Hvad fik i...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2008

Rasmine

Zuzet skriver:

Hejsa

Jeg fik en Le Klint Joker lampe far faren til mine 3 små (fra ham + ungerne), den er bare super flot !!!

Hilsen

Lotte

Hold da op mand, der er lidt BATMAN over den?
Den er super flot.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2008

Rasmine

Jeg fik en Wii!!!
Wee...

Mette - nu med kronisk ondt i armen.

Anmeld

29. december 2008

JonTri

Jeg fik en juice maskine ting. Havde ønsket mig den længe - meen nu er det vist også slut med at give køkkenmaskiner... ikke så romantisk - dog praktisk, og jeg er glad for den.

Anmeld

29. december 2008

Natascha

Jeg fik en lækker BH og 2 rigtig lækre spinning ringe... han fik et armbånd og en halskæde af mig... :-)

Anmeld

29. december 2008

heaven

vi har ikke givet hinanden noget, men skal købe en ny trådløs telefon sammen her på udsalg. Så vi havde aftalt ikke at give hinanden noget...

dog var der alligevel 2 pakker fra "julemanden" - 2 rødvinsglas, og så Celine Dions nye cd "my love"

Jannie

Anmeld

29. december 2008

jolu

ingenting vi giverikke hinanden julegaver,- his vi vil have noget så køber vi det......og synes egentlig at julen er hjerternes fest.....ikke en gavefest. Vi giver kun vores børn gaver.

Anmeld

29. december 2008

Honningblomst

Jeg fik den lækreste plaid til den herlige pris af 1200kr, bedre fåes det vidst ikke.....så fik jeg en bog, fire parfumer, en mascara og cremer....udover det en pakkekalender...skønne ting...

Anmeld

29. december 2008

Katjaro

Jeg fik mig et nyt kamera

Jeg har et Optio WP men det har været en tur i betonen - så en del information mangler nu (det tager stadigvæk fine billeder - men jeg aner ikke hvormange billeder jeg har taget, eller om der er stillet skarpt eller hvor meget batteri der er tilbage).

Jeg vidste godt jeg fik det - da jeg selv var med inde og bestille det. Manden min fik et PS3 spil (som han selv købte - da han har medlemskort til Game shoppen, og får rabat).

Så vi er lidt kedelige her i familien. Ville ønske at han/vi var lidt bedre til at finde på noget selv.

Hilsen Katja

Anmeld

29. december 2008

Rasmine

Eva skriver:

Jeg fik den lækreste plaid til den herlige pris af 1200kr, bedre fåes det vidst ikke.....så fik jeg en bog, fire parfumer, en mascara og cremer....udover det en pakkekalender...skønne ting...

Der er da vist noget du ikke har fortalt os???

Anmeld

29. december 2008

Honningblomst

Mebach skriver:

Der er da vist noget du ikke har fortalt os???

Nej...men det er det nærmeste mand...uden at være det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.