overreagerer jeg???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.761 visninger
25 svar
0 synes godt om
1. august 2011

Anonym trådstarter

min datter på 15 mdr sad og spiste ude i sin højstol.. hun smider sin mad på gulvet og hendes far råber NEJ ind i hovedet på hende og giver hende maden tilbage og siger at det er sidste chance..

lidt efter smider hun maden på gulvet igen og hendes far River og flår hende og ad stolen(virkelig voldsomt) og tager hende under armen, som var hun en liter mælk, derefter smider han hende ind i seng og lukker døren mens hun lægger og skriger og græder..

kunne høre på hende at hun virkelig var bange og ked.. jeg begynder at græde og skælder min kæreste ud for derefter at gå ind og trøste hende

det var LANGT over min grænse og jeg blev meget ked...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

sarahb

Det er ALT FOR VOLDSOMT og får det næsten helt dårligt over at læse det. Stakkels pige...
Hun er kun 15 mdr og det der er en del af hendes alder, at prøve jer af. Så er det op til jer at tackle det bedst vis. Og det der var over min grænse som det også var for din.

Anmeld

1. august 2011

Tin

Profilbillede for Tin
Anonym skriver:

min datter på 15 mdr sad og spiste ude i sin højstol.. hun smider sin mad på gulvet og hendes far råber NEJ ind i hovedet på hende og giver hende maden tilbage og siger at det er sidste chance..

lidt efter smider hun maden på gulvet igen og hendes far River og flår hende og ad stolen(virkelig voldsomt) og tager hende under armen, som var hun en liter mælk, derefter smider han hende ind i seng og lukker døren mens hun lægger og skriger og græder..

kunne høre på hende at hun virkelig var bange og ked.. jeg begynder at græde og skælder min kæreste ud for derefter at gå ind og trøste hende

Jeg er mundlam!! DET ER UACCEPTABEL!!

Du må gøre det klart for ham, at han aldrig mere må gøre sådan!!

Anmeld

1. august 2011

Anonym trådstarter

Tin skriver:

Jeg er mundlam!! DET ER UACCEPTABEL!!

Du må gøre det klart for ham, at han aldrig mere må gøre sådan!!

jeg blev osse sååååked af det.. han fik osse dårlig samvittighed og kom ind og ville snakke.. men jeg var bare sur og ignorerede ham..

hun er KUN 15 mdr... hun forstår da ikke "vold"...

hun blev bare så bange, han rev så hårdt i hende at hun blev så forskrækket at hun først reagerede da hun blev smidt i seng..

mit hjerte blev bare knust

han siger bare at skal opdrages..

Anmeld

1. august 2011

miinimeal

wow jeg havde nok kun givet ham én chance til for at bevise han kunne holde fatningen og snakke pænt til barnet, hvis ike ja så var jeg skisme den der var skredet!!,

til dig, håber du gør det klart for ham det ikke er noget man gør det der, !

Anmeld

1. august 2011

Hasselnødden

Anonym skriver:

NEJ!

Det er bestemt ikke at overreagerer og det var godt du sagde fra og gik ind til hende efterfølgende!

Sikke en skræmmende oplevelse for din lille pige!  

Jeg har irettesat min mand for mindre! Og han har irettesat mig. det er overhovedet ikke ok og han burde skamme sig eftertrykkeligt! Hvad tænker du selv omkring hans opførsel? Er det noget du vil udsætte din datter for? fremover Hvad har han gjort siden, erkender han at han gik langt over stregen? Har han undskyldt? Overfor dig og jeres datter?

Anmeld

1. august 2011

1012lmp

Det er uacceptabelt uden tvivl. Men alle kan komme til at overreagere hvis man er presset...

Men tag lige snakken med ham. Kan jo være han har haft en hård dag og nej det er ikke i orden det skal gå ud over hende...

Anmeld

1. august 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

Det er ALT FOR VOLDSOMT og får det næsten helt dårligt over at læse det. Stakkels pige...
Hun er kun 15 mdr og det der er en del af hendes alder, at prøve jer af. Så er det op til jer at tackle det bedst vis. Og det der var over min grænse som det også var for din.

ja det var alt for voldsomt.. og når han kommer hjem fra arbejde gør jeg det klart for ham at han ALDRIG skal gøre sådan igen..

får helt ondt i hjertet af at tænke på hendes små grædende øjne..

Anmeld

1. august 2011

Hasselnødden

Anonym skriver:

jeg blev osse sååååked af det.. han fik osse dårlig samvittighed og kom ind og ville snakke.. men jeg var bare sur og ignorerede ham..

hun er KUN 15 mdr... hun forstår da ikke "vold"...

hun blev bare så bange, han rev så hårdt i hende at hun blev så forskrækket at hun først reagerede da hun blev smidt i seng..

mit hjerte blev bare knust

han siger bare at skal opdrages..?

Er det sådan du vil lade din datter blive opdraget? Sagde han det i sin vrede eller da han var kølnet af...?

Tænk bare på Tobias! Det ER så galt dét kan gå!

Anmeld

1. august 2011

Frk.S

Det er da alt for voldsomt for sådan en bette én, og hun forstår det jo ikke - bliver bare bange.

Så nej, jeg synes bestemt ikke du overeagerer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.