Jeg har fået implantater da jeg var 27. Jeg havde ingenting fra naturens side, og det generede mig

Jeg havde ikke fået børn på dét tidspunkt, så jeg fik lagt dem ind nedefra lige under brystkirtlen, så jeg kunne amme. Det har fungeret perfekt, og jeg har uden problemer ammet 2 børn UDEN at få hængebryster

Jeg bliver nødt til at nævne i dén forbindelse, at værste årsag til hængebryster ikke er amning men rygning

Jeg skal have skiftet implantater nu, det er jo ulempen at de ikke holder evigt. Men skidt pyt, det tager jeg med

Vi har hængeøjne i familien, når det rammer mig skal jeg helt sikkert også have ordnet øjne.
Hvis jeg havde været overvægtig og havde tabt mig ville jeg helt sikkert også få fjernet overflødig hud, fedtsugning kunne jeg nok også godt finde på hvis det sad lokalt fx. på maven men ellers mener jeg det bedste er et naturligt vægttab, da fedtet ellers kommer igen

Jeg synes ikke nødvendigvis bare man skal acceptere måden man ser ud på, hvis det generer een dagligt, men jeg forstår godt folks angst for narkose og synes egentlig også det ville være fedest ikke at have brystimplantater. Men... når alternativet for mig var at ligne en mand resten af mit liv, foretrak jeg alligevel at blive opereret.
Stort nytårsknus

og pøj pøj til alle jer der skal opereres

Og... sørg nu for at vælge et ordentlig sted, hvor de ved, hvad de laver.
Tina
Anmeld