Nytårstøj??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2008

Lullaby

Tja, jeg gider ikke så meget i år. Skal ikke i byen eller noget men vare hygge med nogle venner så det bliver nogle cowboybukser, en cowboyvest og en skjorte. Regner med at peppe det lidt om med nogle stiletter og noget makeup

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2008

JonTri

Var ude at kigge efter tøj i går, meen var ikke tilfreds på den måde det sad på - der er vist sket en del med min krop siden jeg har født... det - skal vi sige - hænger mere det hele. Så jeg købte et par lange støvler som jeg kan tage på sammen med en gammel nederdel og en småkedelig trøje. Må peppe det op med glimmer og smykker . og en vild nytårsmake-up.

Anmeld

30. december 2008

Susan1978

twinboys skriver:

Nej den er fed den kjole hvor har du købt den henne... Hvilket mærke osv...???

Majbritt

Mærket hedder DRYS og jeg har købt den på trendsales - ret dyr, men den er altså også fed.

Susan

Anmeld

30. december 2008

Nadi

Jeg skal have en pliseret bluse på i blomme/lilla farvet, med et satin bånd under brystet og mørke cowboybukser og så har jeg lige købt et par fine sorte sko som jeg regner med at jeg skal have på hvis de ikke klemmer for meget og ikke larmer for meget.

-Nadia

Anmeld

30. december 2008

twinboys

Susan1978 skriver:

Mærket hedder DRYS og jeg har købt den på trendsales - ret dyr, men den er altså også fed.

Susan

Tak tak tak

Anmeld

30. december 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg regner med nattøj, under min dyne på sofaen. OG JEG GLÆDER MIG

Anmeld

30. december 2008

Honningblomst

Jeanne skriver:

Jeg regner med nattøj, under min dyne på sofaen. OG JEG GLÆDER MIG

Tror min farmor ville blive skuffet hvis jeg kom sådan...fandt ikke noget men snupper den sidste nye kjole jeg har købt...
Knus.

Anmeld

30. december 2008

Diana...

Eva skriver:

Tror min farmor ville blive skuffet hvis jeg kom sådan...fandt ikke noget men snupper den sidste nye kjole jeg har købt...
Knus.

Det kunne ellers være så hyggeligt og dejlig afslappende

Godt nytår

Knus Diana

Anmeld

30. december 2008

Honningblomst

Diana/Claus skriver:

Det kunne ellers være så hyggeligt og dejlig afslappende

Godt nytår

Knus Diana

Helt sikkert...men jeg synes nu også gæsternes påklædning skal afspejle den kæmpe store dag det er-smiler

Anmeld

30. december 2008

Diana...

Eva skriver:

Helt sikkert...men jeg synes nu også gæsternes påklædning skal afspejle den kæmpe store dag det er-smiler

Helt enig vi er kun 2 og er da gejlet næsten helt ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.