jeres erfaring med modermælkserstatning !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2011

lulleh

Da johannes var lille brugte vi PRE NAN.. og vi havde slet ikke maveproblemer, kun da vi skifted til allomin..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

Natascha

Hej Rebecca

Vi har kun brugt NAN 1 til Freya og det har altså ikke givet noget bøvl med maven, men hvorfor bruger i NAN Ha1...?

fra Natascha

Anmeld

3. august 2011

de-wett

Rebecca55 skriver:

Hvad bruger/brugte i af mærke og hvad synes i om det i brugte ?

Vi bruger Nan HA1, men børnene bøvler meget med maven. Så vi overvejer at prøve noget andet.

Håber der er nogen der ude som kan hjælpe.

Knus

til at starte med brugte vi allomin, men min datter "kastede" op konstant. Så gik vi over til nan og siden har der ikke været problemer

Anmeld

3. august 2011

Rebecca55

Natascha skriver:

Hej Rebecca

Vi har kun brugt NAN 1 til Freya og det har altså ikke givet noget bøvl med maven, men hvorfor bruger i NAN Ha1...?

fra Natascha

Det skulle være mere skånsomt ved maven og da de er født for tidligt, var/er deres maver lidt mere sarte.

Anmeld

3. august 2011

Rebecca55

de-wett skriver:

til at starte med brugte vi allomin, men min datter "kastede" op konstant. Så gik vi over til nan og siden har der ikke været problemer

Vi har 7 kasser Nan Ha1 og en kasse Nan 2, er du interesseret i at købe det måske ?

Anmeld

3. august 2011

Rebecca55

lulleh skriver:

Da johannes var lille brugte vi PRE NAN.. og vi havde slet ikke maveproblemer, kun da vi skifted til allomin..

det fik de også lige da de var født, men fik af vide vi skulle gå over til nan 1 eller nan ha1.

Anmeld

3. august 2011

de-wett

Rebecca55 skriver:

Vi har 7 kasser Nan Ha1 og en kasse Nan 2, er du interesseret i at købe det måske ?

Ellers tak  har købt ind

Anmeld

3. august 2011

Palaja

isabellamor skriver:

og irma og kvickly og super bedst...  

i irma koster det så bare 50 kr.. hvor det er billigst i bilka. 

Den fås også i Kiwi og så oven i købet med 10% rabat hvis man har møms-kort  Så koster den  lige knap 39-40 kr.

Anmeld

3. august 2011

Isabella_mor

Palaja skriver:

Den fås også i Kiwi og så oven i købet med 10% rabat hvis man har møms-kort  Så koster den  lige knap 39-40 kr.

jeg ved ik lige hvor der ligger sådan en i københavn

Anmeld

3. august 2011

Palaja

isabellamor skriver:

jeg ved ik lige hvor der ligger sådan en i københavn

Heller ikke mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.