Opdate på scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.133 visninger
43 svar
0 synes godt om
1. august 2011

Lisbeth1985

Hej søde damer!

Her kommer lige en lille opdate på vores scanning i dag:

Scanningen viste, at cysten er væk og at vi derfor kan starte op på menopur på torsdag, weee!!

Det er bare super gode nyheder og vi glæder os til at komme igang igen

Desværre sagen lægen også, at de måske vil lave ICSI på vores æg denne gang - den melding havde vi ikke lige regnet med, så det skal lige fordøjes...

Jeg håber, at jeg snart kan få to flotte streger frem på g-testene

lisbeth

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

Kruse90

Lisbeth1985 skriver:

Hej søde damer!

Scanningen viste, at cysten er væk og at vi derfor kan starte op på menopur på torsdag, weee!!

Desværre sagen lægen også, at de måske vil lave ICSI på vores æg denne gang - den melding havde vi ikke lige regnet med, så det skal lige fordøjes...

lisbeth

Dejligt med en god scanning søøøde

Hvorfor har du sværer ved tanken om ICSI end ved IVF?
De hjælper jo blot sædbassen og ægget sammen?

Håber så meget at den er der for jer denne gang

Anmeld

1. august 2011

nielsen80

Lisbeth1985 skriver:

Hej søde damer!

lisbeth

Hej søde,

Sikke en dejlig opdatering. Håber det er jeres tur nu, du har i hvert fald stået alt for længe i køen.....

Kan godt forstå du blev overrasket over ISCI beskeden, i vores første forsøg lavede de 50/50 for at se om der var en forskel - det var der ikke i vores tilfælde. Men jeg tænker, hvis det lige kan gøre udfaldet i den positive retning, så hvorfor ikke.

Jeg hepper helt vildt Lisbeth, det skal bare være dig nu

Anmeld

1. august 2011

ønskebørn74

Lisbeth1985 skriver:

Hej søde damer!

lisbeth

WEEEEEEE...  Og vær glad for ICSI... Vores første forsøg fik vi 5 æg ud og kun 1 var godt nok til oplægning (IVF). 3. forsøg fik vi 11 ud og 8 var i gruppe A (bedste kvalitet) og her var det ICSI.. Så det kan anbefales!!!!!  Held og lykke med forsøget!!! Jeg  alt hvad jeg kan!!!!

Anmeld

1. august 2011

Mullefisen2011

Uhhhh dejligt med en god scanning ...

Krydser sådan fingre for dig og håber virkelig du snart får de 2 gyldne streger..

Anmeld

1. august 2011

Lisbeth1985

Mullepigen86 skriver:

Uhhhh dejligt med en god scanning ...

Krydser sådan fingre for dig og håber virkelig du snart får de 2 gyldne streger..

Tak søde! Jeg håber, at alt går godt hos dig

Anmeld

1. august 2011

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

WEEEEEEE...  Og vær glad for ICSI... Vores første forsøg fik vi 5 æg ud og kun 1 var godt nok til oplægning (IVF). 3. forsøg fik vi 11 ud og 8 var i gruppe A (bedste kvalitet) og her var det ICSI.. Så det kan anbefales!!!!!  Held og lykke med forsøget!!! Jeg  alt hvad jeg kan!!!!

Tak søde Lene! Jeg håber, at alt er vel hos jer og at er klar til at give behandlingen endnu et forsøg

Anmeld

1. august 2011

Lisbeth1985

Kruse90 skriver:

Dejligt med en god scanning søøøde

Hvorfor har du sværer ved tanken om ICSI end ved IVF?
De hjælper jo blot sædbassen og ægget sammen?

Håber så meget at den er der for jer denne gang

Vi havde bare slet ikke regnet med den besked  Efter et rigtig fint forsøg sidste gang var vi sikre på, at sædbasserne kunne klare de normale IVF-behandlinger..

Jeg håber, at alt går godt hos dig og at i meget snart er igang igen

Anmeld

1. august 2011

ønskebørn74

Lisbeth1985 skriver:

Tak søde Lene! Jeg håber, at alt er vel hos jer og at er klar til at give behandlingen endnu et forsøg

Det er jeg.. Jeg er startet på provera for at få mens, så vi er igang indenfor 14 dage...

Anmeld

1. august 2011

Lisbeth1985

nielsen80 skriver:

Hej søde,

Sikke en dejlig opdatering. Håber det er jeres tur nu, du har i hvert fald stået alt for længe i køen.....

Kan godt forstå du blev overrasket over ISCI beskeden, i vores første forsøg lavede de 50/50 for at se om der var en forskel - det var der ikke i vores tilfælde. Men jeg tænker, hvis det lige kan gøre udfaldet i den positive retning, så hvorfor ikke.

Jeg hepper helt vildt Lisbeth, det skal bare være dig nu

1000 tak søde Jeg mener absolut også, at den køkultur skal overholdes nu Så tester jeg nemlig positiv lige om lidt og så står i næst i køen Hvordan går det hos jer?

Jeg håber, at ICSI kommer til at være vejen frem for os Vi skal bare lige sluge den - vi havde jo regnet med, at vi kunne "nøjes" med almindelig IVF Men nu må vi se, hvad det ender med..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.