Er jeg den eneste???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2011

L.J.L

nutche skriver:

ja de fylder vist mere i mit hjerte end jeg selv havde troet

hvor dejligt at høre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

An&Jo

L.J.L skriver:

Så må du bare sørge for at nyde den næste uge ekstra

Jeg er helt bange for om han bliver svær at aflevere i vuggestue igen....

han bliver nok lidt svær at få i dagpleje igen jo, men jeg har NYDT min tid med ham og han har nydt mig ligeså meget.. Kan bare mærke hvor meget vi har hygget, og nydt at der ikke har været stress på, men at vi har sovet til vi vågende osv..
Vi har spist i eget tempo, ja vi har bare nydt at vi havde ferie uden stress..

Men har jo også lige små 14 dage til at "køre ham ind" igen inden jeg selv starter hvis det bliver nødvendigt..

Anmeld

31. juli 2011

TrineCT

L.J.L skriver:

Åh altså har det jo på samme måde.. Især fordi der er sket så mange ting med hans udvikling bare på de her to uger... Men mon ikke det bare lige er til vi kommer igang med dagligdagen igen

Jo det har du nok ret i. Der går nok bare et par dage og så er alt som det plejer igen.

Anmeld

31. juli 2011

L.J.L

An&Jo skriver:

han bliver nok lidt svær at få i dagpleje igen jo, men jeg har NYDT min tid med ham og han har nydt mig ligeså meget.. Kan bare mærke hvor meget vi har hygget, og nydt at der ikke har været stress på, men at vi har sovet til vi vågende osv..
Vi har spist i eget tempo, ja vi har bare nydt at vi havde ferie uden stress..

Men har jo også lige små 14 dage til at "køre ham ind" igen inden jeg selv starter hvis det bliver nødvendigt..

Ja, herhjemme har vi også nydt det så meget! Den sidste uge har far været på arbejde så der har det kun været mig og sønnike, og vi har virkelig også hygget os max! Men allerede onsdag skal jeg have ham hjemme igen for der skal vi i svømmehal

Anmeld

31. juli 2011

L.J.L

TrineCT skriver:

Jo det har du nok ret i. Der går nok bare et par dage og så er alt som det plejer igen.

lige præcis

Anmeld

31. juli 2011

TrineCT

L.J.L skriver:

Åh altså har det jo på samme måde.. Især fordi der er sket så mange ting med hans udvikling bare på de her to uger... Men mon ikke det bare lige er til vi kommer igang med dagligdagen igen

Jeg tror også at han vil ha godt af at lege med ligesindede igen. Min søn er MEGET social.

Anmeld

31. juli 2011

An&Jo

L.J.L skriver:

Ja, herhjemme har vi også nydt det så meget! Den sidste uge har far været på arbejde så der har det kun været mig og sønnike, og vi har virkelig også hygget os max! Men allerede onsdag skal jeg have ham hjemme igen for der skal vi i svømmehal

jeg er jo så alene med min søn, men vi har været rundt og opleve lidt, og besøgt venner og familie..

lige nu er han på ferie ved sin far, hvor han har været siden fredag, og først kommer hjem tirsdag eller onsdag, men guuud hvor jeg synes det er hårdt at undvære ham.. :O

Anmeld

31. juli 2011

L.J.L

TrineCT skriver:

Jeg tror også at han vil ha godt af at lege med ligesindede igen. Min søn er MEGET social.

Lige nøjagtig den der er også meget min tanke. At han trænger til at komme ud blandt en masse børn igen Han er nemlig også meget social og en masse krudt i r....

Anmeld

31. juli 2011

L.J.L

An&Jo skriver:

jeg er jo så alene med min søn, men vi har været rundt og opleve lidt, og besøgt venner og familie..

lige nu er han på ferie ved sin far, hvor han har været siden fredag, og først kommer hjem tirsdag eller onsdag, men guuud hvor jeg synes det er hårdt at undvære ham.. :O

Det kan jeg godt forstå! Er glad for at jeg kun skal undvære min dreng når han er i vuggestue!

Anmeld

31. juli 2011

merle2010

havde 2 ugers ferie med den lille og 3 uger med de store, hvor vi holdt dem hjemme.. det var vildt hårdt at aflevere dem igen

men den lille er max afsted 2 - 3 dage om ugen.. og de store er næsten aldrig afsted når vi har dem..

vi kom dog lige til at tage i bonbonland i torsdags og fredag kom vi osse til at holde fri, og imorgen kommer vi til at tage i svømmehallen, og tirsdag skal mig og den lille på visit, så osse en fridag der og på torsdag kommer vi osse lige til at tage til babysvømning..

så vi holder vidst lidt mange fridage, men så længe vi begge går hjemme og er arbejdsløse kan man vel osse godt tillade sig at tage nogle fridage med børnene engang imellem...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.