Hvad fik i...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2008

heaven

Eva skriver:

Jojo...mænd er vidst intet problem....men ja, synes ikke rigtig jeg orker det...og den mand jeg vil have, dem er der vidst ikke mange af.

Tja, ved nu ikke om det var et behov for at få en aften som jeg ønskede...men når ikke jeg kunne få det bedste, så er det næstbedste jo det man må gå efter, ikke??
Og så tror jeg faktisk det er sundt at gøre nogle ting som man aldrig regnede med at man skulle eller ville...

ja, sådanne valg kan vi alle jo komme ud for at skulle træffe - men kunne forstå det havde været en hyggelig aften alligevel, så det var jo dejligt. Hehe, selvfølgelig findes "han" derude, det skal nok komme en dag - det er jeg sikker på.

nå. sengen kalder, har en natteterrorist i øjeblikket, og intet er sikkert her om natten pt - ikke mht søvn. Så jeg vi se om jeg kan sove lidt inden det går løs - det er mig der har vagten i nat - suk....

knuz

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2008

Pia.

Armbånd fra Pandora med led, (det gamle var ved at gå i stykker) en creme og en parfume...

Knus Pia...

Anmeld

29. december 2008

Honningblomst

heaven skriver:

ja, sådanne valg kan vi alle jo komme ud for at skulle træffe - men kunne forstå det havde været en hyggelig aften alligevel, så det var jo dejligt. Hehe, selvfølgelig findes "han" derude, det skal nok komme en dag - det er jeg sikker på.

nå. sengen kalder, har en natteterrorist i øjeblikket, og intet er sikkert her om natten pt - ikke mht søvn. Så jeg vi se om jeg kan sove lidt inden det går løs - det er mig der har vagten i nat - suk....

knuz

Lige netop...og ang. manden, så kommer han hvis jeg vil...står ikke og mangler en nu....synes mit liv som single er så meget bedre end når man er to..

Sov godt....håber I får en dejlig nat, trods alt...

Anmeld

30. december 2008

Miamaja

twinboys skriver:

af manden / kæresten juleaften????

Jeg fik disse fede støvler fra Lola Ramona

synes de er vildt fede....

Majbritt

UHHH VILDT go' smag din mand her. herfra gav gemalen mig en digital photo ramme og min ynglings rodvin... zinfandel vi havde ellers aftalt INGEN gaver til os selv for jeg er meget pertentlig hvad jeg kan lide osv.. meeen min sode mand kober altid alligevel

Anmeld

30. december 2008

Christinahr

Vi nåede ikke lige gaver til os selv, det er faktisk mange år siden jeg har fået en gave af min kæreste

Men jeg synes når vi har fælles økonomi så det sådan lidt lige meget. Selvfølgelig er det dejligt at få en gave fra kæresten eller manden men jeg overlever med en buket blomster engang imellem

Anmeld

30. december 2008

bette

Mathilde skriver:

Jeg fik en ring og spørgsmålet " vil du gifte dig med mig? " Det kunne ikke have været bedre...
Nu venter vi bare på at ringene kommer tilbage med vores navne og dato

ej hvor lækkert tillykke med det

Anmeld

30. december 2008

bette

MetteT skriver:

Jeg fik et "one day in heaven" gavekort af min mand...
Et gavekort til spa, massage og ansigtsbehandling.. i alt 3 timers forkælelse..
Han syns lige jeg trængte til noget godt for mig selv efter graviditet og fødsel..

Så nu glæder jeg mig til Barselsflåd er overstået og til Kathrine er stor nok til jeg kan ta afsted fra hende i længere tid...

Den bedste julgave jeg ku ha ønsket mig...

Knus Mette

det er sååååå nice.. synes bare ansigtsbehandlingen var lidt totur.. haha.

Anmeld

30. december 2008

Rasmine

PiaR skriver:

Griner... skal jeg banke dig i bowling... altså når jeg kan bruge højre arm igen... jeg er pro. så det har koster lidt spil de sidste par dage... He He.....

Griner.... Knus Pia som har givet sine store unger en wii i julegave og snupper den når de er lagt i seng...

Har godt nok hørt man kan spille long-distance-on-line-agtigt mod hinanden, men har ikke fået sat mig ind i det.

Jeg skal nok lige øve lidt endnu.

Anmeld

30. december 2008

twinboys

Miamaja skriver:

UHHH VILDT go' smag din mand her. herfra gav gemalen mig en digital photo ramme og min ynglings rodvin... zinfandel vi havde ellers aftalt INGEN gaver til os selv for jeg er meget pertentlig hvad jeg kan lide osv.. meeen min sode mand kober altid alligevel

Hvor er han sød...

Ja manden min har en god smag....
Majbritt

Anmeld

30. december 2008

MorCamilla

Jeg fik en lang sort frakke af Mikkel og af Kasper fik jeg et smykke sæt, med halskæde og fingerring, i 14 karat guld med perler og sten, hvor der lige var et lille satafikat med på at det er ægte perler... Det er bare så flot og jeg er meget glad for det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.