Anonym skriver:
da jeg konfronterede ham med det efterfølgende sagde han bare at nogle jo skulle opdrage hende
jeg opdrager hende skam, men mener ikke at den slags voldelig adfærd er nødvendig for at opdrage et barn..
jamen jeg blev så ked og målløs og tænkte bare på min datter..
men nu har jeg tænkt lidt over det, og når han kommer hjem fra arbejde tager jeg en snak med ham..
han var meget træt og havde været sur hele dagen, men det er alliegevel ikke nødvendigt at opføre sig sådan..
Vil starte med at sige at det er slet ikke oki det han gjorde. Bare s det ikke bliver misforstået det jeg skriver nedenfor.
Måske i skulle tage en snak om opdragelsen omkring hende. For kan jo være at han simpelhen fik nok fordi han oprindeligt ikke mener at du opdrager på hende. Ved jo slet ike hvordan det er hjemme ved jer, men hvis han nu er vantil at det altid er ham der sige rnoget når hun f.eks smider med maden som i det her tilfælde, så kan det være det bare blev nok.
Så måske er det flere ting i lige skal vende nu i alligevel skal snakke sammen om dette?
For folk ser jo meget forskelligt på hvornår en person opdrager nok osv.
Pøj pøj med det, og håbe ri får en god snak om det hele, så du heller ikke er nervøs mere.
Anmeld