Kosmetiske operationer, ja eller nej...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2008

Mikkelmusen

Eva skriver:

Det jeg mener er at der er mange grunde til at mennesker bliver tykke og tit er det noget psykisk der er grunden, på et eller andet plan,...smiler
Knus..

Nå på den måde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2008

MorCamilla

Jeg har svaret nej, jeg er glad ved mig selv som jeg er, men på den anden side er det jo ikke helt rigtigt, da jeg skal have fyldt mit ene bryst ud igen efter min operation.. Men det vil JEG nu ikke regne med som en kosmetisk operation, da jeg ikke selv kunne have gjort andet end at få det fjernet...

Anmeld

31. december 2008

Mathilde

Ja helt sikkert.
Jeg vil have lavet mine bryster en dag. Jeg er ked af dem og det påvirker min hverdag så derfor skal de laves engang....
Jeg synes der er stor forskel på, at gennemgå operationer bare for at gøre det og for til sidst at ligne en plastik-dukke og så gøre det fordi det man er ked af en eller flere dele af sin krop.

Anmeld

31. december 2008

Honningblomst

Tak for alle jeres svar...
Dejligt at se at jeg ikke er den eneste der synes det er dejligt at gøre lidt ved sig selv...
Knus...

Anmeld

31. december 2008

Smølf

Jeg har svaret at jeg er glad som jeg er nu... Men jeg tror ikke at det ville være helt udelukket, hvis jeg efter mit 3. barn havde bryster, der hang omkring navlen og et kæmpe slap maveskind eller noget...

Så jeg vil heller ikke udelukke noget. Jeg synes det er spild af tid at gå og være ked af sin krop, så hellere gøre noget ved det... ex en opstramning v ed kirurgens hjælp. For udseendet påvirker jo ens humør super meget, og det er vigtigt at være glad.

Godt nytår.

KH Neta

Anmeld

31. december 2008

Honningblomst

Netapige skriver:

Jeg har svaret at jeg er glad som jeg er nu... Men jeg tror ikke at det ville være helt udelukket, hvis jeg efter mit 3. barn havde bryster, der hang omkring navlen og et kæmpe slap maveskind eller noget...

Så jeg vil heller ikke udelukke noget. Jeg synes det er spild af tid at gå og være ked af sin krop, så hellere gøre noget ved det... ex en opstramning v ed kirurgens hjælp. For udseendet påvirker jo ens humør super meget, og det er vigtigt at være glad.

Godt nytår.

KH Neta

SÅ ENIG!!!!! Og godt nytår til dig også...smiler

Anmeld

31. december 2008

Nemesis

ja jeg har da ting der gerne må rettes op på. Jeg har øjenlåg der bestemt godt kunne reduceres og så er min drøm at få laserbehandlet mine øjne.

Desværre kan jeg blive helt panisk når det drejer sig om mine øjne, så selvom jeg har været under knicen mange gange, så kan jeg ikke frivilligt få mig til at gøre det når det drejer sig om mine øjne.

JEg kunne da strengt taget også bruge en maveopstraming. Efter 2 ks så sidder der en "pølse" som jeg da drømmer om at få væk, men ser den lidt som prisen for mine børn, ligesom nogle får ar efter at blive klippet, svag bækkenbund osv.
Så den er ikke køn, men jeg har det egentlig okay med det.

:-) Sisse

Anmeld

31. december 2008

Honningblomst

ladydan1 skriver:

ja jeg har da ting der gerne må rettes op på. Jeg har øjenlåg der bestemt godt kunne reduceres og så er min drøm at få laserbehandlet mine øjne.

Desværre kan jeg blive helt panisk når det drejer sig om mine øjne, så selvom jeg har været under knicen mange gange, så kan jeg ikke frivilligt få mig til at gøre det når det drejer sig om mine øjne.

JEg kunne da strengt taget også bruge en maveopstraming. Efter 2 ks så sidder der en "pølse" som jeg da drømmer om at få væk, men ser den lidt som prisen for mine børn, ligesom nogle får ar efter at blive klippet, svag bækkenbund osv.
Så den er ikke køn, men jeg har det egentlig okay med det.

:-) Sisse

Uha, den har jeg også...sådan en der sidder 1 cm ud...men den er jeg bestemt ikke glad ved og kan slet ikke se logikken i at fordi der er kommet børn udaf det, så er det ok....det er da bare så træls..men det er min mening og når jeg kan få lavet det stort set gratis hos den bedste kirurg så gør jeg det og ude at blinke...så til sommer har Eva flad mave uden strækmærker og bryster i en E skål der består blyantstesten....og jeg er helt sikkert ikke mere lykkelig end førhen, det giver mig bare en anden frihed...
Knus..

Anmeld

31. december 2008

Mca<3

Jo klart ,, grænsen sætter jeg ved at skulle have fremmed legemer ind i min krop men løft mm,, klart

Anmeld

1. januar 2009

ekzunz

Jeg skal da ha løftet babserne op på plads, fjernet åresprængninger på benene - og en maveopstramning kunne jeg også trænge til. Jeg kunne faktisk også godt finde på at få en fedtsugning. Selv da jeg var slank og ung så mine ben ud som bropiller, fordi mine knæ er så fede... Men jeg skal lige tabe 15-20 kg. først....men jeg er allerede godt på vej - jeg har jo min unge faste slankekur på FB

Men Eva, jeg har tænkt på hvordan arret kommer til at se ud efter sådan en mave opstramning?? Jeg har jo se Dr. 90210 i fjernsynet, og der har de næsten altid et meget stort langt ar rundt om maven. Bliver dit også sådan???
Eller er der andre alternativer?? Jeg har nemlig også en baldakin ud over mit KS-ar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.