Mangler jeg noget ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2011

Mauser.

Kan se at jeg har glemt tusinde på min liste over ting jeg faktisk har .. Den liste der er sendt over de ting man skal have har jeg faktisk dem alle sammen .. skønt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

-Sigrid-

Mulleunge skriver:

Jep det har jeg også (; Hihi jaaa .. bliver skønt <3

Glæder mig også som en sindsyg, og jeg er "kun" 16+2

Anmeld

2. august 2011

NinaNymannMadsen

Mulleunge skriver:

Hart skam sutter (; tre af slagsen .. og faktisk også begge slags vaskeklude. 

okay. jamen så tror jeg ikk der er noget du mangler. har du et legetæppe som baby kan ligge på. det er godt at ha også selvom barnet ikk er ret gammelt.

Anmeld

2. august 2011

annec

Mulleunge skriver:

Ja som overskriften lyder, er der nogen der kan se om jeg mangler noget ??  - Siden jeg blev gravid, har jeg lavet en liste over de ting der skulle købes til vores prinsesse og jeg står nu og er DONE!

lige en liste over hvad jeg har : 

K ørepose (DuniDou)

Masser af tøj i strl. 50/56

Puslebord + pude 

Produkter af alle salgs, alt fra olie til zinksalve, babypudder mm. 

Stofbleer 20 stk. 

Badeklar (flexibath) samt indsats. 

Vaskeklude.  

Flyverdragt samt vanter + huer.

Sutsko mm. 

Varme strik trøjer. 

Masser af bodyer. 

Sengetøj + rand. 

Skråstol.

Dyne + pude.

Svøbetæpper. 

Vaskefad. 

Rangler + diverse. 

Vugge.

Termometer til bad og temp. 

Barnevogn.

Ja jeg tror snart ikke jeg kan huske alt hvad jeg har, men kan ikke selv komme i tanke om andet jeg skulle stå og mangle når hun kommer .. 

Nogen der har noget at tilføje må i meget gerne (: 

Hvad med ammeindlæg, næsesuger, babyvatpinde, autostol, madresser, lagner og evt. ammepude?

Anmeld

2. august 2011

Mauser.

annec skriver:

Hvad med ammeindlæg, næsesuger, babyvatpinde, autostol, madresser, lagner og evt. ammepude?

Det har jeg (: har bare glemt at skrive det på .. 

dog ikke autostol da vi ikke har bil. 

Anmeld

2. august 2011

Mauser.

NNM skriver:

okay. jamen så tror jeg ikk der er noget du mangler. har du et legetæppe som baby kan ligge på. det er godt at ha også selvom barnet ikk er ret gammelt.

Jeg har ikke købt aktivitets tæppe, men legestativ og tæppe hun kan ligge på (; 

Anmeld

2. august 2011

Mauser.

-Sigrid- skriver:

Glæder mig også som en sindsyg, og jeg er "kun" 16+2

hihi jaaa  

Anmeld

2. august 2011

NinaNymannMadsen

Mulleunge skriver:

Jeg har ikke købt aktivitets tæppe, men legestativ og tæppe hun kan ligge på (; 

ja det er jo lige så godt.

Anmeld

2. august 2011

Mauser.

Ciss skriver:

Jeg er imponeret!

Så veludstyret var vi ikke, da vi fik den første.

Det eneste jeg "mangler" på listen er ammeindlæg, hvis du skal amme og en pakke små bleer - selv hvis du skal bruge stofbleer kan det være godt at have i baghånd.

Ellers har jeg haft utrolig stor glæde af et bæresjal, så man kan have baby ind til kroppen, når den trænger det, og så alligevel have hænderne fri og ikke blive så træt i ryggen.

Jeg ved ikke, om du skal amme, men hvis du skal kan det være godt at have et par ammetopper eller andet tøj klar, som giver let adgang til madfadet for babyen.

Bilstol, hvis I har bil/skal låne bil.

Jeg har ammeindlæg og bleer (: jeg har bare glemt at skrive det på, jamen vi har ikke bil så det behøver vi ikke, og bæresele tænker jeg måske er upraktisk når hun kommer til oktober ?? eller tænker du at det måske er smart alligevel ?? 

Anmeld

2. august 2011

Ciss

Mulleunge skriver:

Jeg har ammeindlæg og bleer (: jeg har bare glemt at skrive det på, jamen vi har ikke bil så det behøver vi ikke, og bæresele tænker jeg måske er upraktisk når hun kommer til oktober ?? eller tænker du at det måske er smart alligevel ?? 

Jeg brugte det faktisk allermest hjemme indendørs. Nogen dage var min ældste urolig og havde ondt og den slags, og da ville hun helst være i armene. Da var det godt at kunne aflaste armmusklerne og bære med ryggen i stedet. + at det var ret og slet hyggeligt, så nogen gange, hvis jeg skulle have ting gjort, og hun ikke var i humør til at ligge selv, så brugte jeg sjalet. Så var hun med og så på, hvad jeg var i gang med. Virkelig spændende at Mor vasker op!

Jeg har også brugt det på ture ud. Det er langt enklere at tage bus med barnet i bæresjal i stedet for barnevogn, som må ind og ud osv. Gåture udendørs om vinteren går også fint. Det er ganske lunt inden i sjalet, og man kan tage sin jakke rundt, hvis der er kold vind. Mine to er fra henholdsvis december og november. I bæresjal kan de fint sove et stykke tid. Nogen bæreseler skal babyen ikke være i længere end ca 30 min pga at siddestillingen bliver forkert.

Og så er det genialt at bruge den slags i lufthavnene, hvis man skal rejse. Vognen må sendes og er besværlig hvis man er alene og både skal passe på barnet og klappe sammen og pakke i plastik osv.

I tillæg er der nogen mænd, som virkelig falder for at gå med babyen på den måde. De får en helt anden nærhed med den lille. Men det er ikke alle mænd som har lyst....

Så jeg anbefaler det varmt.

Men det er jo luksus da. Man kan jo fint klare sig uden også, det gør bare det hele lidt enklere i en del situationer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.