Er jeg den eneste???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2011

L.J.L

merle2010 skriver:

havde 2 ugers ferie med den lille og 3 uger med de store, hvor vi holdt dem hjemme.. det var vildt hårdt at aflevere dem igen

men den lille er max afsted 2 - 3 dage om ugen.. og de store er næsten aldrig afsted når vi har dem..

vi kom dog lige til at tage i bonbonland i torsdags og fredag kom vi osse til at holde fri, og imorgen kommer vi til at tage i svømmehallen, og tirsdag skal mig og den lille på visit, så osse en fridag der og på torsdag kommer vi osse lige til at tage til babysvømning..

så vi holder vidst lidt mange fridage, men så længe vi begge går hjemme og er arbejdsløse kan man vel osse godt tillade sig at tage nogle fridage med børnene engang imellem...

Det forstår jeg altså godt at i liiiige kom til Jeg går også hjemme for tiden, så her tillader vi os også nogle fridage en gang i mellem. På onsdag skal vi i svømmehallen, og så tror jeg måske det bliver til et besøg af mormor og morfar en af dagene også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

merle2010

L.J.L skriver:

Det forstår jeg altså godt at i liiiige kom til Jeg går også hjemme for tiden, så her tillader vi os også nogle fridage en gang i mellem. På onsdag skal vi i svømmehallen, og så tror jeg måske det bliver til et besøg af mormor og morfar en af dagene også

jamen hvis man kan holde sine børn hjemme og har lyst til at være sammen med dem, så gør man da selvfølgelig det.. og jeg har det altså bedst med børnene hjemme...

dog er det meget rart at de kommer afsted 1 eller 2 gange om ugen så man kan få gjort lidt rent og vasket lidt tøj og sådan..

men vi kommer altså tit til at holde dem hjemme.. og det kan jeg bestemt ikke se noget problem i..

har en bekendt, hvor både hende og manden går hjemme, deres børn har INTET sommerferie haft og de har ingen fridage haft

spurgte hende om hun ikke ville holde den lille hjemme så vi kunne tage i svømmehallen, men det ville hun ikke da hun ikke gad hende TÆNK IKKE AT GIDE SIT EGET BARN... synes sku børn har lige så meget ret til ferie som os voksne..

Anmeld

31. juli 2011

L.J.L

merle2010 skriver:

jamen hvis man kan holde sine børn hjemme og har lyst til at være sammen med dem, så gør man da selvfølgelig det.. og jeg har det altså bedst med børnene hjemme...

dog er det meget rart at de kommer afsted 1 eller 2 gange om ugen så man kan få gjort lidt rent og vasket lidt tøj og sådan..

men vi kommer altså tit til at holde dem hjemme.. og det kan jeg bestemt ikke se noget problem i..

har en bekendt, hvor både hende og manden går hjemme, deres børn har INTET sommerferie haft og de har ingen fridage haft

spurgte hende om hun ikke ville holde den lille hjemme så vi kunne tage i svømmehallen, men det ville hun ikke da hun ikke gad hende TÆNK IKKE AT GIDE SIT EGET BARN... synes sku børn har lige så meget ret til ferie som os voksne..

Det var da også noget underligt noget at sige om sine børn! Jeg kan godt forstå hvis man har behov for en pause fra dem, og putter dem i vuggestue, det gør jeg også selv med min søn, men det er lige så meget fordi han har behov for at blive stimuleret, men at sige at man ikke gider dem?? Det skulle man måske have tænk på inden man fik børn så...

Anmeld

31. juli 2011

akskovmose

L.J.L skriver:

hold da op det er også længe så! Men dejlig med en rolig opstart, så er det nemmere at klare

Ja det er meget længe.. Men da jeg går sygemeldt (bækkenløsning) og begynder barsel i næste uge har de muligheden.. Og de er jo tæt på hinanden aldersmæssigt, så det har ikke været svært at få tiden til at gå for dem.. Men de er dog nu begyndt at snakke om de savner deres skole og børnehave.. Det er nu dejligt man så ved de er glade for at være hvor de er 

Anmeld

31. juli 2011

L.J.L

akskovmose skriver:

Ja det er meget længe.. Men da jeg går sygemeldt (bækkenløsning) og begynder barsel i næste uge har de muligheden.. Og de er jo tæt på hinanden aldersmæssigt, så det har ikke været svært at få tiden til at gå for dem.. Men de er dog nu begyndt at snakke om de savner deres skole og børnehave.. Det er nu dejligt man så ved de er glade for at være hvor de er 

Ja helt bestemt! Tror også jeg ville have det nemmere hvis min dreng kunne fortælle mig at han glædede sig til at komme i vuggestue

Anmeld

31. juli 2011

lisesp83

Åha her starter Julie også i morgen, efter 3 ugers ferie hjemme.

Og jeg glæder mig slet ikke til, at aflevere hende. ..

Det skal ikke misforståes, for vi har den bedste dp, og Julie elsker at være der. Men vi har bare sådan hygget, og haft en god rytme. Elsker den lille krudtugle.

Men kan nu godt mærke, at hun trænger til at komme ud og lege med hendes dp venner igen.

Anmeld

1. august 2011

L.J.L

lisesp83 skriver:

Åha her starter Julie også i morgen, efter 3 ugers ferie hjemme.

Og jeg glæder mig slet ikke til, at aflevere hende. ..

Det skal ikke misforståes, for vi har den bedste dp, og Julie elsker at være der. Men vi har bare sådan hygget, og haft en god rytme. Elsker den lille krudtugle.

Men kan nu godt mærke, at hun trænger til at komme ud og lege med hendes dp venner igen.

Lige sådan har jeg også haft det Men nu er han afleveret, og det skal nok gå rigtig fint, glæder mig til at hente ham i eftermiddag

Anmeld

1. august 2011

lisesp83

L.J.L skriver:

Lige sådan har jeg også haft det Men nu er han afleveret, og det skal nok gå rigtig fint, glæder mig til at hente ham i eftermiddag

Julie er også afleveret, men hun ville dælme med mig hjem igen. Det gjorde det altså ikke nemmere.

Men mon ikke hun har glemt det, og leger nu.

Anmeld

1. august 2011

L.J.L

lisesp83 skriver:

Julie er også afleveret, men hun ville dælme med mig hjem igen. Det gjorde det altså ikke nemmere.

Men mon ikke hun har glemt det, og leger nu.

Åh nej det er bare ikke sjovt sådan noget!! Heldigvis er det aldrig mig der afleverer, men min mand fortalte at vores dreng tog det rigtig pænt at blive afleveret. Jeg er sikker på din datter hygger sig rigtig meget

Anmeld

1. august 2011

lisesp83

L.J.L skriver:

Åh nej det er bare ikke sjovt sådan noget!! Heldigvis er det aldrig mig der afleverer, men min mand fortalte at vores dreng tog det rigtig pænt at blive afleveret. Jeg er sikker på din datter hygger sig rigtig meget

Det gjorde hun.

Hun ville faktisk ikke rigtig med hjem, sandkassen var for sjov.

Håber din dreng har haft en god dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.