Er jeg den eneste???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.088 visninger
33 svar
0 synes godt om
31. juli 2011

L.J.L

-Der kommer til at savne sit barn SÅ meget når de starter i vuggestue igen?

Min dejlige dreng har vi haft hjemme de sidste 2 uger, og vi har bare hygget os så meget Jeg bliver helt sørgmodig over at han skal starte i vuggestue igen i morgen Kommer til at savne ham, tosset egentlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

TrineCT

L.J.L skriver:

-Der kommer til at savne sit barn SÅ meget når de starter i vuggestue igen?

Min dejlige dreng har vi haft hjemme de sidste 2 uger, og vi har bare hygget os så meget Jeg bliver helt sørgmodig over at han skal starte i vuggestue igen i morgen Kommer til at savne ham, tosset egentlig

Jeg har haft min søn hjemme i tre uger og skal starte på job i morgen. Kommer til at savne ham ubeskriveligt meget. Kunne næsten tude ved tanken.

Trine

Anmeld

31. juli 2011

Lone Jakobsen

tja.... lidt omvendt, men stadig.

jeg arbejder som dp. og har stadig en uge tilbage af min ferie. idag tog jeg mig selv i at savne de små størrelser og glæde mig til de starter igen.

Anmeld

31. juli 2011

akskovmose

Nej bestemt ikke den eneste.. 

Jeg har haft børnene hjemme siden 23.6 i skoleferien, heldigvis skal de først starte i uge 32 i sfo og børnehace kun mandag og onsdag, så en blid start inden skolen starter igen d. 15 august, så der starter de i i henholdsvis børnehave og skole.. og de 2 store i sfo mandag og onsdag, og ellers korte dage..  

Annette

Anmeld

31. juli 2011

L.J.L

TrineCT skriver:

Jeg har haft min søn hjemme i tre uger og skal starte på job i morgen. Kommer til at savne ham ubeskriveligt meget. Kunne næsten tude ved tanken.

Trine

Åh altså har det jo på samme måde.. Især fordi der er sket så mange ting med hans udvikling bare på de her to uger... Men mon ikke det bare lige er til vi kommer igang med dagligdagen igen

Anmeld

31. juli 2011

An&Jo

jeg har heldigvis en uge endnu med min søn..

Jeg har haft ham hjemme siden midten af Juni, og så indtil den 8 hvor han starter igen.. Men jeg glæder mig godt nok IKKE til at han starter op igen, det bliver så tomt herhjemme..

Jeg skal godt nok først starte den 25 august selv, men jeg har et fag jeg lige skal have læst på inden jeg starter op..

Anmeld

31. juli 2011

L.J.L

nutche skriver:

tja.... lidt omvendt, men stadig.

jeg arbejder som dp. og har stadig en uge tilbage af min ferie. idag tog jeg mig selv i at savne de små størrelser og glæde mig til de starter igen.

Nårh, så har de da bare en dejlig DP

Anmeld

31. juli 2011

L.J.L

akskovmose skriver:

Nej bestemt ikke den eneste.. 

Jeg har haft børnene hjemme siden 23.6 i skoleferien, heldigvis skal de først starte i uge 32 i sfo og børnehace kun mandag og onsdag, så en blid start inden skolen starter igen d. 15 august, så der starter de i i henholdsvis børnehave og skole.. og de 2 store i sfo mandag og onsdag, og ellers korte dage..  

Annette

hold da op det er også længe så! Men dejlig med en rolig opstart, så er det nemmere at klare

Anmeld

31. juli 2011

Lone Jakobsen

L.J.L skriver:

Nårh, så har de da bare en dejlig DP

ja de fylder vist mere i mit hjerte end jeg selv havde troet

Anmeld

31. juli 2011

L.J.L

An&Jo skriver:

jeg har heldigvis en uge endnu med min søn..

Jeg har haft ham hjemme siden midten af Juni, og så indtil den 8 hvor han starter igen.. Men jeg glæder mig godt nok IKKE til at han starter op igen, det bliver så tomt herhjemme..

Jeg skal godt nok først starte den 25 august selv, men jeg har et fag jeg lige skal have læst på inden jeg starter op..

Så må du bare sørge for at nyde den næste uge ekstra

Jeg er helt bange for om han bliver svær at aflevere i vuggestue igen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.