Angst for bilkørsel!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2011

lhn89

Jeg har haft kørekort i snart 4 år. Efter at vi har fået Luna er jeg bestemt heller ikke glad for at køre, eller køre med andre! 

Venlig hilsen Louise

louisehartmann.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2012

Anonym trådstarter

En lille update:

Jeg ved godt at tråden er gammel. Men har bare brug for at få luftet tankerne endnu engang.

Jeg har ikke kørt siden jeg oprettede dette indlæg, selvom jeg SÅ gerne vil. Jeg tør bare ikke at springe ud i det.

Her til aften fortryder jeg virkelig at jeg ikke har taget mig sammen noget før. Min bror som har forstuvet sin fod og som bor i Birkerød, ville SÅ gerne besøge os her til aften, men han orkede ikke at skulle tage togene for at komme hertil. (det tager ca. 1 time med tog)
Vi har gæster, drikke og hygger os, og han ville selvfølgelig gerne være med. Men alle har drukket nok til, at de ikke kan køre og selvfølgelig bliver jeg spurgt om det er lang tid siden jeg sidst har kørt i bil. Jeg svarer ja, kigger hurtigt væk og lukker den dér. Det piner mig, for jeg VED hvor meget min bror ville ønske at han kunne være her i aften. Inderst inde, så vil jeg så gerne hente ham og gøre ham glad, men jeg tør bare ikke. Angsten vinder igen!

Jeg er ærligtalt ked af det.. jeg er en mega bangebuks!! Jeg har NU besluttet at der SKAL ske noget!! Kan ikke leve med det her pjat mere! Så jeg har skrevet til en køreskole og bedt om at få lidt info mht. de her kursus køretimer man kan tage, og så må vi se hvad de svarer. Jeg håber de kan hjælpe mig, for det piner mig virkelig at jeg ikke turde hente min stakkels bror, som så gerne ville være hos os i aften.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.