Anonym skriver:
Jeg er ked af det, men har lige brug for noget luft.
Min kæreste og jeg har været sammen i 10 år, og har fået den dejligste søn som lige er blevet 1 år.
Det jeg så er rigtig træt af er, at min kæreste er mere optaget af at spille computer og x-box og se serier end at gøre noget her hjemme.
Det er mig der ordner vasketøj, rydder op, gør rent, tager mig af vores søn. Det er mig der tager beslutningerne og ordner alt. Det eneste han gør er at tømme opvaskemaskinen... og sætte det beskidte i nej nej det kan han ikke. Skifte en tisseble en gang imellem det kan han også godt.
Ingen støtte har jeg fra ham, det er så frustrerende. Vi skændes ret tit, da jeg bliver bossy og skælder ud når jeg beder ham om noget og man får bare et ligeglad svar.
i dag får vi en af hans venner på besøg, og igen var det mig der lige gjorde badeværelset rent og ryddede op der inde hvor han skal sove, selvom jeg har sagt at det skulle gøres inden søndag. Ligeglad er han... Jeg synes det er pinligt at få besøg i et rodet eller beskidt hjem. Jeg orker virkelig ikke at det er mig der skal gøre det hele. og ikke nok med det, så kan han sagtens brokke sig over det. Jeg siger han skal være velkommen til at gøre noget, men intet sker der og så må jeg gøre det selv 
Jeg er simpelthen ved at få nok af x-box og ligegyldighed. Det er mig der står op med vores søn, det er sørme ogå mig der putter ham, giver ham mad, skifter ham... ja alt.
Jeg er bare argh 
og har sagt det flere gange og stadig sker der intet.
undskyld mit udbrud, men havde brug for det.
En noget lignende mand har jeg; han elsker sin playstation og sine serier, især Boston Legal. Men han har aldrig været god til og støvsuge, vaske op eller vaske tøj, eller lign. Han kan bare ikke finde ud af at ta´ initiativet til det.
Vi har også været sammen i 10 år, og har en datter sammen på 2 år snart og en ny på vej til jul, men han tænker bare ikke så praktisk som jeg.
Jeg skal sige til ham, hvad jeg gerne vil ha´ gjort i huset, for er det mig som skal lave alt samtidig med, jeg skal se efter børn og hund, blir´ jeg virkelig ikke behagelig og være sammen med
Men tager jeg afsted inden han er stået op, så skriver jeg en seddel til ham. Eller også beder jeg ham simpelthen bare om at støvsuge eller hvad jeg nu gerne vil ha´ ham til.
Han er nu engang bare ikke bygget til og ta´ initiativ, så det har jeg lært at leve med.
Pøj pøj!