overreagerer jeg???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2011

sne190810

Anonym skriver:

jeg blev osse sååååked af det.. han fik osse dårlig samvittighed og kom ind og ville snakke.. men jeg var bare sur og ignorerede ham..

hun er KUN 15 mdr... hun forstår da ikke "vold"...

hun blev bare så bange, han rev så hårdt i hende at hun blev så forskrækket at hun først reagerede da hun blev smidt i seng..

mit hjerte blev bare knust

han siger bare at skal opdrages..

Om hun forstår vold eller ej, så skal et barn da aldrig udsættes for det.

Du overreagerede ikke, du nærmest under-reagerede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

Tvillingemor80

Anonym skriver:

tak hvor er du bare sød.. har haft det meget svært idag, da jeg har haft ondt af min datter...

hendes gråd sidder stadig i mine ører det var en helt anden gråd end hun plejer at have..

meget mere angstbelagt tror det hele bunder ud i at vores datter ikke gider ham, men kun vil være hos mig hele tiden.. men det han gjorde idág hjælper altså ikke på deres forhold

Jamen det kan da meget vel være at det er det der gør han er irritabel..

Men det behøver han jo ikke være ked af. så vidt jeg ved er det meget normalt for små børn at hænge på "mooaar" de meste af tiden. Sådan er mine piger også tit selvom de har en helt fantastisk far, der bare vil dem så meget. Måske skal du forklare ham at det ikke er ham der er noget galt med eller ham der er en dårlig far, men at hvis han er kærlig og omsorgsfuld så kommer det lige pludselig.. Mine piger kan godt havde "far-perioder", og de bliver da mere og mere far-syge jo ældre de bliver og jo mere de løsriver sig fra mig og baby/amme/putte-stadie.

Men du har helt ret - han SKAL lægge den opførelse væk for ellers skrammer han hende jo helt væk

Anmeld

1. august 2011

Vingummien

Anonym skriver:

da jeg konfronterede ham med det efterfølgende sagde han bare at nogle jo skulle opdrage hende

jeg opdrager hende skam, men mener ikke at den slags voldelig adfærd er nødvendig for at opdrage et barn..

jamen jeg blev så ked og målløs og tænkte bare på min datter..

men nu har jeg tænkt lidt over det, og når han kommer hjem fra arbejde tager jeg en snak med ham..

han var meget træt og havde været sur hele dagen, men det er alliegevel ikke nødvendigt at opføre sig sådan..

Vil starte med at sige at det er slet ikke oki det han gjorde. Bare s det ikke bliver misforstået det jeg skriver nedenfor.

Måske i skulle tage en snak om opdragelsen omkring hende. For kan jo være at han simpelhen fik nok fordi han oprindeligt ikke mener at du opdrager på hende. Ved jo slet ike hvordan det er hjemme ved jer, men hvis han nu er vantil at det altid er ham der sige rnoget når hun f.eks smider med maden som i det her tilfælde, så kan det være det bare blev nok.

Så måske er det flere ting i lige skal vende nu i alligevel skal snakke sammen om dette?

For folk ser jo meget forskelligt på hvornår en person opdrager nok osv.

Pøj pøj med det, og håbe ri får en god snak om det hele, så du heller ikke er nervøs mere.

Anmeld

1. august 2011

SaNiNa

Puha ved godt nok ikke hvordan jeg hvade reageret og nej du overreagere ikke jeres barn er kun 15 måneder, Nicklas på 2 år spiser heller ikke altid pænt, men efter min mening så er det en måde at lære at spise på og en måde at udforske det de kommer i mund.

Tror jeg hvade rivet min mand et riv af hvis han hvade gjort noget i den stil for sådan vil jeg bare ikke vores søn skal opdrages på.

Er helt sikker på man ikke kommer ret langt med det.

Stort kram til dig

Anmeld

1. august 2011

Vingummien

Anonym skriver:

tror det hele bunder ud i at vores datter ikke gider ham, men kun vil være hos mig hele tiden.. men det han gjorde idág hjælper altså ikke på deres forhold

Da han kom ind for at snakke om det bagefter skulle du have gjort det, for så viser du også til hende at han er god nok, hvis du forstår, nu du nævner hun i forvejen ikke gider ham. Så hjælper det sjældent at modparten inorere, uanset hvor sur man er. For hun skal jo også lære at kunne tilgive

Anmeld

1. august 2011

E.J.mor.

Det er bar ik iorden!!!!

jeg havde gået fuldstændigt amok hvis det var min mand der gjorde det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.