et vind og vandtæt betræk med hætte til den... Så lidt som at sidde i en stor sovepose, hvilket er super smart når det er koldt og regner lidt.
Men tror først rigtig man bruger bæreselen fra de er 2-3 måneder. Derfør er det mere hvis man vil bruge en slynge eller vikle.
I fohold til babyalarm, så bruger vi vores hver nat fordi hun sover på eget værelse, men den er altså også super praktisk når de skal sove ude i barnevognen. Specielt når man er i mødregruppe, da det måske ikke er alle der har samme forhold, og kan stille barnevognen som du kan derhjemme så du kan høre den lille. Har også brugt den i det lokale fitness center, som lå på førstesal, men med en stor lukket altan, hvor man kunne stille barnevognen ude, imens man selv var aktiv.
Og lige en ting i forhold til Autostol... Kan godt se argumentet med at i ikke har bil. Men hvordan kommer i hjem fra sygehuset? Mange bliver hentet af venner eller familie, hvis de ikke selv kan køre, og selvom det ikke er jeres bil skal i jo bruge en autostol. Men mindre at i har så kort hjem, at i har tænkt jer at gå med barnevognen.
Men kan evt leje en autostol i Babysam, det er okay billigt.
Anmeld