åååh ha! hvorfor?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2011

RGN

Profilbillede for RGN
Ansemusen skriver:

Nu er det jo ikke sådan, at enhver fyr vil se det som et afsavn at droppe strip, eller noget helt andet, for sin kærestes skyld! Nogle fyre ville, andre ville ikke. Og så må man jo bare håbe, at man har fundet en man passer sammen med på det punkt også!

Jeg synes det er komplet latterligt, at sige at polterabend'et altid skal handle om fristtelser osv.
Min Fars polterabend var fx. en spilleaften med vennerne og en god middag. Tror det kommer helt an på både alder og omgangskreds - hvilke mennesker man omgiver sig med!

Min kæreste ville blive rigtig vred på sine venner, hvis de udsatte ham for en lap dance eller lignende, fordi det ikke ville være for hans skyld, men for deres. Hvor andre mænd ville elske det!

Tror også min kæreste ville blive pænt sur.

Men måske mest fordi der så ikke ville blive noget bryllup dagen efter alligevel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2011

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

det er da trælst at have det sådan, men det kan jo ikke være hans problem tænker jeg... det er jo tydeligvis dig som HAR et problem med dig selv.. få det fikset, gør noget ved det..  

sorry to say. men hvor fesent ville det ikke være at polterabend blev styret af kvinderne fordi at de fleste kvinder har issues med dem selv, at høre den ene gut efter den anden sidde og sige, "amen min kæreste siger at jeg ikke må se på en stripper, og min kæreste siger at jeg ikke må dit og dat." når polterabend for manden er for mænd... KUN... stripperen er jo proffessionel og tager ikke ud for at strippe for at finde et knald, hun gør det for at tjene penge.. hun hart det jo godt med sin krop, ellers havde hun ikke det erhværv. 

LET GO.. slap af... det er trods alt kun et polterabend og stoler du på din kæreste (også selvom der har været et problem en gang) så burde der ikke være noget problem andet end dit ik så høje selvværd.. det må du virkelig arbejde med, din kæreste skal ikke lide under at du har et dårligt selvværd. især ikke hvis han syntes du er smuk. tænker at han kan komme til at føle sig træt af at blive begrænset af at gøre nogle ting i sit liv fordi du har det for skidt med dig selv at du frygter hvad han kan finde på...

du har virkelig brug for at få gjort noget ved dit problem.. og jeg siger det sgu ikke for at være en dum kælling, men udfra det du har skrevet, så lyder det virkelig kun til at det er hos dig problemet ligger..  

og frygter du at han har lavet noget skidt, må du jo tage snakken med ham stille og roligt når han er ædru og du har sovet på det

det skal nok gå.. et polterabend går jo ud på at det er gutten der skal giftes der skal udsættes for diverse fristelser og vinke farvel til ungkarlelivet for good... (forhåbentlig) 

til dig..

hmm okay....  

først blir jeg vildt ked af dit brev og føler ærligt lidt at du sparker til der ligger ned...

det lyder til at du tydeligtvis ikke har haft disse følelser selv... og derved forstår jeg godt at det er svært for dig at sætte dig ind i.

men jeg kan også godt se hvad du mener. det betyder dog ikke at jeg bare sådan lige pludselig kan ændre min egen opfattelse af mig selv (hvorend jeg gerne ville - tro mig!!!) det er jo ikke bare lige så let som sagt!  

jeg har i hverdagen ikke de store problemer, ud over at vi ikke lige har det helt vilde sex liv som vi havde før, og jeg går ikke rundt og har det skidt psykisk hver dag.

men DETTE med stripperen er bare noget der åbenbart lige rammer jackpot, og så vil jeg også have lov til at føle mig ked, selvom andre måske synes jeg overdriver....

jeg elsker min kæreste, og han elsker mig. men jeg er måske bare ikke lige særlig vild med tanken om at han skal se på en anden kvinde....

håber du forstår....

Anmeld

30. juli 2011

SpunkenJo

Anonym skriver:

jeg tror lidt du misforstår mig....

jeg stoler jo på min kæreste, og tror absolut ikke at han kunne finde på at finde et bag lokale eller noget med hende!... 

men der hvor kæden knækker for mig, er den dårlige erfarring (som skete for maaaange år siden og som jeg NORMALT slet ikke tænker over...)

vi har tillid til hinanden, og jeg stoler på ham. men derfor kan jeg så jo åbenbart godt sidde her med en dårlig følelse....

jeg forstår faktisk godt hvad du skriver, men der her handler heldigvis ikke om at jeg ikke stoler på ham, mere at jeg er mega ked af at han skal se en anden kvinde sno sig nøgen foran ham....

Nu aner jeg ikke hvad det er du hentyder til, der skete for mange år siden, men en ting er helt sikker, og der er at der ikke bør være nogen som skal sidde hjemme og være ked af det!!

Det må I se at få talt om, så I kan få aftalt en måde at gribe sådanne situationer an i fremtiden!

Noget er i hvertfald ikke som der bør være i et velfungerende parforhold..... I må tale sammen, og få fundet roen, så I ikke sårer hinanden i fremtiden.

Anmeld

30. juli 2011

Anonym trådstarter

SpunkenJo skriver:

Undskyld, men hva er det for nogen venner, som planlægger en polterabend for deres egen skyld, fremfor for gommen....?

Det er da dårlig stil!!

min kæreste sagde imod hele vejen igennem... og  ja det er mega dårlig stil af de andre... men hvad kan man gøre ved det???!

Anmeld

30. juli 2011

Frk-Lotusblomst

RGN skriver:

Jeg synes faktisk, at det er en af de ting man i et forhold skal være enige om.

Jeg lagde "hårdt" ud i det forhold jeg startede for et år siden med at finde ud af hvem han var som person, havde af værdier osv.
Jeg fandt ud af hvad jeg måtte acceptere og omvendt.

Jeg kunne ikke leve med, at han gjorde noget som var mig inderligt imod.
Jeg er imod at forbyde, men man skal tage nogle hensyn til hinanden og hvis det her er et stort issue for dig syntes jeg faktisk ikke han burde deltage.

Hvad er vigtigst`? Polterabend med strip eller ens kærestes følelser?

Det kan da godt være, at jeg er en harpe,  men det kommer helt an på hvor godt han kan argumentere for sin sag.

Og det gælder naturligvis også omvendt.

Men der er ingen der skal sidde tilbage hjemme (eller hvad det nu handler om) og være ked af det.

Sådan ahr vi det goså her. Der er meldt ud fra start og så acceptere vi så de forskellige ting.

Og jah, eks. stripper eller forhold. så har man jo tid til at springe af inden det bliver "alvor".

Anmeld

30. juli 2011

Isabella_mor

Ansemusen skriver:

Nu er det jo ikke sådan, at enhver fyr vil se det som et afsavn at droppe strip, eller noget helt andet, for sin kærestes skyld! Nogle fyre ville, andre ville ikke. Og så må man jo bare håbe, at man har fundet en man passer sammen med på det punkt også!

Jeg synes det er komplet latterligt, at sige at polterabend'et altid skal handle om fristtelser osv.
Min Fars polterabend var fx. en spilleaften med vennerne og en god middag. Tror det kommer helt an på både alder og omgangskreds - hvilke mennesker man omgiver sig med!

Min kæreste ville blive rigtig vred på sine venner, hvis de udsatte ham for en lap dance eller lignende, fordi det ikke ville være for hans skyld, men for deres. Hvor andre mænd ville elske det!

nå ja men det er jo altså også forskæl på fisk.. min svogers polterabend gik jo heller ikke ud på at der skulle komme en stripper. men nu hvor det er tilfældet i denne sag så må jeg jo tale ud fra hvad jeg tror det er der er... hvis du forstår..

der er jo også mænd der sætter pris på at spise en god bøf og drikke en rødvin, og han venner kender hans lyster og lavet det på den måde.. 

men andre er lidt mere friske på det hele og er med på at nu har vennerne stablet noget på benene. og det skal nok blive en fornøjerlig aften. de gør jo også hvad de tror han ville syntes var skægt.. tænker jeg...

så det var nu ikke for at generalisere, for jeg er godt klar over at der er forskel på hvad man er til...

Anmeld

30. juli 2011

SpunkenJo

Anonym skriver:

min kæreste sagde imod hele vejen igennem... og  ja det er mega dårlig stil af de andre... men hvad kan man gøre ved det???!

Når så polterabenden er planlagt er det ligeså dårlig stil at bakke ud på dagen....

Så selvom han var/er uenig i at der sku komme en stripper, så er man nødt til at deltage og være tilstede nu det blev sådan. Andet ville være lige så dårlig stil......

Derfor er han i mine øjne også nødt til at deltage, og det må du også acceptere syns jeg! Og han virker da omsorgsfuld og betænksom nu han sådan skriver og ringer til dig undervejs.

Men få lige snakket det igennem til en anden go gang

Anmeld

30. juli 2011

Ansemusen

SpunkenJo skriver:

Forskellighed er mangfoldighed, og så er det bare et spørgsmål om hvor rummelig man er

Jeg synes nu dine indlæg tyder på, at det måske er dig der har lidt problemer med rummelighed her..

Du nægter at se tingene fra andre kvinders side!
Jeg mener klart at det er op til det enkelte par at fastsætte nogle regler og grænser i parforholdet som begge parter kan leve med og have det godt med! Nogle vil ikke engang acceptere flirt med andre mens nogle har det fint med at de hver især har sex med andre ved siden af parforholdet! Det må da være noget som er op til de enkelte. Det er jo ikke noget som som sådan er rigtigt eller forkert - hverken mit, dit eller andres synspunkt. Alle meninger er subjektive!

Anmeld

30. juli 2011

Ansemusen

RGN skriver:

Jeg synes faktisk, at det er en af de ting man i et forhold skal være enige om.

Jeg lagde "hårdt" ud i det forhold jeg startede for et år siden med at finde ud af hvem han var som person, havde af værdier osv.
Jeg fandt ud af hvad jeg måtte acceptere og omvendt.

Jeg kunne ikke leve med, at han gjorde noget som var mig inderligt imod.
Jeg er imod at forbyde, men man skal tage nogle hensyn til hinanden og hvis det her er et stort issue for dig syntes jeg faktisk ikke han burde deltage.

Hvad er vigtigst`? Polterabend med strip eller ens kærestes følelser?

Det kan da godt være, at jeg er en harpe,  men det kommer helt an på hvor godt han kan argumentere for sin sag.

Og det gælder naturligvis også omvendt.

Men der er ingen der skal sidde tilbage hjemme (eller hvad det nu handler om) og være ked af det.

Lige mine ord søde

Anmeld

30. juli 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Og dem om det, hvis de tror det så lad dem da... De ved jo ikke hvad der foregår i vores hoveder efter vi har født!! Jeg har også selv mega dårlig selvtillid lige for tiden og er da også mere jaloux end jeg plejer at være og har da også vist det over for Anders' venner at jeg er det, men det rager mig, for de ved ikk en skid om hvordan vores følelser bliver såret af at de (kæresterne) ser på andre kvinder og tænker "Mmmm"... Vores kroppe bliver aldrig 100% de samme igen, men så må vi lære at leve med det vi har og vil endda sige at vi sidder med det stærkeste kort på hånden...... Vi har født deres barn/børn... Det har en eller anden tilfældig tøs ikke og det gør for det meste at vores mænd synes vi er über sexede netop af den grund det blev vist lidt rodet, men håber du kan følge mig

hvor er du sød

jeg giver dih helt ret... og tror faktisk han han skal have en ordentlig omgang kys når han kommer hjem. for han har været så cool omkring det.. der er bare mig som er skør...

og han ligger faktisk aldrig skjul på at han elsker min baby delle på maven, for som han siger så "lå vores guldklump derinde"

og det er faktisk også derfor at jeg får ekstra dårlig samvittigeh, for han prøver jo virkelig... og jeg er altid så irriternede at hænge mig i fortiden.... det i prag skete for 6 år siden. han fik et lap dance... og jeg var nyforelsket og blev MEGET såren.. han lovede mig derefter at stip var NO GO. og det har han holdt. hvad de andre så bestemmet til et polterabent kan han jo ikke gøre ved...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.