jeres erfaring med modermælkserstatning !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2011

Natascha

Rebecca55 skriver:

Det skulle være mere skånsomt ved maven og da de er født for tidligt, var/er deres maver lidt mere sarte.

Okay, håber i finder noget der virker...

Går det ellers godt med de små, så lige den video Dennis har lagt ind på FB... hvor er de altså kære jeres børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2011

lulleh

Rebecca55 skriver:

det fik de også lige da de var født, men fik af vide vi skulle gå over til nan 1 eller nan ha1.

jaa okaay. jeg fik bare afvide at han skulle have det til hen vejede 3500g

Anmeld

5. august 2011

Rebecca55

de-wett skriver:

Ellers tak  har købt ind

Oki doki....

Anmeld

5. august 2011

Rebecca55

Natascha skriver:

Okay, håber i finder noget der virker...

Går det ellers godt med de små, så lige den video Dennis har lagt ind på FB... hvor er de altså kære jeres børn

Ja det går super godt... De trives i stor stil, bortset lige fra at de bøvler med maverne...

Er det den i kravlegården ? Ja der er der godt gang i den...

Anmeld

5. august 2011

Rebecca55

lulleh skriver:

jaa okaay. jeg fik bare afvide at han skulle have det til hen vejede 3500g

Alle vores vejer også over 4 kilo nu, så det er nok derfor og de vejede godt over 3 kilo da vi tog hjem fra sygehuset.

Anmeld

5. august 2011

Natascha

Ja det går super godt... De trives i stor stil, bortset lige fra at de bøvler med maverne...

Er det den i kravlegården ? Ja der er der godt gang i den...

Det lyder godt...  at de trives, men træls med de mave problemer... hvad med lidt lactulose har i prøvet det, eller må så små str. ikke få det...? (altså hvis de ikke kan komme af med det)

Ja det var den i kravlegrden...

Anmeld

7. august 2011

Rebecca55

Natascha skriver:

Det lyder godt...  at de trives, men træls med de mave problemer... hvad med lidt lactulose har i prøvet det, eller må så små str. ikke få det...? (altså hvis de ikke kan komme af med det)

Ja det var den i kravlegrden...

Det får de 2 gange dagligt i sammen med mildere erstatning... Så mere eller mindre er alle er alle muligheder taget i brug.

Anmeld

7. august 2011

*A*

Rebecca55 skriver:

Hvad bruger/brugte i af mærke og hvad synes i om det i brugte ?

Vi bruger Nan HA1, men børnene bøvler meget med maven. Så vi overvejer at prøve noget andet.

Håber der er nogen der ude som kan hjælpe.

Knus

Vi bruger NAN 1-2-3 og  i har ALDRIG haft problemer med maverne!

Anmeld

7. august 2011

Vial

Brugte også ha'eren. Mine havde nogle uger eller mere med mavekneb, tror de får det af alle mærker. Lovgivning er ret stram på det område, så der er meget lidt forskel på mme. Fog er syrnet jo noget andet selvfølgelig.

Jeg brugte med stor succes mylicon dråber fra apoteket. Det skal gives 15 min før et måltid med lidt mælk. Gav det i sprøjte. Det opdeler luften i tarmene til små bobler, så de små ikke får så ondt.

Min sp mente ikke det virkede sådan noget, men jeg mærkede stor forskel, hvis jeg undlod at give det.

Anmeld

14. august 2011

Sofia

Alfred fik profylac de første 4 måneder og nu får han bare det almindelige fra beauvais, ingen maveproblemer her!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.