Jeg er ved at være SÅ træt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

helt ærligt hvorfor leger du så mor for ham=??? undsykld det lyder hårt men lad dog vær med at vaske hans tøj når han ikke kan noget selv, lad vær med at gøre rent når en ven kommer det er da ikke kun din pligt....

Fordi jeg bliver irriteret over når der bliver så rodet og jeg synes det er hamrende pinligt at der ikke er ryddet op når der kommer gæster. Kan godt være han er ligeglad med hvordan der ser ud her, men det kan jeg bare ikke. og så gør jeg det jo selv, på en eller anden måde får han læsset over på mig at det ikke er blevet gjort. som om det er min skyld... og tror ikke engang han selv ved at det er det han gør...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

B&J

Anonym skriver:

Fordi jeg bliver irriteret over når der bliver så rodet og jeg synes det er hamrende pinligt at der ikke er ryddet op når der kommer gæster. Kan godt være han er ligeglad med hvordan der ser ud her, men det kan jeg bare ikke. og så gør jeg det jo selv, på en eller anden måde får han læsset over på mig at det ikke er blevet gjort. som om det er min skyld... og tror ikke engang han selv ved at det er det han gør...

Jamen jeg er ked af det så man jo ikke rigtig gøre noget du pålægger dig de dumme ansvar , og du kunne jo bare lade hans tøj være i tøj kurven så ville det jo ikke rode

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

Isabeau skriver:

En noget lignende mand har jeg; han elsker sin playstation og sine serier, især Boston Legal. Men han har aldrig været god til og støvsuge, vaske op eller vaske tøj, eller lign. Han kan bare ikke finde ud af at ta´ initiativet til det.

Vi har også været sammen i 10 år, og har en datter sammen på 2 år snart og en ny på vej til jul, men han tænker bare ikke så praktisk som jeg.

Jeg skal sige til ham, hvad jeg gerne vil ha´ gjort i huset, for er det mig som skal lave alt samtidig med, jeg skal se efter børn og hund, blir´ jeg virkelig ikke behagelig og være sammen med  Men tager jeg afsted inden han er stået op, så skriver jeg en seddel til ham. Eller også beder jeg ham simpelthen bare om at støvsuge eller hvad jeg nu gerne vil ha´ ham til.

Han er nu engang bare ikke bygget til og ta´ initiativ, så det har jeg lært at leve med.

Pøj pøj!

Det er lige præcis sådan det er... Jeg skal sige hvad der skal gøres... nogle gange gør han det andre gange går der dage... og hvis jeg går igang selv lyder der "jeg var jo på vej" Min kæreste kan virkelig ikke finde ud af at gøre noget selv

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Jamen jeg er ked af det så man jo ikke rigtig gøre noget du pålægger dig de dumme ansvar , og du kunne jo bare lade hans tøj være i tøj kurven så ville det jo ikke rode

hmm Det tror jeg altså jeg prøver det der, men hans tøj. Så må vi se hvornår han vil have rent tøj. Tak for rådet.

Anmeld

31. juli 2011

B&J

Anonym skriver:

hmm Det tror jeg altså jeg prøver det der, men hans tøj. Så må vi se hvornår han vil have rent tøj. Tak for rådet.

Det var så lidt for syntes du skal gøre noget når du er så træt af det, for det er jo ikke ham det går ud over kun dig

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Det var så lidt for syntes du skal gøre noget når du er så træt af det, for det er jo ikke ham det går ud over kun dig

Ja det er det og kan snart ikke mere.... så enten må han tage sig sammen eller også ender det med jeg går og tager vores søn med.

Anmeld

31. juli 2011

Isabels-mor

Hej

Først lige et stort kram

Jeg har været igennem det samme for ca 2 år siden. Jeg gjorde simpelhen det jeg stoppede med at rydde op efter ham og gjorde kun det rent efter mig selv og vaskede oss kun for mig selv. Det tog ca 14 før han begynde at reagere, men så gjorde han oss rent og var meget taknemlig over de ting jeg gør her hjemme..
Det skal da sige at det stadig er mig der laves det meste her hjemme men jeg skal kun spørger en gang nu så kommer han at hjælper.

Håber virkelig i finder ud af noget, du kan altid prøve at sige du sælger hans computer og x-boks

Knus Rikke

Anmeld

31. juli 2011

Isabeau

Anonym skriver:

Det er lige præcis sådan det er... Jeg skal sige hvad der skal gøres... nogle gange gør han det andre gange går der dage... og hvis jeg går igang selv lyder der "jeg var jo på vej" Min kæreste kan virkelig ikke finde ud af at gøre noget selv

Kan Palle heller ikke, men sådan er det bare, og jeg har lært og leve med det, for på andre punkter er han bare den allerdejligste!

Anmeld

31. juli 2011

B&J

Anonym skriver:

Ja det er det og kan snart ikke mere.... så enten må han tage sig sammen eller også ender det med jeg går og tager vores søn med.

Ja for du har sikkert taget snakken med ham, men har du sagt du snart ikke gider lege hans mor og hvis han ikke snart kan tage sig lidt af de daglige ´pligter så ender det med i ikke er samen mere?

Anmeld

31. juli 2011

Anonym trådstarter

Isabels-mor skriver:

Hej

Først lige et stort kram

Jeg har været igennem det samme for ca 2 år siden. Jeg gjorde simpelhen det jeg stoppede med at rydde op efter ham og gjorde kun det rent efter mig selv og vaskede oss kun for mig selv. Det tog ca 14 før han begynde at reagere, men så gjorde han oss rent og var meget taknemlig over de ting jeg gør her hjemme..
Det skal da sige at det stadig er mig der laves det meste her hjemme men jeg skal kun spørger en gang nu så kommer han at hjælper.

Håber virkelig i finder ud af noget, du kan altid prøve at sige du sælger hans computer og x-boks

Knus Rikke

Det tror jeg desværre ikke ville hjælpe for han kan leve med rodet Har sagt op til flere jeg kaster den ud over altanen, men så bliver han helt Så bliver vi uvenner.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.