Weekendens hyggekage...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.131 visninger
33 svar
0 synes godt om
29. juli 2011

marloutti

Så er det helt sikkert slut med at lave fondant selv!!! Det er jo SÅ lækkert og nemt at arbejde med, det man køber... Wee

Og den hollandske butik er bare SÅ hurtig!!! Bestilte i mandags og fik det allerede i dag!!! Og fragten er "kun" 80kr... Så når man skal bestille fondant, kan man jo liiige bestille lidt udstyr også, så man får noget for fragtpengene...

Nå, men altså vi skal have kage med ned til min søster på søndag og så siger Michael at han da vil smage den først... Han kan da bare tage et stykke af den, siger jeg... Men nej, man kan da ikke have en kage med til nogen, som der har været mus i...  Hmmm, tænker jeg... Men man kan have én med der er mus !!! Og den lille er så Michaels smagsprøve...

Det er chokoladekage med blåbærmousse og daimcreme, smurt op med chokoladesmørcreme og pyntet med fondant... Mums... Bortset fra at jeg synes, det smørcreme er noget vammelt stads!!!

Men det var en ny choko kage jeg skulle prøve, og shiiitt... Den er så blød og smuldrer fuldstændig!!! Men det gik med to opsmøringer... Tror bare ikke man skal spise kanterne...

Nå... GOD WEEKEND...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2011

Jakob'sMor

marloutti skriver:

Så er det helt sikkert slut med at lave fondant selv!!! Det er jo SÅ lækkert og nemt at arbejde med, det man køber... Wee

Og den hollandske butik er bare SÅ hurtig!!! Bestilte i mandags og fik det allerede i dag!!! Og fragten er "kun" 80kr... Så når man skal bestille fondant, kan man jo liiige bestille lidt udstyr også, så man får noget for fragtpengene...

Nå, men altså vi skal have kage med ned til min søster på søndag og så siger Michael at han da vil smage den først... Han kan da bare tage et stykke af den, siger jeg... Men nej, man kan da ikke have en kage med til nogen, som der har været mus i...  Hmmm, tænker jeg... Men man kan have én med der er mus !!! Og den lille er så Michaels smagsprøve...

Det er chokoladekage med blåbærmousse og daimcreme, smurt op med chokoladesmørcreme og pyntet med fondant... Mums... Bortset fra at jeg synes, det smørcreme er noget vammelt stads!!!

Men det var en ny choko kage jeg skulle prøve, og shiiitt... Den er så blød og smuldrer fuldstændig!!! Men det gik med to opsmøringer... Tror bare ikke man skal spise kanterne...

Nå... GOD WEEKEND...

Mums de ser lækre ud

Anmeld

29. juli 2011

marloutti

Jakob'sMor skriver:

Mums de ser lækre ud

Tak....

Anmeld

29. juli 2011

twinboys

Smiler er vild med den med den lille sultne mus

Anmeld

29. juli 2011

Carl-Emil's mor

marloutti skriver:

Nå... GOD WEEKEND...

de er super super fine

Men hudløst ærligt? jeg har 1 gang smurt op med smørcreme og jeg  i lår tykke stråler af smagen så aldrig om jeg gør det igen...

Ved godt alle siger, aaargh drama din bærcreme farver igennem.. niks er 7,9,13 aldrig sket

Anmeld

29. juli 2011

Nettemor

super godt fundet på!  den er da bare mega sød!

Anmeld

29. juli 2011

marloutti

Carl-EmilsMoar skriver:

de er super super fine

Men hudløst ærligt? jeg har 1 gang smurt op med smørcreme og jeg  i lår tykke stråler af smagen så aldrig om jeg gør det igen...

Ved godt alle siger, aaargh drama din bærcreme farver igennem.. niks er 7,9,13 aldrig sket

Ja, det er sgu møg-vammelt!! Men det er altså også den eneste måde hvor kagen kan blive helt plan. Jeg kender i hvert fald ikke andre metoder... Smører du den så slet ikke op med  noget?

Anmeld

29. juli 2011

marloutti

nettemor skriver:

super godt fundet på!  den er da bare mega sød!

Tak...

Anmeld

29. juli 2011

marloutti

twinboys skriver:

Smiler er vild med den med den lille sultne mus

Hihi, tak... Synes også det var lidt sjovt...

Anmeld

29. juli 2011

Ox.

Så fin!

Hvad hedder den butik??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.