Opdate på scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2011

Lisbeth1985

nielsen80 skriver:

Jamen her går der egentlig godt. Har lige haft et par uger, hvor jeg var godt træt af at stå i den her lorte situation, men synes jeg er tilbage der, hvor jeg kan være rimelig positiv. Havde en samtale med min chef i dag mht. arbejde og næste forsøg, hvor vi er blevet enige om at sygemelde mig fra ÆO til test. Det har jeg det bare rigtig godt med, selvom mit arbejde er stillesidende, så er det meget stressende i perioder, og vil bare helst give min krop de bedste betingelser. Og hans direkte ord var, han ikke kunne leve med at arbejdet for en af hans medarbejder kunne være en medvirkende årsag til at et forsøg ikke lykkes.  Det er vildt fedt der er forståelse for det på arbejdspladsen. 

Så jeg er jeg er bare så KLAR til at komme i gang og følges med dig over i gravidgruppen....det er bare vores tur NU fandme.

Det er jeg rigtig glad for at høre søde Det er så hårdt at komme igennem de perioder, hvor man ikke rigtig tror på projektet Men hvor er det godt, at vi begge er positive og klar til behandling Jeg håber virkelig, at vi har små guldklumper i maven og at vi kan snakke barnevogne, når vi ses igen

Og hvor har du da bare en drømmechef!! Det synes jeg f... er sejt!! Jeg håber, at opskriften på jeres ønskebarn er et par uger i sofaen efter ÆO.. Jeg ved ikke, om vi har snakket om det, men har i overvejet blastocystdyrkning? Det kan måske hjælpe naturen ydeligere på vej..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

nielsen80

Lisbeth1985 skriver:

Det er jeg rigtig glad for at høre søde Det er så hårdt at komme igennem de perioder, hvor man ikke rigtig tror på projektet Men hvor er det godt, at vi begge er positive og klar til behandling Jeg håber virkelig, at vi har små guldklumper i maven og at vi kan snakke barnevogne, når vi ses igen

Og hvor har du da bare en drømmechef!! Det synes jeg f... er sejt!! Jeg håber, at opskriften på jeres ønskebarn er et par uger i sofaen efter ÆO.. Jeg ved ikke, om vi har snakket om det, men har i overvejet blastocystdyrkning? Det kan måske hjælpe naturen ydeligere på vej..

Ja lige i denne her situation var han virkelig en drømmechef!!!!! Virkelig dejligt - jeg arbejder normalt meget mere end jeg burde(i.e. 45-50 timer om ugen), og det er derfor vildt rart at se, at man har noget goodwill at tage af

Det skal bare lykkes for os begge nu - og jeg tror på det. Med pause, akupunktur m.m. bliver vi vist ikke mere klar. Vi vil gerne blastocyster, men de laver det desværre ikke på vores klinik, så vi håber den alm. metode er nok for os. Hvad med jer, var det egentlig det I skulle denne gang? eller  vælger I i stedet at få 2 æg op?

Anmeld

2. august 2011

Putomanen

Lisbeth1985 skriver:

Det har du selvfølgelig ret i

Når jeg tænker tilbage på, hvor naiv jeg var, da vi blev henvist til behandling kan jeg kun trække på smilebåndet.. Jeg var virkelig sikker på, at jeg ville være gravid inden året var omme.. Og nu sidder vi her halvandet år senere.. Jeg blev klogere..

Forstår slet ikke, hvordan folk kan gå igennem dette fertilitetsbehandlingshelvede mere end en gang... Men hvem ved... Måske bliver jeg også klogere på det punkt en dag..

Jeg håber, at du får ret og at jeg om 5 ugers tid står med to flotte streger

Ja, jeg var også dejlig naiv om, at så ville det går hurtigt. Jeg havde i hvertfald ikke troet på, at jeg 9 måneder senere stadig ikke var startet behandling. Åhh, så skal jeg slet ikke tænke hvor lang tid det kan tage i behandling.

Puha nej, 2 gange igennem dette, det er godt nok noget af et projekt. Men hvis lysten til et barn er lige så stort, som det er nu, så er det forståelig nok

Jeg vil heppe indtil om 5 uger

Anmeld

2. august 2011

Lisbeth1985

nielsen80 skriver:

Ja lige i denne her situation var han virkelig en drømmechef!!!!! Virkelig dejligt - jeg arbejder normalt meget mere end jeg burde(i.e. 45-50 timer om ugen), og det er derfor vildt rart at se, at man har noget goodwill at tage af

Det skal bare lykkes for os begge nu - og jeg tror på det. Med pause, akupunktur m.m. bliver vi vist ikke mere klar. Vi vil gerne blastocyster, men de laver det desværre ikke på vores klinik, så vi håber den alm. metode er nok for os. Hvad med jer, var det egentlig det I skulle denne gang? eller  vælger I i stedet at få 2 æg op?

Det bliver først afgjort på dagen for ÆU: hvis der er otte æg eller derover bliver det én blastocyst. Hvis der er under otte æg bliver det to almindelig æg (hvis der altså er det).. Så det bliver rigtig spændende

Det er da træls, at de ikke laver blastocystdyrkning på jeres klinik Men det er jo heldigvis heller ikke nødvendigt, for lige om lidt står du jo med to flotte streger alligevel

Anmeld

2. august 2011

Lisbeth1985

Putomanen skriver:

Ja, jeg var også dejlig naiv om, at så ville det går hurtigt. Jeg havde i hvertfald ikke troet på, at jeg 9 måneder senere stadig ikke var startet behandling. Åhh, så skal jeg slet ikke tænke hvor lang tid det kan tage i behandling.

Puha nej, 2 gange igennem dette, det er godt nok noget af et projekt. Men hvis lysten til et barn er lige så stort, som det er nu, så er det forståelig nok

Jeg vil heppe indtil om 5 uger

Det er godt nok også lang tid i har ventet

Man burde få et kursus i tålmdighed, idet man bliver henvist til behandling

Anmeld

5. august 2011

baby84

jubiiiiii.hvor er det fedt..åh jeg ville ønske det var mig. fedt fedt fedt at i nu er rigtig på den igen

Lisbeth1985 skriver:

Hej søde damer!

Her kommer lige en lille opdate på vores scanning i dag:

Scanningen viste, at cysten er væk og at vi derfor kan starte op på menopur på torsdag, weee!!

Det er bare super gode nyheder og vi glæder os til at komme igang igen

Desværre sagen lægen også, at de måske vil lave ICSI på vores æg denne gang - den melding havde vi ikke lige regnet med, så det skal lige fordøjes...

Jeg håber, at jeg snart kan få to flotte streger frem på g-testene

lisbeth

Anmeld

5. august 2011

foto på lærred

8. august 2011

Lisbeth1985

baby84 skriver:

jubiiiiii.hvor er det fedt..åh jeg ville ønske det var mig. fedt fedt fedt at i nu er rigtig på den igen

Det er rigtig skønt at være igang igen:-) Selvom jeg virkelig synes,at det er hårdt psykisk denne gang:-( Det har været så dejligt at holde pause og nyde normale hverdagsting,men det er nu svært at overskuddet igen er på et minimalt niveau.. Hvordan står det til hos jer søde? Jeg krydser fingre for,at i meget snart er igang med et frisk forsøg igen og at i må udskyde de der dumme fryseæg.. Kram herfra

Anmeld

8. august 2011

Lisbeth1985

foto på lærred skriver:

Tak! :-)

Anmeld

9. august 2011

baby84

Det er rigtig skønt at være igang igen:-) Selvom jeg virkelig synes,at det er hårdt psykisk denne gang:-( Det har været så dejligt at holde pause og nyde normale hverdagsting,men det er nu svært at overskuddet igen er på et minimalt niveau.. Hvordan står det til hos jer søde? Jeg krydser fingre for,at i meget snart er igang med et frisk forsøg igen og at i må udskyde de der dumme fryseæg.. Kram herfra

Vi er også tilbage nu og har forsøgt at melde mig ved denne mens selvom den var underlig. Jeg er jo på ustimuleret frysecyklus så det kan ikke skade at se om jeg bliver klar til ÆO så vi kan få brugt de skide æg. Skal scannes den 15.

Kan bare så godt følge dig. Den dag jeg skulle melde mig vendte mit humør også fuldstændigt igen. Har lige haft det så godt i ferien, men med et var jeg tilbage i behandlingsmode med konstante bekymringer og tudede en hel dag uden at vide hvorfor

Vi skal bare blive gravide nu her os to

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.