Jennifer 1 måned gammel + billeder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2011

Dansker I Holland

Nadia Foged skriver:

Hej piger undskylder jeg ikke har fået brugt baby.dk den seneste tid - min computer er brændt sammen :O

Imorgen d. 3 august er Jennifer præcis en måned gammel, tiden går så hurtigt, ved godt i nok tænker en måned, ja ja rolig nu, men synes den er gået stærkt

Jeg nyder min nye rolle som mor trods lidt søvn, bleskift, gråd og irritation Hun er bare så dejlig, sundhedsplejersken har været på visit to gange, Jennifer og jeg får ros til den store guldmedalje. Allerede inden for 2 uger smilte hun bevidst - og hvor er det bare et skønt smil

Amningen stoppede jo rimelig hurtigt, men vil dermed høre om nogle har gode råd mht gylp. Hun er en meget ivrig lille dame når hun spiser holder under hvert måltid nu to pauser hvor hun skal bøvse, men alene det er en kamp, hun har temperament den lille prinsesse Men har i gode råd til hvordan jeg kan få hende til at gylpe mindre, maden kommer simpelthen alt for hurtigt ind fordi hun er så ivrig?

Udover det står den på pakning herhjemme, da vi flytter til fyn fr på lørdag - IHA hvor jeg glæder mig
Her kommer lige lidt billeder (samt billede af mit hår, blev klippet igår, nu mangler der bare farve)

Knus herfra

Kæft hvor er I begge to dog smukke hehe... Hvor kan du bare være stolt af hende Smiler.. SMUKT smil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

Nadia Foged

NadiaSK skriver:

Kan sagtens følge dig - fik klippet 25 cm af mit hår for lidt over en måned siden og hvilken befrielse!

Puha var det ikke svært at få klippet det af ? :O

Anmeld

3. august 2011

Lone Jakobsen

åh hun er da bare for dejlig sikke et fantastisk dejligt billede det første.

held og lykke med den kommende flytning.

Anmeld

3. august 2011

Maja_4000

Hvor er hun bare sød !
Og dit nye hår klæder dig ! ;D

Har du prøvet en anden slags flaske ? Caroline gylpede også helt vildt .. Men vi fandt ud af at det var endnu mere hvis vi brugte avent flaskerne .. Så vi gik over til nuk , det hjalp en del Tror man skal prøve sig lidt frem (: 

Anmeld

4. august 2011

Nadia Foged

Mikkel's mor <3 skriver:

Smukt navn
og utrolig lækker bebs..

Maange tak

Anmeld

4. august 2011

Nadia Foged

missie20 skriver:

Nøøøj hvor er hun dejlig og rigtig køn som sin mor
Bliver helt skruk igen

Årh hvor er du sød, vil sige jeg begynder at få selvtilliden tilbage i takt med man taber sig men elsker billedet af hende og jeg

æggestokkene går helt amok eller?

Anmeld

4. august 2011

Nadia Foged

Frk.S skriver:

Åh, gud hvor er hun dog sød. Sikke et dejligt smil!

Det smil kan gøre min dag god selv klokken BÆ om natten hvor jeg bare er træt, når hun smiler har jeg ikke lyst til at sove

Tænk at man kan elske et smil så meget

Anmeld

4. august 2011

Nadia Foged

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Kæft hvor er I begge to dog smukke hehe... Hvor kan du bare være stolt af hende Smiler.. SMUKT smil

Nåårh det varmer helt med alle de komplimenter.. Hun er bare så dejlig!

Anmeld

4. august 2011

-Sigrid-

Ej hvor er hun dejlig! Rigtig charmerende

Er især vild med billed nr 4, hun ser ud som om hunn virkelig glæder dig til at få et eller andet (flaske)?

Fedt frisure! 

Anmeld

4. august 2011

Nadia Foged

nutche skriver:

åh hun er da bare for dejlig sikke et fantastisk dejligt billede det første.

held og lykke med den kommende flytning.

Tusind tak bliver dejligt at komme på plads

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.