jeres erfaring med modermælkserstatning !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.878 visninger
41 svar
0 synes godt om
1. august 2011

Rebecca55

Hvad bruger/brugte i af mærke og hvad synes i om det i brugte ?

Vi bruger Nan HA1, men børnene bøvler meget med maven. Så vi overvejer at prøve noget andet.

Håber der er nogen der ude som kan hjælpe.

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

AnneBJ

Allomin og INGEN problemer!  

Jeg har hørt at Nan bliver anbefalet af SP'erne på forkert grundlag, altså som værende godt for maven, men at det kun er fordi producenterne har en aftale med SP-regi.. Om det passer ved jeg ikke, men vi er i hvert fald glade for den blå allomin!

Håber trillingerne har det godt! - har jeg misset billeder og navne, eller har du endnu været for optaget til det?

Anmeld

1. august 2011

lhn89

Det bruger vi også  Vi startede med at bruge mælk (dem i små brikker) fra Arla, hvilket Luna var rigtig glad for! Men det blev bare for dyrt i længden. Derfor skiftede vi over til NAN HA1, hvilket også gav lidt maveproblemer i starten, men nu har vi ingen problemer

Venlig hilsen Louise

louisehartmann.dk

Anmeld

1. august 2011

svanen73

Jeg bruger oz Allomin og Luka har intet haft med maven.

Anmeld

1. august 2011

Kofoed.

AnneBJ skriver:

Allomin og INGEN problemer!  

Jeg har hørt at Nan bliver anbefalet af SP'erne på forkert grundlag, altså som værende godt for maven, men at det kun er fordi producenterne har en aftale med SP-regi.. Om det passer ved jeg ikke, men vi er i hvert fald glade for den blå allomin!

Håber trillingerne har det godt! - har jeg misset billeder og navne, eller har du endnu været for optaget til det?

Her er lige et link, ved jo Rebecca blokstavligtalt har hænderne fulde
https://www.baby.dk/debat/120014pi1/for-tidlig-foedte/saa-er-trillingerne-kommet-hjem---.aspx

Anmeld

1. august 2011

Noahmor

Rebecca55 skriver:

Vi bruger Nan HA1, men børnene bøvler meget med maven. Så vi overvejer at prøve noget andet.

Knus

Vi bruger den syrnede fra Beauvais og det er ok. Han fik den syrnede fra Allomin i starten og det stoppede maven helt.

Anmeld

1. august 2011

Lunae

Rebecca55 skriver:

Knus

Jeg bruger beuvais. Den blå! Det er bare super godt - det kan jeg anbefale!

Anmeld

1. august 2011

132319

Jeg bruger Hipp, fordi det er økologisk

Anmeld

1. august 2011

Roselil

Profilbillede for Roselil

Min søn havde også mange maveproblemer og har kun kunnet tåle den grønne syrnede fra beuvais

Anmeld

1. august 2011

AnneBJ

Kofoed. skriver:

Her er lige et link, ved jo Rebecca blokstavligtalt har hænderne fulde
https://www.baby.dk/debat/120014pi1/for-tidlig-foedte/saa-er-trillingerne-kommet-hjem---.aspx

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.