Hvad fik i...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2008

tascia

margurit øreringe fik jeg af min mand, synes de er så fine...

//Natascia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2008

heaven

Eva skriver:

Nej...men det er det nærmeste mand...uden at være det

altså - nu er jeg lidt forvirret, hehe.... havde du ikke fået en kæreste for lidt tid siden ?? eller han er måske ikke en "vi giver da hinanden julegaver, ikke?" -kæreste??

Jannie

Anmeld

29. december 2008

Honningblomst

heaven skriver:

altså - nu er jeg lidt forvirret, hehe.... havde du ikke fået en kæreste for lidt tid siden ?? eller han er måske ikke en "vi giver da hinanden julegaver, ikke?" -kæreste??

Jannie

Nej, har ikke haft en kæreste...men jeg så en eller så ens-griner-
Og jeg har heller ikke en kæreste nu...ham jeg fik gave fra er vidst bare en der gerne vil være det..

Anmeld

29. december 2008

heaven

Eva skriver:

Nej, har ikke haft en kæreste...men jeg så en eller så ens-griner-
Og jeg har heller ikke en kæreste nu...ham jeg fik gave fra er vidst bare en der gerne vil være det..

ej, er han ude i kulden igen eller?? Jaja, det var bare de bryster der der skulle bestå prøven eller hva?? hehe, jeg driller....

Anmeld

29. december 2008

Honningblomst

heaven skriver:

ej, er han ude i kulden igen eller?? Jaja, det var bare de bryster der der skulle bestå prøven eller hva?? hehe, jeg driller....

Bortset fra de ikke måtte bruges og jeg slet ikke måtte have sex, ja, så er han videre...

Anmeld

29. december 2008

heaven

Eva skriver:

Bortset fra de ikke måtte bruges og jeg slet ikke måtte have sex, ja, så er han videre...

øv hva?? Eller, kan jo fornemme det var dig der sendte ham videre, og ikke omvendt - så er det jo nok som det skal være. Kan dog godt huske du skrev noget om forskellige steder i livet, eller hvad det nu var......

hvorfor sad du egentlig alene juleaften, hvis man må spørge?? Og så når du var inviteret i byen flere steder fra?? ved godt du alligevel var omkring din søs mv, men alligevel??

Jannie - nysgerrig

Anmeld

29. december 2008

Honningblomst

heaven skriver:

øv hva?? Eller, kan jo fornemme det var dig der sendte ham videre, og ikke omvendt - så er det jo nok som det skal være. Kan dog godt huske du skrev noget om forskellige steder i livet, eller hvad det nu var......

hvorfor sad du egentlig alene juleaften, hvis man må spørge?? Og så når du var inviteret i byen flere steder fra?? ved godt du alligevel var omkring din søs mv, men alligevel??

Jannie - nysgerrig

Ham Steen var for langt væk, på alle områder, så det gled ud.

Jeg sad alene, fordi det var det jeg helst ville...smiler

Anmeld

29. december 2008

heaven

Eva skriver:

Ham Steen var for langt væk, på alle områder, så det gled ud.

Jeg sad alene, fordi det var det jeg helst ville...smiler

jaja, så bliver aftenen jo også 100 procent som man selv vil have den og ang hankøn - så finder du nok en en anden gang, hvis det er det du ønsker.....

knuz

Anmeld

29. december 2008

Honningblomst

heaven skriver:

jaja, så bliver aftenen jo også 100 procent som man selv vil have den og ang hankøn - så finder du nok en en anden gang, hvis det er det du ønsker.....

knuz

Jojo...mænd er vidst intet problem....men ja, synes ikke rigtig jeg orker det...og den mand jeg vil have, dem er der vidst ikke mange af.

Tja, ved nu ikke om det var et behov for at få en aften som jeg ønskede...men når ikke jeg kunne få det bedste, så er det næstbedste jo det man må gå efter, ikke??
Og så tror jeg faktisk det er sundt at gøre nogle ting som man aldrig regnede med at man skulle eller ville...

Anmeld

29. december 2008

Pia.

Mebach skriver:

Jeg fik en Wii!!!
Wee...

Mette - nu med kronisk ondt i armen.

Griner... skal jeg banke dig i bowling... altså når jeg kan bruge højre arm igen... jeg er pro. så det har koster lidt spil de sidste par dage... He He.....

Griner.... Knus Pia som har givet sine store unger en wii i julegave og snupper den når de er lagt i seng...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.