Kosmetiske operationer, ja eller nej...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2008

malou

ja det kunne jeg sagtens...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2008

Mikkelmusen

Jeg synes den er svær at svare på. For jeg ville ikke få ordnet bryster osv, fordi de hænger eller få fjernet fedt fra maven. Jeg er selv skyld i hvordan jeg ser ud, og så må jeg også tage konsekvensen. Hvis jeg kom ud for et uheld var det nok noget andet som Maria siger.

Men jeg vil nok aldrig få lavet ansigtløft, brystoperation eller lign, fordi jeg så "slap" ud.

Men det er jo heldigvis op til hver enkelt person at afgøre om de vil det. Jeg er bare, ligenu, 98% sikker på jeg ikke ville gøre det af såkaldte "overfladiske" grunde. Men måske ser jeg anerledes på det senere i livet. Hvem ved?

Christina

Anmeld

30. december 2008

twinboys

Beck skriver:

Ja, når jeg har tabt mig det jeg skal, så er der en del løs hud der skal strammes op, og nogle bryster der skal laves...

Det samme her....

Majbritt

Anmeld

30. december 2008

Honningblomst

Mikkelmusen skriver:

Jeg synes den er svær at svare på. For jeg ville ikke få ordnet bryster osv, fordi de hænger eller få fjernet fedt fra maven. Jeg er selv skyld i hvordan jeg ser ud, og så må jeg også tage konsekvensen. Hvis jeg kom ud for et uheld var det nok noget andet som Maria siger.

Men jeg vil nok aldrig få lavet ansigtløft, brystoperation eller lign, fordi jeg så "slap" ud.

Men det er jo heldigvis op til hver enkelt person at afgøre om de vil det. Jeg er bare, ligenu, 98% sikker på jeg ikke ville gøre det af såkaldte "overfladiske" grunde. Men måske ser jeg anerledes på det senere i livet. Hvem ved?

Christina

Hvordan kan det være ens egen skyld..det forstår jeg ikke?
Men ja, hvis man kan holde ud at se på sig selv som man er, så skal man da også det...mine smukke bryster og sexede kavalergang er alle de mange tusind værd....men jeg synes også det er vigtigt at være smuk såvel inde som ude...
Knus..

Anmeld

30. december 2008

Maria9990

Eva skriver:

Nåhr, okay, så er du jo lige så sørgelig som jeg er-griner

Det er jo hvordan man ser på det

Syntes skam ikke man er sørgelig, men man vil da sig selv det bedste og hvis man mener at man ville få det bedre med sig selv på grund af en operation, kan jeg ikke se hvorfor man ikke skal have muligheden.

Anmeld

30. december 2008

Honningblomst

Maria9990 skriver:

Det er jo hvordan man ser på det

Syntes skam ikke man er sørgelig, men man vil da sig selv det bedste og hvis man mener at man ville få det bedre med sig selv på grund af en operation, kan jeg ikke se hvorfor man ikke skal have muligheden.

Var også lidt ironisk...jeg synes faktisk det mest sørgelige er de mennesker der ikke passer på deres krop..nu tænker jeg ikke på at få kosmetiske operationer...men alle de mennesker der er overvægtige og ikke dyrker motion, ryger osv...det er virkelig trist...men det må de jo selv om...

Anmeld

30. december 2008

Mikkelmusen

Eva skriver:

Hvordan kan det være ens egen skyld..det forstår jeg ikke?
Men ja, hvis man kan holde ud at se på sig selv som man er, så skal man da også det...mine smukke bryster og sexede kavalergang er alle de mange tusind værd....men jeg synes også det er vigtigt at være smuk såvel inde som ude...
Knus..

Det jeg tænker på er ikke hængebryster. Det kommer jo bare uanset om du vil eller ej. Jeg tænker mere på at jeg f.eks. er overvægtig, og det er jo 100% min egen skyld. Derfor mener jeg også man må leve med det.

Men som sagt så kan jeg jo ændre mening med tiden. Det er bare min holdning pt.

Jamen at du synes det er vigtigt at være smuk udenpå såvel som indeni, er jo din mening. Jeg ved bare at man sagtens kan være smuk indeni selvom man IKKE er det udenpå.

Anmeld

30. december 2008

Honningblomst

Mikkelmusen skriver:

Det jeg tænker på er ikke hængebryster. Det kommer jo bare uanset om du vil eller ej. Jeg tænker mere på at jeg f.eks. er overvægtig, og det er jo 100% min egen skyld. Derfor mener jeg også man må leve med det.

Men som sagt så kan jeg jo ændre mening med tiden. Det er bare min holdning pt.

Jamen at du synes det er vigtigt at være smuk udenpå såvel som indeni, er jo din mening. Jeg ved bare at man sagtens kan være smuk indeni selvom man IKKE er det udenpå.

Dét kan man helt sikkert...men heldigvis udelukker det ene ikke det andet...

Og faktisk mener jeg ikke man bare kan sige at overvægt er ens egen skyld...der er vidst flere ting i det, heldigvis.

Jeg synes man skal gøre som man vil...jeg ville bare have det skidt med mig selv, hvis jeg lad stå til...men nu har du heller ikke set mine grimme ffør-bryster...smiler

Knus..

Anmeld

30. december 2008

Mikkelmusen

Eva skriver:

Dét kan man helt sikkert...men heldigvis udelukker det ene ikke det andet...

Og faktisk mener jeg ikke man bare kan sige at overvægt er ens egen skyld...der er vidst flere ting i det, heldigvis.

Jeg synes man skal gøre som man vil...jeg ville bare have det skidt med mig selv, hvis jeg lad stå til...men nu har du heller ikke set mine grimme ffør-bryster...smiler

Knus..

Tja jeg er i hvert fald selv skyld i min overvægt. Det er ingen andres skyld end min egen. Jeg har ikke altid været overvægtig. Men det er også ligegyldigt.

ha ha nej det har jeg så ikke

Anmeld

30. december 2008

Honningblomst

Mikkelmusen skriver:

Tja jeg er i hvert fald selv skyld i min overvægt. Det er ingen andres skyld end min egen. Jeg har ikke altid været overvægtig. Men det er også ligegyldigt.

ha ha nej det har jeg så ikke

Det jeg mener er at der er mange grunde til at mennesker bliver tykke og tit er det noget psykisk der er grunden, på et eller andet plan,...smiler
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.