Nytårstøj??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.175 visninger
26 svar
0 synes godt om
29. december 2008

Honningblomst

Hej smukke kvinder...

Hvad skal I have på af smukke rober nytårsaften??

Jeg skal have fundet mig en smuk kjole, ved bare ikke hvad eller hvor og håbede I kunne give mig lidt inspiration??

Så piger,....vis eller fortæl...

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2008

Diana...

En sort kjole med en kæmpe gravid mave i så den kan du vist ikke bruge til noget

nytårs knus

Anmeld

29. december 2008

Honningblomst

Diana/Claus skriver:

En sort kjole med en kæmpe gravid mave i så den kan du vist ikke bruge til noget

nytårs knus

haha...nej gudskelov....smiler

Anmeld

29. december 2008

Diana...

Eva skriver:

haha...nej gudskelov....smiler

Glæder mig os til han popper ud så jeg kan få alm tøj på igen...

Anmeld

29. december 2008

Honningblomst

Diana/Claus skriver:

Glæder mig os til han popper ud så jeg kan få alm tøj på igen...

Kan jeg godt forstå-smiler- var nu mere resultatet af maven jeg ikke lige ville kunne rumme-smiler-
Knus Eva..som er sikker på du kommer til at se smuk ud til nytår...

Anmeld

29. december 2008

Susan1978

HEj Eva

jeg ved ikke om du så mig til julefrokosten ude i kongsnæs men den kjole skal jeg have på igen. Den er ret fed - synes jeg. kan ikke helt finde ud af om jeg skal have farvet benvarmere på eller bare de sorte jeg havde på den aften.

her er et billede af kjolen. (desværre ikke af mig)

Anmeld

29. december 2008

Honningblomst

Susan1978 skriver:

HEj Eva

jeg ved ikke om du så mig til julefrokosten ude i kongsnæs men den kjole skal jeg have på igen. Den er ret fed - synes jeg. kan ikke helt finde ud af om jeg skal have farvet benvarmere på eller bare de sorte jeg havde på den aften.

Ejjj, den er smuk...og så dig desværre ikke...var SÅ fuld, at jeg ikke engang kan huske hvem der kørte mig hjem-griner- det kunne han så godt..

Knus..

Anmeld

30. december 2008

twinboys

Susan1978 skriver:

HEj Eva

Nej den er fed den kjole hvor har du købt den henne... Hvilket mærke osv...???

Majbritt

Anmeld

30. december 2008

Miamaja

hmm aner ikke ensnu om vi tager til alke tahoe eller er dovne og bliver hjemme uden sne... tror det bliver en sexet sort kjole. har et par stk af dem.. altsaa der er en asymetrisk kjole og en alm sort kjole med v udskaering og saa en kjole med v udskaering med broderinger i sort paa ogsaa...saa det bliver op til humor og lyst naar selve dagen kommer

denne her er den som jeg som regel har paa naar det er sort kjole.. fra victoria secret.. de saelger den stadig 2 aar efter jeg kobte min

Anmeld

30. december 2008

Christinahr

Jeg bliver ikke så festlig som normalt. Er i uge 35 og troede vi skulle være alene så har ikke gidet købe noget

At vi så lige pludselig får gæster var ikke med i tøj planen, så jeg kommer til at stå på hovedet i skabet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.