NU må jeg vide det...et af de store kvinde-spørgsmål...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2008

petersmor

Eva skriver:

Jamen, så er det jo super besværligt når de skal bruges....jeg har 10 par forskellige støvler jeg skifter imellem og de fylder da men kan jo ikke rode rundt efter dem under sengen-smiler....hmm....det er nok svaært at finde den optimale løsning..

Så vidt jeg husker består din seng af 3 store madrasser på gulvet.....Det giver jo heller ikke et voldsomt overskud af plads til bedrollere
Knus Hanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2008

linemus

Hej Eva

Faldt lige tilfældigt over dette. Du kan finde dem her.

Anmeld

31. december 2008

Plysbjørnen

Jeg har 2 par sko, 1 par vinterstøvler og 1 par arbejdssko

Anmeld

31. december 2008

Honningblomst

petersmor skriver:

Så vidt jeg husker består din seng af 3 store madrasser på gulvet.....Det giver jo heller ikke et voldsomt overskud af plads til bedrollere
Knus Hanne

Øh, de madrasser har altså ben...smiler- så det kaldes bare en stor seng, men det er da for besværligt at have dem deroppe....
Godt nytår-smiler
Knus..

Anmeld

31. december 2008

Honningblomst

Trold skriver:

Jeg har 2 par sko, 1 par vinterstøvler og 1 par arbejdssko

Ej, det er da løgn??? Har du ikke flere par...jamen, hvordan kan du klare dig med så lidt??

Anmeld

31. december 2008

Honningblomst

linemus skriver:

Hej Eva

Genialt-smiler- tak, så skal jeg lige finde pladsen....men ellers må jeg jo priotere-...alt for mit fodtøj...

Anmeld

31. december 2008

Heidi B

Hej Eva....
Bare du ikke får større problemer....

Jeg kan ikke hjælpe... Jeg har et par vinterstøvler, et par gummistøvler, 2 par gummisko(dem bor jeg i når det ikke er frost grader) og 2 par sandaler...

Hels og lykke...

Knuz Heidi

Anmeld

31. december 2008

Stumpen

Heidi Bakke skriver:

Hej Eva....

Jeg kan ikke hjælpe... Jeg har et par vinterstøvler, et par gummistøvler, 2 par gummisko(dem bor jeg i når det ikke er frost grader) og 2 par sandaler...

Hels og lykke...

Knuz Heidi

Sådan tror jeg også nogenlunde min skohylde ser ud.. ;o)
Qnus Anja.. -hvis vinterstøvler vist bliver 8 år eller sådan ca i år, så måske de fortjener at blive skiftet ud ;O)

Anmeld

31. december 2008

Stumpen

linemus skriver:

Hej Eva

73 kr for en kasse til et par sko!! ;o)
Så hellere være en nærigrøv og gå ned til skohandleren og få udl. en masse kasser og så tage et billede af hvert par sko og klistre på forsiden ;O)
Men smart ser det ud...
Qnus Anja..

Anmeld

31. december 2008

Honningblomst

Heidi Bakke skriver:

Hej Eva....

Hels og lykke...

Knuz Heidi

Jeg sorterer i dem...de store problemer er der alle steder, men ikke alt kan ændres-smiler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.