Anonym skriver:
hvorfor skal jeg sidde her og have det mega skidt over at min kæreste er til polter abent hos sin bedste ven, hvor der kommer en stripper her kl 23.00????!!!! JA jeg tæller minutterne...! 
jeg er SÅ træt af at de har bestilt sådan en....
jeg VED GODT at hun skal danse op af vennen og ikke min kæreste... MEN han skal vel sidde og glo på hende....
jeg har det i forvejen ikke særlig fedt med min krop efter at jeg fik barn, og jeg giver nok heller ikke min kæreste så meget sex som han kunne ønske sig.... 
oveni det hele har jeg mega dårlig erfaring med ham og strippere da det kammede helt over engang han var på studietur i Prag.... 

er jeg bare sart og sippet??!?
han siger at jeg kan stole på ham, og han ikke engang er særlig vildt med at der kommer en... han har skrevet flere sms´er hvor han skriver at han elsker mig osv osv... jeg stoler også på ham. det er mere min dårlige selvtillid og den dårlige erfaring der spiller mig et puds.... 
men nu sidder jeg så her.. vores barn sover og jeg kan IKKE finde ro....
tænker hele tiden på den skide stripper og hendes krop der snor sig, mens min kæreste glor på hende... mænd er jo mænd, så mon dog at han lukker øjene.... 
jeg hader at jeg skal have så dårlig selvtillid at jeg sidder her og er så ked af det.... 

Jeg kan jo ikke helt sætte mig ind i det desværre.
Hvis ikke jeg ku stole på min mand når han smuttede i byen, jamen så er det ikke et forhold der er noget værd for mig at bygge videre på.
Jeg kan forholde mig til den der med at man ikke føler sig så lækker efter barn, og at man måske er lidt nærig med det der sex når man nu ikke er helt tilfreds med den krop baby har efterladt, men!!! Så må det være op til en selv at tage skeen i den anden hånd, blive glad for sig selv igen, eller tabe sig de kilo der skal til...
Måske ikke det svar du helst ville ha, men i mine øjne er tilliden alfa omega, så det skal I ha styr på, så du ikke sidder hjemme med en hård klump i maven som du gør i aften. For det er der ingen som fortjener!
I må (gen)finde tilliden, så du ikke skal være bekymret når han er ude i fremtiden