isabellamor skriver:
det er da trælst at have det sådan, men det kan jo ikke være hans problem tænker jeg... det er jo tydeligvis dig som HAR et problem med dig selv.. få det fikset, gør noget ved det.. 
sorry to say. men hvor fesent ville det ikke være at polterabend blev styret af kvinderne fordi at de fleste kvinder har issues med dem selv, at høre den ene gut efter den anden sidde og sige, "amen min kæreste siger at jeg ikke må se på en stripper, og min kæreste siger at jeg ikke må dit og dat." når polterabend for manden er for mænd... KUN... stripperen er jo proffessionel og tager ikke ud for at strippe for at finde et knald, hun gør det for at tjene penge.. hun hart det jo godt med sin krop, ellers havde hun ikke det erhværv.
LET GO.. slap af... det er trods alt kun et polterabend og stoler du på din kæreste (også selvom der har været et problem en gang) så burde der ikke være noget problem andet end dit ik så høje selvværd.. det må du virkelig arbejde med, din kæreste skal ikke lide under at du har et dårligt selvværd. især ikke hvis han syntes du er smuk. tænker at han kan komme til at føle sig træt af at blive begrænset af at gøre nogle ting i sit liv fordi du har det for skidt med dig selv at du frygter hvad han kan finde på...
du har virkelig brug for at få gjort noget ved dit problem.. og jeg siger det sgu ikke for at være en dum kælling, men udfra det du har skrevet, så lyder det virkelig kun til at det er hos dig problemet ligger..
og frygter du at han har lavet noget skidt, må du jo tage snakken med ham stille og roligt når han er ædru og du har sovet på det 
det skal nok gå.. et polterabend går jo ud på at det er gutten der skal giftes der skal udsættes for diverse fristelser og vinke farvel til ungkarlelivet for good... (forhåbentlig) 
til dig..
hmm okay....
først blir jeg vildt ked af dit brev og føler ærligt lidt at du sparker til der ligger ned...
det lyder til at du tydeligtvis ikke har haft disse følelser selv... og derved forstår jeg godt at det er svært for dig at sætte dig ind i.
men jeg kan også godt se hvad du mener. det betyder dog ikke at jeg bare sådan lige pludselig kan ændre min egen opfattelse af mig selv (hvorend jeg gerne ville - tro mig!!!) det er jo ikke bare lige så let som sagt!
jeg har i hverdagen ikke de store problemer, ud over at vi ikke lige har det helt vilde sex liv som vi havde før, og jeg går ikke rundt og har det skidt psykisk hver dag.
men DETTE med stripperen er bare noget der åbenbart lige rammer jackpot, og så vil jeg også have lov til at føle mig ked, selvom andre måske synes jeg overdriver....
jeg elsker min kæreste, og han elsker mig. men jeg er måske bare ikke lige særlig vild med tanken om at han skal se på en anden kvinde....
håber du forstår....