Opdate på scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2011

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

Det er jeg.. Jeg er startet på provera for at få mens, så vi er igang indenfor 14 dage...

Weeee!! Hvor er det skønt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

Putomanen

Wiii, hvor er det dejligt at høre! Det er da en skøn besked at få! Jeg er rigtig glad på jeres vegne.

Jeg kan godt forstå din skuffelse, men hvis det hjælper på kø-kulturen, så er det jo super

Anmeld

2. august 2011

Mullefisen2011

Lisbeth1985 skriver:

Tak søde! Jeg håber, at alt går godt hos dig

Her går det bare rigtig godt.. Nyder det hele i fulde drag.. Håber virkelig det snart er jeres tur.. i fortjener det søde..

Anmeld

2. august 2011

CamillaValby

Ejjj hvor er det dejligt at læse smukke.

NU er det NU Kan godt forstå at du lige skal fordøje det. Men er sikker på at de vælger det bedste for jer. Også længe at der kommer bebs ud af det, gør det vel ikke noget

for at det er dig der næste gang fortæller om de to streger

Anmeld

2. august 2011

Lisbeth1985

Putomanen skriver:

Wiii, hvor er det dejligt at høre! Det er da en skøn besked at få! Jeg er rigtig glad på jeres vegne.

Jeg kan godt forstå din skuffelse, men hvis det hjælper på kø-kulturen, så er det jo super

Tak

Hvis ICSI giver os ønskebarnet er det jo helt sikkert det rigtige Det er bare så fjollet, at vi har været igennem 3 IUI-forsøg først

Hvordan har du det?

Anmeld

2. august 2011

Lisbeth1985

Her går det bare rigtig godt.. Nyder det hele i fulde drag.. Håber virkelig det snart er jeres tur.. i fortjener det søde..

Det er jeg glad for at høre Det gør jeg også

Anmeld

2. august 2011

Lisbeth1985

CamillaValby skriver:

Ejjj hvor er det dejligt at læse smukke.

NU er det NU Kan godt forstå at du lige skal fordøje det. Men er sikker på at de vælger det bedste for jer. Også længe at der kommer bebs ud af det, gør det vel ikke noget

for at det er dig der næste gang fortæller om de to streger

Jeg ønsker mig et barn så brændende og det er underordnet om det kommer til verden ved IVF eller ICSI.. Det føles bare så meningsløst, at vi var igennem tre IUI-forsøg, når vi måske i sidste ende ender med ICSI Men pyt.. Nu håber jeg, at det er vores tur og at ICSI er vejen frem JEG VIL SÅ GERNE HAVE EN BEBS I MAVEN

Jeg håber, at du nyder prinssesen i maven Jeg glæder mig til at se billeder af guldet

Anmeld

2. august 2011

CamillaValby

Lisbeth1985 skriver:

Jeg ønsker mig et barn så brændende og det er underordnet om det kommer til verden ved IVF eller ICSI.. Det føles bare så meningsløst, at vi var igennem tre IUI-forsøg, når vi måske i sidste ende ender med ICSI Men pyt.. Nu håber jeg, at det er vores tur og at ICSI er vejen frem JEG VIL SÅ GERNE HAVE EN BEBS I MAVEN

Jeg håber, at du nyder prinssesen i maven Jeg glæder mig til at se billeder af guldet

Jeg forstår dig godt smukke, og jeg ville have haft det på samme måde. Nok sådan en lille vrede, som du selv siger man kunne lige så godt have ladet hver med at gå igennem de IUI forsøg. SÅdan har jeg det også med de 5 forsøg jeg var igennem.

Jeg hepper på dig, og er sikker på at det er jeres tur. Opgiv endelig ikke det skal nok lykkes

Nyder lillepigen, og forstår det faktisk stadig ikke

Anmeld

2. august 2011

Lisbeth1985

CamillaValby skriver:

Jeg forstår dig godt smukke, og jeg ville have haft det på samme måde. Nok sådan en lille vrede, som du selv siger man kunne lige så godt have ladet hver med at gå igennem de IUI forsøg. SÅdan har jeg det også med de 5 forsøg jeg var igennem.

Jeg hepper på dig, og er sikker på at det er jeres tur. Opgiv endelig ikke det skal nok lykkes

Nyder lillepigen, og forstår det faktisk stadig ikke

Det er også helt vildt at tænke på, at du sidder med guldet i armene om 2 måneder Det er så FANTASTISK!!

Anmeld

2. august 2011

Putomanen

Lisbeth1985 skriver:

Tak

Hvis ICSI giver os ønskebarnet er det jo helt sikkert det rigtige Det er bare så fjollet, at vi har været igennem 3 IUI-forsøg først

Hvordan har du det?

Ja, det kan jeg godt forstå! Men det er også noget at et projekt at gå igang med ICSI, hvis man kunne "nøjes" med IUI. Det ville bare være rart, hvis vi vidste, hvordan det vil lykkes os, så kan vi springe direkte hen til det

Jamen vi venter bare igen igen. Jeg håber inderligt, at vi bliver tilmeldt behandling om 14 dages tid, og ikke bliver afvist igen. Heldigivs er der ferie nu, så går det lidt nemmere. Og solen hjælper helt bestemt på mit humør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.