Kosmetiske operationer, ja eller nej...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2009

Honningblomst

Znuzke skriver:

Jeg skal da ha løftet babserne op på plads, fjernet åresprængninger på benene - og en maveopstramning kunne jeg også trænge til. Jeg kunne faktisk også godt finde på at få en fedtsugning. Selv da jeg var slank og ung så mine ben ud som bropiller, fordi mine knæ er så fede... Men jeg skal lige tabe 15-20 kg. først....men jeg er allerede godt på vej - jeg har jo min unge faste slankekur på FB

Men Eva, jeg har tænkt på hvordan arret kommer til at se ud efter sådan en mave opstramning?? Jeg har jo se Dr. 90210 i fjernsynet, og der har de næsten altid et meget stort langt ar rundt om maven. Bliver dit også sådan???
Eller er der andre alternativer?? Jeg har nemlig også en baldakin ud over mit KS-ar.

Tja, ved ikke om det bliver større end mit ks-ar og det betyder ikke så meget...det bliver jo næsten usynligt med tiden...
Udover det så har jeg et langt ar fra ks, så det er jo lidt det samme....skal nok smide billeder ind når det er overstået...6 mdr. endnu, så skal det laves...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2009

ekzunz

Eva skriver:

Tja, ved ikke om det bliver større end mit ks-ar og det betyder ikke så meget...det bliver jo næsten usynligt med tiden...
Udover det så har jeg et langt ar fra ks, så det er jo lidt det samme....skal nok smide billeder ind når det er overstået...6 mdr. endnu, så skal det laves...

Det vil jeg glæde mig til at se....det passer også helt fint. Om 6 mdr. har jeg tabt det jeg skal - og så er jeg klar til at lægge mig under kniven

Anmeld

1. januar 2009

Christinahr

Jeg tror ender med et brystløft/reducering når jeg engang er færdig med børn. De volder en del smerter i ryggen, så i princippet er det jo nok både kosmetisk og nødvendigt.

Anmeld

2. januar 2009

Doktor Doolittle

Jeg har fået implantater da jeg var 27. Jeg havde ingenting fra naturens side, og det generede mig Jeg havde ikke fået børn på dét tidspunkt, så jeg fik lagt dem ind nedefra lige under brystkirtlen, så jeg kunne amme. Det har fungeret perfekt, og jeg har uden problemer ammet 2 børn UDEN at få hængebryster Jeg bliver nødt til at nævne i dén forbindelse, at værste årsag til hængebryster ikke er amning men rygning

Jeg skal have skiftet implantater nu, det er jo ulempen at de ikke holder evigt. Men skidt pyt, det tager jeg med

Vi har hængeøjne i familien, når det rammer mig skal jeg helt sikkert også have ordnet øjne.
Hvis jeg havde været overvægtig og havde tabt mig ville jeg helt sikkert også få fjernet overflødig hud, fedtsugning kunne jeg nok også godt finde på hvis det sad lokalt fx. på maven men ellers mener jeg det bedste er et naturligt vægttab, da fedtet ellers kommer igen

Jeg synes ikke nødvendigvis bare man skal acceptere måden man ser ud på, hvis det generer een dagligt, men jeg forstår godt folks angst for narkose og synes egentlig også det ville være fedest ikke at have brystimplantater. Men... når alternativet for mig var at ligne en mand resten af mit liv, foretrak jeg alligevel at blive opereret.

Stort nytårsknus og pøj pøj til alle jer der skal opereres Og... sørg nu for at vælge et ordentlig sted, hvor de ved, hvad de laver.
Tina

Anmeld

2. januar 2009

Honningblomst

Doktor Doolittle skriver:

Jeg har fået implantater da jeg var 27. Jeg havde ingenting fra naturens side, og det generede mig Jeg havde ikke fået børn på dét tidspunkt, så jeg fik lagt dem ind nedefra lige under brystkirtlen, så jeg kunne amme. Det har fungeret perfekt, og jeg har uden problemer ammet 2 børn UDEN at få hængebryster Jeg bliver nødt til at nævne i dén forbindelse, at værste årsag til hængebryster ikke er amning men rygning

Jeg skal have skiftet implantater nu, det er jo ulempen at de ikke holder evigt. Men skidt pyt, det tager jeg med

Vi har hængeøjne i familien, når det rammer mig skal jeg helt sikkert også have ordnet øjne.
Hvis jeg havde været overvægtig og havde tabt mig ville jeg helt sikkert også få fjernet overflødig hud, fedtsugning kunne jeg nok også godt finde på hvis det sad lokalt fx. på maven men ellers mener jeg det bedste er et naturligt vægttab, da fedtet ellers kommer igen

Jeg synes ikke nødvendigvis bare man skal acceptere måden man ser ud på, hvis det generer een dagligt, men jeg forstår godt folks angst for narkose og synes egentlig også det ville være fedest ikke at have brystimplantater. Men... når alternativet for mig var at ligne en mand resten af mit liv, foretrak jeg alligevel at blive opereret.

Stort nytårsknus og pøj pøj til alle jer der skal opereres Og... sørg nu for at vælge et ordentlig sted, hvor de ved, hvad de laver.
Tina

Kan godt forstå dit valg...også nemt at sige man adrig ville putte noget ind, hvis man har bryst nok.
Ang. rygning og hængebryster....kan kun sige det var heldigt jeg ikke også røg...hold da op.

Jeg undersøgte meget nøje hvem der skulle få lov at skære i mig og jeg valgte den bedste, jeg kunne finde...og dyreste...jeg gav 19.000kr mere end min veninde for samme operation...men jeg ville det bedste..

Knus..

Anmeld

2. januar 2009

Heidi.

Nej det kunne jeg ikke finde på.. Og det er ikke fordi jeg er tilfreds mig mig selv, for det er jeg ikke. Jeg ville bare ikke lægge mig under kniven for syns skyld.

Hvis jeg skulle være så uheldig en dag og måske få fjernet et bryst, så kunne jeg nok godt overveje og få lavet et nyt bryst, men det ville så være for at få kvindeligheden igen.

Anmeld

2. januar 2009

Honningblomst

Heidi-Godsk skriver:

Nej det kunne jeg ikke finde på.. Og det er ikke fordi jeg er tilfreds mig mig selv, for det er jeg ikke. Jeg ville bare ikke lægge mig under kniven for syns skyld.

Hvis jeg skulle være så uheldig en dag og måske få fjernet et bryst, så kunne jeg nok godt overveje og få lavet et nyt bryst, men det ville så være for at få kvindeligheden igen.

Men så er spørgsmålet om en minus a skål overhoved er kvindeligt som udgangspunkt, eller to lange flade bryster...jeg kunne sagtens sidde og sige at jeg hellere ville have to ikke lige store bryster i stedet for to lige lange grimme....Jeg synes det er svært at sige hvornår det kun er kosmetisk...

Anmeld

2. januar 2009

Heidi.

Eva skriver:

Men så er spørgsmålet om en minus a skål overhoved er kvindeligt som udgangspunkt, eller to lange flade bryster...jeg kunne sagtens sidde og sige at jeg hellere ville have to ikke lige store bryster i stedet for to lige lange grimme....Jeg synes det er svært at sige hvornår det kun er kosmetisk...

Jeg er altså ligeglad med hvad andre gør.. Det kan ikke pisse mig af.. Jeg kender massere der har fået lavet det ene eller andet.. Jeg har ingen fordomme omkrig det.. Jeg ville bare ikke gøre det... Jeg kan ikke forestille mig at nogen skulle skære i mig.. Og det er alle operationer.. Jeg går rundt med galdesten.. Men får den ikke væk før det er helt nødvendigt..

Anmeld

2. januar 2009

Honningblomst

Heidi-Godsk skriver:

Jeg er altså ligeglad med hvad andre gør.. Det kan ikke pisse mig af.. Jeg kender massere der har fået lavet det ene eller andet.. Jeg har ingen fordomme omkrig det.. Jeg ville bare ikke gøre det... Jeg kan ikke forestille mig at nogen skulle skære i mig.. Og det er alle operationer.. Jeg går rundt med galdesten.. Men får den ikke væk før det er helt nødvendigt..

Åh, der er ikke noget bedre end at blive lagt i fuld narkose...jeg har prøvet det mange gange....ville mere flygte hvad der skete hvis ikke jeg gjorde det.

Jeg hidser mig skam ikke op over hvad andre gør, men synes det er meget interessant den der med at man kun vil gøre det hvis det ikke er udelukkende pga kosmetiske grunde..men hvad er udelukkende det...mit løft var bestemt ikkekun for det kosmetiske-smiler- Omend det har gjort mig meget mere lækker med et par faste ikke hænge bryster...

Anmeld

2. januar 2009

Kloster

Hej. Jeg har stemt ja kunne godt finde på det engang.
Men der ville skulle meget til.
Hvis jeg fik total hænge-øjenlåg ville jeg klart få noget gjort ved det.
Og kunne også sagtens finde påat få et brystløft.

Men det er ikke noget jeg sætter ret højt imit liv. Og sikkert fordi jeg ikke har nogle problemer, som virkelig går mig på.
Respekt for dem, der vil have noget lavet. Bare det er med måde...

Kan da virkelig tage afstand for dem dervil ligne Barbie og som får 70 operationer for der. Ell dem der vil ligne krybdyr ell katte. Har virkelig så svært ved at forstå deres tankegang.

Kloster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.