NU må jeg vide det...et af de store kvinde-spørgsmål...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2008

twinboys

fam.4xc skriver:

de pæne stå ved siden af i æsker, slippers og hverdags sko og støvler ligger i kurven

Lad os lige se et billede af det:::::

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2008

fam.4xc

twinboys skriver:

Lad os lige se et billede af det:::::

ej det er da ik et kønt syn

Anmeld

30. december 2008

MorCamilla

Jeg har også rigtig mange par sko.. elsker sko... Jeg kan anbefale at de ligger i de kasser de er købt i, (hvis du ikke har dem mere, kan man som regl få nogle nye i sko butikker rundt omkring) og så ind under sengen i soveværeslet, i de der bed rollere kasser med hjul.. Så de er nemme at finde frem igen...

Anmeld

30. december 2008

Honningblomst

MorCamilla skriver:

Jeg har også rigtig mange par sko.. elsker sko... Jeg kan anbefale at de ligger i de kasser de er købt i, (hvis du ikke har dem mere, kan man som regl få nogle nye i sko butikker rundt omkring) og så ind under sengen i soveværeslet, i de der bed rollere kasser med hjul.. Så de er nemme at finde frem igen...

Jamen, så er det jo super besværligt når de skal bruges....jeg har 10 par forskellige støvler jeg skifter imellem og de fylder da men kan jo ikke rode rundt efter dem under sengen-smiler....hmm....det er nok svaært at finde den optimale løsning..

Anmeld

30. december 2008

MorCamilla

Eva skriver:

Jamen, så er det jo super besværligt når de skal bruges....jeg har 10 par forskellige støvler jeg skifter imellem og de fylder da men kan jo ikke rode rundt efter dem under sengen-smiler....hmm....det er nok svaært at finde den optimale løsning..

Har du en bøjle stang for meget evt.. ?? Eller et sted du kunne sætte en op..? Så kunne du købe sådan nogle klips til at hænge sko op på, (de har dem blandt andet i tøj og sko) og så hænge dem der måske...??

Anmeld

30. december 2008

Loggidut

Eva skriver:

Hej alle I kvinder som har lige så mange sko, støvler, sandaler og stiletter som jeg...

Jeg har et stort problem...opbevaring...hvor pokker har I alt jeres fodtøj henne...jeg har sådan en reol-agtig ting, men der er kun plads til 30 par og ikke til nogle støvler...så nu er det ved at blive et problem for mig...kan da ikke være rigtigt at jeg skal til at bygge ud???

Nå, men kom med gode løsninger....jeg MANGLER det og plads har jeg altså ikke masser af i mit lille hus på kun 120m2..

Knus Eva...med store problemer-griner- og tandpine..

jeg er ikke en af dem med mange sko...gider simpelthen ikke det mulør!

Jeg har alt for store fødder til at kunne finde en masse smart uden at skal betalt voldsom overpris....

men har en veninde som lider af sko-filis...det vil sige hun kan ikke få nok, men underligt nok står der aldrig sko hos hende...og det undrede mig

jeg har så luret hende...de bliver i skoæsken, oven på hendes skab...der står de i stavler, inderst inde, og skal hun bruge nogle af dem, hopper hun op på en stol, kigger på mærket af æsken, og hiver det ned hun skal bruge...

skide smart, for dem som ikke kan få nok af den slags.

Anmeld

30. december 2008

Honningblomst

MorCamilla skriver:

Har du en bøjle stang for meget evt.. ?? Eller et sted du kunne sætte en op..? Så kunne du købe sådan nogle klips til at hænge sko op på, (de har dem blandt andet i tøj og sko) og så hænge dem der måske...??

Ej, det var da en SUPER idé...tak Camilla...har bogle rør i bryggerset, der tror jeg at jeg kunne fikse noget.smiler...

Anmeld

31. december 2008

Miamaja

hmm lider ikke af sko mani mere efter jeg har faet barn Mine flyder inde i mit store tojskab, som saa bliver ryddet op og sat pant paa rad og raekke 4 gange om aret. hader de der sko kasser for de fylder saa meget og ser grimt ud, synes jeg

Anmeld

31. december 2008

charlottekri

man kan også få nogle skohylder i noget stof agtigt materiale, som man så hænger på en bøjlestang. hylderne kan derefter skjules bag et gardin. det er en billig løsning i forhold til at skulle til at sætte skabe op. og så er det nemt at gå til

Anmeld

31. december 2008

MorCamilla

Eva skriver:

Ej, det var da en SUPER idé...tak Camilla...har bogle rør i bryggerset, der tror jeg at jeg kunne fikse noget.smiler...

Dejligt jeg kunne hjælpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.