Anonym skriver:

hmm okay....
først blir jeg vildt ked af dit brev og føler ærligt lidt at du sparker til der ligger ned...
det lyder til at du tydeligtvis ikke har haft disse følelser selv... og derved forstår jeg godt at det er svært for dig at sætte dig ind i.
men jeg kan også godt se hvad du mener. det betyder dog ikke at jeg bare sådan lige pludselig kan ændre min egen opfattelse af mig selv (hvorend jeg gerne ville - tro mig!!!) det er jo ikke bare lige så let som sagt!
jeg har i hverdagen ikke de store problemer, ud over at vi ikke lige har det helt vilde sex liv som vi havde før, og jeg går ikke rundt og har det skidt psykisk hver dag.
men DETTE med stripperen er bare noget der åbenbart lige rammer jackpot, og så vil jeg også have lov til at føle mig ked, selvom andre måske synes jeg overdriver....
jeg elsker min kæreste, og han elsker mig. men jeg er måske bare ikke lige særlig vild med tanken om at han skal se på en anden kvinde....
håber du forstår....
jeg forstår udemærket... men nu kender jeg dig heller ikke. og ja jeg kan måske ikke vide hvad problemet stammer fra, eller hvad der er sket før og alt det, derfor går jeg ud fra hvad du skriver og jo jeg har sgu heller ikke det vildeste selvværd altid.. men jeg hader bare at lysten til at skulle begrænse min kæreste fordi at jeg har et issue med mig selv.. det var mere det jeg prøvede at forklare i det jeg skrev.
jeg ville så absolut ikke gør dig ked eller noget ondt på nogen måde.. jeg er ikke følelsesløs..
jeg kan godt sætte mig ind i det.. men nogengang bliver man nødt til at ruske godt og grundigt i sig selv og ikke sidde og ynke og kræve at andre skal ynke en.. det er ikke min stil..
for du har alverdens muligheder for at få enten en lille smule hjælp med at finde din indre positive selvfølelse frem igen.. kender ganske udemærket følelsen af at kroppen ikke er som før man blev gravid... men jeg har bare besluttet mig for qat gøre noget ved det...
jeg har også dage hvor jeg er ked af at min mave ikke er hel flad og fedtfri som den var før jeg blev gravid, men jeg tænker så samtidig... "hey tøsen, du går jo til fitness for pokker du gør jo noget ved det" og ikke bare det at min krop bliver strammet op,, men min indre følelse og selvværd bliver strammet op og jeg føler mig så meget gladere og har så meget mere energi end jeg nogensinde har haft før de seneste 5 års tid... og det er kun min egen fortjæneste..
og det var også det jeg ville have frem nok lidt imellem linjerne, at det kun er dig der kan gøre noget ved dit problem. det er kun dig der kan sørge for at du får det bedre, om det så er at dyrke en hobby, eller en form for sport eller noget helt tredie er jo noget der ligger i dine hænder totalt... forstår du hvad jeg mener?