Nytårstøj??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2008

Honningblomst

Diana/Claus skriver:

Helt enig vi er kun 2 og er da gejlet næsten helt ud

Min dejlige seje farmor bliver 90 år i morgen,...det er i hvert fald stort...så vi kan både se og opleve 90 års fødselsdag i morgen-

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2008

Diana...

Eva skriver:

Min dejlige seje farmor bliver 90 år i morgen,...det er i hvert fald stort...så vi kan både se og opleve 90 års fødselsdag i morgen-

Oki stort tillykke med hende. håber i får en rigtig god fødselsdag og nytår.

Anmeld

30. december 2008

M&F&C

Kan ik lige finde et billede af min kjole ... men skal have en lilla kjole på, en kort sort cardigan, gamacher , og mine nye lange støvler og så har jeg investeret i nyt pænt/frækt undertøj, så manden har lidt flot at kigge på i det nye år

Anmeld

30. december 2008

Honningblomst

MaleneP skriver:

Kan ik lige finde et billede af min kjole ... men skal have en lilla kjole på, en kort sort cardigan, gamacher , og mine nye lange støvler og så har jeg investeret i nyt pænt/frækt undertøj, så manden har lidt flot at kigge på i det nye år

Ej, det lyder rigtig flot....

Og ja, undertøj er godt...hele min opsparing er lagt til undertøj...skønt at købe især nu hvor det ikke skal holde noget men bare se ud-griner.

Er sikker på din mand bliver så glad for at gå ind i det nye år med dig...

knus

Anmeld

30. december 2008

M&F&C

Eva skriver:

Ej, det lyder rigtig flot....

Og ja, undertøj er godt...hele min opsparing er lagt til undertøj...skønt at købe især nu hvor det ikke skal holde noget men bare se ud-griner.

Er sikker på din mand bliver så glad for at gå ind i det nye år med dig...

knus

Venter med at købe for meget - har lige nogen kilo jeg gerne vil af med .. Og belønningen til mig selv er ny garderobe - og selvf et pænere spejlbillede!

Ja det må være skønt, når jeg engang ved jeg eer færdig med at få børn, så vil jeg også have kigget lidt på herlighederne

Det må man da håbe Glæder mig til at se ham i jakkesættet...

SUPER GODT NYTÅR TIL DIG, OG ALLE ANDRE

Anmeld

30. december 2008

malou

Sort catsuit buksedragt med bar ryg, leopard stillettet og lækkert silke linjeri fra Lise Chamel... så er vores nytår klar

knus malou

Anmeld

30. december 2008

MorCamilla

Jeg skal have en kort sort kjole på, med noget glimmer halløj på, en lang soøv halskæde, sorte leggins og lange sorte støvler... Så jeg bliver temmelig sort og sølv.. Men det går nu nok...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.