Mangler jeg noget ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.554 visninger
28 svar
0 synes godt om
2. august 2011

Mauser.

Ja som overskriften lyder, er der nogen der kan se om jeg mangler noget ??  - Siden jeg blev gravid, har jeg lavet en liste over de ting der skulle købes til vores prinsesse og jeg står nu og er DONE!

lige en liste over hvad jeg har : 

K ørepose (DuniDou)

Masser af tøj i strl. 50/56

Puslebord + pude 

Produkter af alle salgs, alt fra olie til zinksalve, babypudder mm. 

Stofbleer 20 stk. 

Badeklar (flexibath) samt indsats. 

Vaskeklude.  

Flyverdragt samt vanter + huer.

Sutsko mm. 

Varme strik trøjer. 

Masser af bodyer. 

Sengetøj + rand. 

Skråstol.

Dyne + pude.

Svøbetæpper. 

Vaskefad. 

Rangler + diverse. 

Vugge.

Termometer til bad og temp. 

Barnevogn.

Ja jeg tror snart ikke jeg kan huske alt hvad jeg har, men kan ikke selv komme i tanke om andet jeg skulle stå og mangle når hun kommer .. 

Nogen der har noget at tilføje må i meget gerne (: 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

Mauser.

Jeg har altså sådan noget som neglesaks + kam og alle de småting der også (: 

Anmeld

2. august 2011

-Sigrid-

Mulleunge skriver:

Jeg har altså sådan noget som neglesaks + kam og alle de småting der også (: 

Tja, det lyder som om du har alt, ellers har du jo en god undskyldning for at vise Prinsessen frem når du skal ud og shoppe.

Har læst mange steder at det er en god ide også at have nogle bodyer og natdragter i str. 62? Bare for en sikkerhedsskyld ;O)

Anmeld

2. august 2011

NinaNymannMadsen

har du lidt sutter hvis det er barnet skal bruge det. og sutteflasker er gode at ha selvom man vil amme.
er det alm vaskeklude og engangsvaskeklude du har for begge dele er nyttige. engangs til bleskift og alm til bad.

ellers så ser det meget rigtig ud.

Anmeld

2. august 2011

Ciss

Jeg er imponeret!

Så veludstyret var vi ikke, da vi fik den første.

Det eneste jeg "mangler" på listen er ammeindlæg, hvis du skal amme og en pakke små bleer - selv hvis du skal bruge stofbleer kan det være godt at have i baghånd.

Ellers har jeg haft utrolig stor glæde af et bæresjal, så man kan have baby ind til kroppen, når den trænger det, og så alligevel have hænderne fri og ikke blive så træt i ryggen.

Jeg ved ikke, om du skal amme, men hvis du skal kan det være godt at have et par ammetopper eller andet tøj klar, som giver let adgang til madfadet for babyen.

Bilstol, hvis I har bil/skal låne bil.

Anmeld

2. august 2011

LC

Man kan finde mange lister på nettet. Som man hurtigt kan tjekke igennem for at se om man har det meste.

Se evt. denne liste. Der er det meste godt uddybet synes jeg...

Du har ikke skrevet blespand, sengetøj, vådunderlagen og ammepude. På din liste.  

Anmeld

2. august 2011

Mauser.

-Sigrid- skriver:

Tja, det lyder som om du har alt, ellers har du jo en god undskyldning for at vise Prinsessen frem når du skal ud og shoppe.

Har læst mange steder at det er en god ide også at have nogle bodyer og natdragter i str. 62? Bare for en sikkerhedsskyld ;O)

Jep det har jeg også (; Hihi jaaa .. bliver skønt <3

Anmeld

2. august 2011

Mauser.

NNM skriver:

har du lidt sutter hvis det er barnet skal bruge det. og sutteflasker er gode at ha selvom man vil amme.
er det alm vaskeklude og engangsvaskeklude du har for begge dele er nyttige. engangs til bleskift og alm til bad.

ellers så ser det meget rigtig ud.

Hart skam sutter (; tre af slagsen .. og faktisk også begge slags vaskeklude. 

Anmeld

2. august 2011

Mauser.

LC skriver:

Man kan finde mange lister på nettet. Som man hurtigt kan tjekke igennem for at se om man har det meste.

Se evt. denne liste. Der er det meste godt uddybet synes jeg...

Du har ikke skrevet blespand, sengetøj, vådunderlagen og ammepude. På din liste.  

Det har jeg glemt, jeg har det al sammen faktisk det er sgu dejligt .. 

Anmeld

2. august 2011

Fenja09

Det ser ud til at i er ret godt dækket ind med det i allerede har købt!  Jeg har også købt vådliggerlagen, ammeindlæg, ekstra madras/topmadras til barnevogn, regnslag, insektnet og nogle andre småting.

Men tror bestemt ikke at i som sådan mangler noget der er strengt nødvendigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.