NU må jeg vide det...et af de store kvinde-spørgsmål...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.077 visninger
33 svar
0 synes godt om
30. december 2008

Honningblomst

Hej alle I kvinder som har lige så mange sko, støvler, sandaler og stiletter som jeg...

Jeg har et stort problem...opbevaring...hvor pokker har I alt jeres fodtøj henne...jeg har sådan en reol-agtig ting, men der er kun plads til 30 par og ikke til nogle støvler...så nu er det ved at blive et problem for mig...kan da ikke være rigtigt at jeg skal til at bygge ud???

Nå, men kom med gode løsninger....jeg MANGLER det og plads har jeg altså ikke masser af i mit lille hus på kun 120m2..

Knus Eva...med store problemer-griner- og tandpine..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2008

Becks

Jeg følger lige med i denne tråd

Der hvor jeg bor nu, har jeg ingen problemer, for inde i mit soveværesle er der en garderobe, hvor jeg har alt mit tøj og mine MANGE sko i...
Men flytter om en måned, og der er der kun indbyggede skabe i soveværelset

Så skal også have fundet på en løsning...

Jeg havde tænkt på, at købe sådan et fedt sko skab, med masser af plads haha

Anmeld

30. december 2008

twinboys

I må sælge ud i dem og sælge dem til mig som har masser af plads til sko, støvler mv.

Majbritt

Anmeld

30. december 2008

fam.4xc

Jeg har en kæmpe kurv i bunde af vores kæmpe klædeskab, det samme har Claes, der har mindst ige så mange sko som mig

Anmeld

30. december 2008

Mormilla

twinboys skriver:

I må sælge ud i dem og sælge dem til mig som har masser af plads til sko, støvler mv.

Majbritt

Ja i må sælge dem Hvilken str. bruger i???

Anmeld

30. december 2008

Honningblomst

twinboys skriver:

Majbritt

Hvis vi havde færre sko så havde vi råd til mere plads....men jeg er jo også kun en voksen her...smiler-

Anmeld

30. december 2008

Honningblomst

fam.4xc skriver:

Jeg har en kæmpe kurv i bunde af vores kæmpe klædeskab, det samme har Claes, der har mindst ige så mange sko som mig

Uha uha...mine fine sko og støvler må ikke ligge i bunker....-smiler-
de skal stå fint...

Anmeld

30. december 2008

twinboys

Eva skriver:

Hvis vi havde færre sko så havde vi råd til mere plads....men jeg er jo også kun en voksen her...smiler-

Thi hi det er rigtigt... Fik aldrig dit nye mobil nr...Majbritt

Anmeld

30. december 2008

fam.4xc

Eva skriver:

Uha uha...mine fine sko og støvler må ikke ligge i bunker....-smiler-
de skal stå fint...

de pæne stå ved siden af i æsker, slippers og hverdags sko og støvler ligger i kurven

Anmeld

30. december 2008

Honningblomst

fam.4xc skriver:

de pæne stå ved siden af i æsker, slippers og hverdags sko og støvler ligger i kurven

Ok...uh, jeg tror desværre jeg bliver nød til at få lavet mig et pænt skab i min "fine" gang-smiler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.