Hej piger
undskylder jeg ikke har fået brugt baby.dk den seneste tid - min computer er brændt sammen :O
Imorgen d. 3 august er Jennifer præcis en måned gammel, tiden går så hurtigt, ved godt i nok tænker en måned, ja ja rolig nu, men synes den er gået stærkt 
Jeg nyder min nye rolle som mor trods lidt søvn, bleskift, gråd og irritation
Hun er bare så dejlig, sundhedsplejersken har været på visit to gange, Jennifer og jeg får ros til den store guldmedalje. Allerede inden for 2 uger smilte hun bevidst - og hvor er det bare et skønt smil 

Amningen stoppede jo rimelig hurtigt, men vil dermed høre om nogle har gode råd mht gylp. Hun er en meget ivrig lille dame når hun spiser holder under hvert måltid nu to pauser hvor hun skal bøvse, men alene det er en kamp, hun har temperament den lille prinsesse
Men har i gode råd til hvordan jeg kan få hende til at gylpe mindre, maden kommer simpelthen alt for hurtigt ind fordi hun er så ivrig?
Udover det står den på pakning herhjemme, da vi flytter til fyn fr på lørdag - IHA hvor jeg glæder mig 
Her kommer lige lidt billeder (samt billede af mit hår, blev klippet igår, nu mangler der bare farve) 
Knus herfra 
Anmeld