Jennifer 1 måned gammel + billeder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2011

Nadia Foged

Maja_4000 skriver:

Hvor er hun bare sød !
Og dit nye hår klæder dig ! ;D

Har du prøvet en anden slags flaske ? Caroline gylpede også helt vildt .. Men vi fandt ud af at det var endnu mere hvis vi brugte avent flaskerne .. Så vi gik over til nuk , det hjalp en del Tror man skal prøve sig lidt frem (: 

Mange tak synes faktisk selv det blev ret pænt ..

Jeg bruger nemlig AVENT flaskerne og uanset hvad jeg snart gør gylper hun en del, kunne være jeg sku prøve de andre, ja det vil jeg da gøre idag, er også synd hun skal gylpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

Maja_4000

Nadia Foged skriver:

Mange tak synes faktisk selv det blev ret pænt ..

Jeg bruger nemlig AVENT flaskerne og uanset hvad jeg snart gør gylper hun en del, kunne være jeg sku prøve de andre, ja det vil jeg da gøre idag, er også synd hun skal gylpe

Vores datter kunne slet ikke finde ud af avent flaskerne .. Det var som om der blev lavet tryk i dem , og så væltede det bare ud i munden på hende

Håber du finder en som virker for jer (:

Anmeld

4. august 2011

Nadia Foged

-Sigrid- skriver:

Ej hvor er hun dejlig! Rigtig charmerende

Er især vild med billed nr 4, hun ser ud som om hunn virkelig glæder dig til at få et eller andet (flaske)?

Fedt frisure! 

Hehe tak elsker hende mere og mere .

Ah dog ikke hun var meget forkølet og havde lige født nyst en del hvilket åbenbart var sjovt

Anmeld

4. august 2011

-Sigrid-

Nadia Foged skriver:

Hehe tak elsker hende mere og mere .

Ah dog ikke hun var meget forkølet og havde lige født nyst en del hvilket åbenbart var sjovt

Så går det da den helt rigtige vej

Haha, jamen det er det jo! Godt at hun allerede nu har en fin og veludviklet humor

Anmeld

4. august 2011

Nadia Foged

Maja_4000 skriver:

Vores datter kunne slet ikke finde ud af avent flaskerne .. Det var som om der blev lavet tryk i dem , og så væltede det bare ud i munden på hende

Håber du finder en som virker for jer (:

Håber jeg også, det andet er hvertfald irriterende

Men ja der kommer rigtig meget ud og hun sluger til sig, og er tit hun får det galt i halsen

Anmeld

4. august 2011

Nadia Foged

-Sigrid- skriver:

Så går det da den helt rigtige vej

Haha, jamen det er det jo! Godt at hun allerede nu har en fin og veludviklet humor

Haha ja det må man sige men er hun også nødt til med de familiemedlemmer hun har ..

Anmeld

4. august 2011

-Sigrid-

Nadia Foged skriver:

Haha ja det må man sige men er hun også nødt til med de familiemedlemmer hun har ..

For at veje op eller følge med?

Anmeld

4. august 2011

Muttitil1+1

Nadia Foged skriver:

Puha var det ikke svært at få klippet det af ? :O

Jo, det var lidt hårdt at se på, men var SÅ træt af det til sidst, så lukkede bare øjnene og lod hende klippe

Anmeld

4. august 2011

Nadia Foged

-Sigrid- skriver:

For at veje op eller følge med?

For at PRØVE og følge med Jeg har 12 søskende, flere af dem har også børn, men sort humor er noget af det der fylder mest i familiens sind

Anmeld

4. august 2011

-Sigrid-

Nadia Foged skriver:

For at PRØVE og følge med Jeg har 12 søskende, flere af dem har også børn, men sort humor er noget af det der fylder mest i familiens sind

Held og lykke til din Jennifer så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.