Weekendens hyggekage...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2011

ZamanogDania

Hvor ser de godt ud.

Prøv palminsmørcreme. Den smager rigtig godt og til at smør kagen med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2011

marloutti

ønskebarn74 skriver:

MUMS de ser lækre ud...

Taak...

Anmeld

29. juli 2011

marloutti

ZamanogDania skriver:

Hvor ser de godt ud.

Prøv palminsmørcreme. Den smager rigtig godt og til at smør kagen med.

Tak... Ja, har hørt en masse godt om den, men synes bare det lyder endnu mere ulækkert med palmin!!! Men jeg ender nok med at prøve den en dag...

Anmeld

29. juli 2011

ZamanogDania

marloutti skriver:

Tak... Ja, har hørt en masse godt om den, men synes bare det lyder endnu mere ulækkert med palmin!!! Men jeg ender nok med at prøve den en dag...

Hvorfor tror du det? Palmin er noget blomst noget. Det sstår godt nok ved siden af svinefedt i supermarkedet. Men de smager altså godt. Prøv det. Du vil blive overrasket

Anmeld

29. juli 2011

marloutti

ZamanogDania skriver:

Hvorfor tror du det? Palmin er noget blomst noget. Det sstår godt nok ved siden af svinefedt i supermarkedet. Men de smager altså godt. Prøv det. Du vil blive overrasket

Det fordi jeg bruger det til at koge klejner i til jul... Og det stinker frygtelig grimt... Så jeg forbinder det nok med det...

Men jeg tror sgi jeg prøver det næste gang... Har jo aldrig hørt noget dårligt om det, kun godt...

Anmeld

29. juli 2011

ZamanogDania

marloutti skriver:

Det fordi jeg bruger det til at koge klejner i til jul... Og det stinker frygtelig grimt... Så jeg forbinder det nok med det...

Men jeg tror sgi jeg prøver det næste gang... Har jo aldrig hørt noget dårligt om det, kun godt...

Nårh hehehe. Ja prøv det næste gang.

Anmeld

29. juli 2011

Vial

marloutti skriver:

Super super flot kage. Total sejt lavet med den mus.. haha.

Palmin bruger man ikke også det til kiksekage?? Det smager da godt (ihvert fald sidst jeg fik det i 6. klasse.).

Mine tvillinger bliver 1 år her d. 10. august, og jeg gad så godt, at jeg kunne lave så flot en kage til dem og gæsterne. Ved bare ikke om jeg tør begive mig ud i det. Børnene har også ferie, så skal også være på dem.

Anmeld

29. juli 2011

marloutti

KaMa skriver:

Super super flot kage. Total sejt lavet med den mus.. haha.

Palmin bruger man ikke også det til kiksekage?? Det smager da godt (ihvert fald sidst jeg fik det i 6. klasse.).

Mine tvillinger bliver 1 år her d. 10. august, og jeg gad så godt, at jeg kunne lave så flot en kage til dem og gæsterne. Ved bare ikke om jeg tør begive mig ud i det. Børnene har også ferie, så skal også være på dem.

Hihi tak....

Jo, det er vist det man bruger i kiksekage også...

Jeg synes bare du skal kaste dig ud i det... Det er simpelthen så sjovt og hyggeligt... Og egentlig slet ikke så svært, som det lige kan virke... Jeg er helt bidt af det...

Anmeld

29. juli 2011

Sofia24

Hvor er den sød, den med musen

Og ser lækker ud...

Hmm ku være jeg sku prøve det der færdigkøbe-fondant, for jeg har også altid lavet mit selv, men hvis det andet er nemmere så......

Hvilken hjemmeside køber du fra??

Anmeld

29. juli 2011

marloutti

Sofia24 skriver:

Hvor er den sød, den med musen

Og ser lækker ud...

Hmm ku være jeg sku prøve det der færdigkøbe-fondant, for jeg har også altid lavet mit selv, men hvis det andet er nemmere så......

Hvilken hjemmeside køber du fra??

Tak...

Ja, jeg har også hele tiden lavet det selv, men det er bestemt ikke besværet værd!!!

Det er fra den hollandske side... http://www.deleukstetaartenshop.nl/index.php?language=en&osCsid=093fa89a14c5404ac56a9459bf3fdaa7

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.