overreagerer jeg???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2011

Tvillingemor80

Puha det eneste jeg kan tænke er: du må ikke lade ham være alene med hende.. Tænk at kunne blive så hidsig over så lidt.. For helt ondt i maven på dine vegne og pisse godt at du ikke finder dig i det !

- til jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

Anonym trådstarter

Fru Petersen - Mor til Elias skriver:

NEJ!

Det er bestemt ikke at overreagerer og det var godt du sagde fra og gik ind til hende efterfølgende!

Sikke en skræmmende oplevelse for din lille pige!  

Jeg har irettesat min mand for mindre! Og han har irettesat mig. det er overhovedet ikke ok og han burde skamme sig eftertrykkeligt! Hvad tænker du selv omkring hans opførsel? Er det noget du vil udsætte din datter for? fremover Hvad har han gjort siden, erkender han at han gik langt over stregen? Har han undskyldt? Overfor dig og jeres datter?

da jeg konfronterede ham med det efterfølgende sagde han bare at nogle jo skulle opdrage hende

jeg opdrager hende skam, men mener ikke at den slags voldelig adfærd er nødvendig for at opdrage et barn..

jamen jeg blev så ked og målløs og tænkte bare på min datter..

men nu har jeg tænkt lidt over det, og når han kommer hjem fra arbejde tager jeg en snak med ham..

han var meget træt og havde været sur hele dagen, men det er alliegevel ikke nødvendigt at opføre sig sådan..

Anmeld

1. august 2011

Anonym trådstarter

Tvillingemor90 skriver:

Puha det eneste jeg kan tænke er: du må ikke lade ham være alene med hende.. Tænk at kunne blive så hidsig over så lidt.. For helt ondt i maven på dine vegne og pisse godt at du ikke finder dig i det !

- til jer

jeg er nu osse blevet lidt bange  for at han er alene med hende.. og sådan burde det jo ikke være

han er mere voldelig overfor hende end sine store børn på 5 år... dem rører han aldrig på den måde..

men hende er han meget hård overfor.. jeg kan ikke klare at se og høre på det..

og det idag gik langt over min grænse

Anmeld

1. august 2011

JeNoVa

Anonym skriver:

min datter på 15 mdr sad og spiste ude i sin højstol.. hun smider sin mad på gulvet og hendes far råber NEJ ind i hovedet på hende og giver hende maden tilbage og siger at det er sidste chance..

lidt efter smider hun maden på gulvet igen og hendes far River og flår hende og ad stolen(virkelig voldsomt) og tager hende under armen, som var hun en liter mælk, derefter smider han hende ind i seng og lukker døren mens hun lægger og skriger og græder..

kunne høre på hende at hun virkelig var bange og ked.. jeg begynder at græde og skælder min kæreste ud for derefter at gå ind og trøste hende

det var LANGT over min grænse og jeg blev meget ked...

Han har tydeligvis absolut ingen forstand på børn, og jeg blev helt gal på ham, da jeg læste dit indlæg.

Find noget litteratur der beskriver barnets udvikling og giver råd til, hvordan man takler det, når børn tester ens grænser.

Med den opførsel ender hun jo bare med at blive bange for ham. Spørg ham om det er det, han ønsker?!

Anmeld

1. august 2011

Tvillingemor80

Anonym skriver:

jeg er nu osse blevet lidt bange  for at han er alene med hende.. og sådan burde det jo ikke være

han er mere voldelig overfor hende end sine store børn på 5 år... dem rører han aldrig på den måde..

men hende er han meget hård overfor.. jeg kan ikke klare at se og høre på det..

og det idag gik langt over min grænse

Synes nu det er lidt mystisk at han har det sådan, for hun er jo næsten en baby stadig.. Kan ikke lade vær med at tænke at der må være noget andet der også stikker ham, for synes ærgligt (og undskyld) ikke at det er helt normalt

Og nej det er bestemt ikke rart for dig at havde det sådan..

Men gudskelov for at din datter har sådan en dejlig mor der kan være hendes stemme hvor hun ikke selv kan gøre noget! Synes du gør alt det rigtige i den her situation..

Anmeld

1. august 2011

Anonym trådstarter

Superdansker skriver:

Han har tydeligvis absolut ingen forstand på børn, og jeg blev helt gal på ham, da jeg læste dit indlæg.

Find noget litteratur der beskriver barnets udvikling og giver råd til, hvordan man takler det, når børn tester ens grænser.

Med den opførsel ender hun jo bare med at blive bange for ham. Spørg ham om det er det, han ønsker?!

det har jeg tænkt mig at spørge ham om..

tror måske det kan bunde ud i noget jalousi, da vores datter ikke gider sin far og kun sin mor.. men idag fik jeg så set hvorfor hun ikke gider sin far..

Anmeld

1. august 2011

AnnePedersen

UHA jeg kan helt græde over at læse dit indlæg.

DU er moren og talerøret for din pige. Beskyt hende

Anmeld

1. august 2011

Anonym trådstarter

Tvillingemor90 skriver:

Synes nu det er lidt mystisk at han har det sådan, for hun er jo næsten en baby stadig.. Kan ikke lade vær med at tænke at der må være noget andet der også stikker ham, for synes ærgligt (og undskyld) ikke at det er helt normalt

Og nej det er bestemt ikke rart for dig at havde det sådan..

Men gudskelov for at din datter har sådan en dejlig mor der kan være hendes stemme hvor hun ikke selv kan gøre noget! Synes du gør alt det rigtige i den her situation..

tak hvor er du bare sød.. har haft det meget svært idag, da jeg har haft ondt af min datter...

hendes gråd sidder stadig i mine ører det var en helt anden gråd end hun plejer at have..

meget mere angstbelagt tror det hele bunder ud i at vores datter ikke gider ham, men kun vil være hos mig hele tiden.. men det han gjorde idág hjælper altså ikke på deres forhold

Anmeld

1. august 2011

MetteS81

Anonym skriver:

min datter på 15 mdr sad og spiste ude i sin højstol.. hun smider sin mad på gulvet og hendes far råber NEJ ind i hovedet på hende og giver hende maden tilbage og siger at det er sidste chance..

lidt efter smider hun maden på gulvet igen og hendes far River og flår hende og ad stolen(virkelig voldsomt) og tager hende under armen, som var hun en liter mælk, derefter smider han hende ind i seng og lukker døren mens hun lægger og skriger og græder..

kunne høre på hende at hun virkelig var bange og ked.. jeg begynder at græde og skælder min kæreste ud for derefter at gå ind og trøste hende

det var LANGT over min grænse og jeg blev meget ked...

NEJ DU OVERREAGERER IKKE!

Jeg kommer næsten til at tude af raseri over det han har gjort ved hende!  Og jeg kan godt forstå du er chokeret og ked af det!  Vil mene at han virkelig skal have at vide at det ALDRIG må ske igen!!! Hun vokser op og blir bange for ham, og er det det han ønsker? Synes langt bedre om din opdragelsesmetode - uden vold!

Godt du tager en alvorlig snak med ham om det i aften!!! Hvis det var sket herhjemme, så var han røget ud.

Held og lykke i aften, håber han forstår alvoren i det han har gjort...

Anmeld

1. august 2011

Anonym trådstarter

AnnePedersen skriver:

UHA jeg kan helt græde over at læse dit indlæg.

DU er moren og talerøret for din pige. Beskyt hende

har jeg også tænkt mig

jeg er rasende på ham.. tænk at han kunne gøre det ved vores lille pige..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.