Angst for bilkørsel! 
Jeg fik kørekort for 3 år siden, men har ikke kørt meget på vejene siden da. Jeg tog kørekort sammen med min søster, da vi længe havde snakket om at tage det samtidig. Jeg glædede mig sådan til at komme igang og jeg var jo bare super glad da jeg bestod prøven til sidst og fik kortet. Nu skulle jeg netop til at lære det og få en masse erfaring.. jeg vidste godt at jeg ville have lidt nerver når jeg fremover skulle køre bil, og oftest alene, men havde ikke forventet at det ville være så slemt.
I starten af køretimerne var det sjovt og jeg havde ikke som sådan nogle problemer ved at sidde bag rattet.. Jeg var en smule nervøs da jeg tog køretimer, men det er så også bare eskaleret siden.. Jeg har ikke nogen idéer om hvor min angst kommer fra. Jeg har ikke været indvolveret i en bilulykke før, men det er det jeg frygter.. Jeg er netop bange for at køre galt eller blive involdveret i en ulykke.. bange for, at nogen gør noget uforudsigeligt, som jeg ikke kan nå at reagere på. Og især nu hvor jeg har fået en dejlig datter, ønsker jeg ikke at noget ondt skal ske og hun skal vokse op uden en mor (som jeg selv har gjort)
Min LILLEbror ringede den anden dag og fortalte at han havde bestået sin køreprøve.. han er pavestolt og forstår ham godt – det er sejt gået. Jeg står og føler mig lidt dum.. føler, at jeg er den største bangebuks fordi jeg ikke tør at køre ... og det er møghamrende irriterende at have det sådan.. det er 13.000 bobs lige ud af vinduet..
Jeg vil så gerne køre igen.. Dette problem fylder bare så meget i mit hoved og jeg ærger mig og tør ikke at fortælle det til nogen.. Hvis nogen fx. spørger mig om jeg ikke lige kan køre for at hente noget, siger jeg at jeg ikke har kørekortet på mig.. jeg finder altid på en undskyldning for at slippe.. jeg skammer mig sådan over det og aner ikke hvad jeg skal gøre? Er jeg den eneste som har det sådan? Please, nogen der kan hjælpe ?
Anmeld