Weekendens hyggekage...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2011

marloutti

Ox. skriver:

Så fin!

Hvad hedder den butik??

Tak... Den hedder Deleukstetaartenshop.nl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2011

roenlund

Ox. skriver:

Så fin!

Hvad hedder den butik??

http://www.deleukstetaartenshop.nl/index.php?language=en&osCsid=88fceb8d966a28cedba65fcfdc70525b

kunne ikke forestille mig at det var andre end denne, genial side hvor man for brugt alt alt for mange penge...

Anmeld

29. juli 2011

Carl-Emil's mor

marloutti skriver:

Ja, det er sgu møg-vammelt!! Men det er altså også den eneste måde hvor kagen kan blive helt plan. Jeg kender i hvert fald ikke andre metoder... Smører du den så slet ikke op med  noget?

Min er altid helt glatte og plan?  og nej jeg smøre aldrig op i noget som helst..

jeg har sådan en tuttelut som jeg jeg kører rundt oven på fondanten så hvis de skulle være ujævnheder bliver de glattet ud

Anmeld

29. juli 2011

Maalene

Hvor er den sød - sikke dytig du er

Anmeld

29. juli 2011

marloutti

Carl-EmilsMoar skriver:

Min er altid helt glatte og plan?  og nej jeg smøre aldrig op i noget som helst..

jeg har sådan en tuttelut som jeg jeg kører rundt oven på fondanten så hvis de skulle være ujævnheder bliver de glattet ud

Ja, den der glatter-dims har jeg også... Hmm, nå okay... Så skal jeg nok bare øve mig lidt i at bage mere lige kager...

Anmeld

29. juli 2011

marloutti

Maalene skriver:

Hvor er den sød - sikke dytig du er

Tusind tak...

Anmeld

29. juli 2011

marloutti

roenlund skriver:

http://www.deleukstetaartenshop.nl/index.php?language=en&osCsid=88fceb8d966a28cedba65fcfdc70525b

kunne ikke forestille mig at det var andre end denne, genial side hvor man for brugt alt alt for mange penge...

Lige nøjagtig...

Anmeld

29. juli 2011

Muffin_girl

marloutti skriver:

Så er det helt sikkert slut med at lave fondant selv!!! Det er jo SÅ lækkert og nemt at arbejde med, det man køber... Wee

Og den hollandske butik er bare SÅ hurtig!!! Bestilte i mandags og fik det allerede i dag!!! Og fragten er "kun" 80kr... Så når man skal bestille fondant, kan man jo liiige bestille lidt udstyr også, så man får noget for fragtpengene...

Nå, men altså vi skal have kage med ned til min søster på søndag og så siger Michael at han da vil smage den først... Han kan da bare tage et stykke af den, siger jeg... Men nej, man kan da ikke have en kage med til nogen, som der har været mus i...  Hmmm, tænker jeg... Men man kan have én med der er mus !!! Og den lille er så Michaels smagsprøve...

Det er chokoladekage med blåbærmousse og daimcreme, smurt op med chokoladesmørcreme og pyntet med fondant... Mums... Bortset fra at jeg synes, det smørcreme er noget vammelt stads!!!

Men det var en ny choko kage jeg skulle prøve, og shiiitt... Den er så blød og smuldrer fuldstændig!!! Men det gik med to opsmøringer... Tror bare ikke man skal spise kanterne...

Nå... GOD WEEKEND...

Nej hvor er den fin

Anmeld

29. juli 2011

marloutti

AalborgPigen skriver:

Nej hvor er den fin

Tak, tak...

Anmeld

29. juli 2011

ønskebørn74

marloutti skriver:

Så er det helt sikkert slut med at lave fondant selv!!! Det er jo SÅ lækkert og nemt at arbejde med, det man køber... Wee

Og den hollandske butik er bare SÅ hurtig!!! Bestilte i mandags og fik det allerede i dag!!! Og fragten er "kun" 80kr... Så når man skal bestille fondant, kan man jo liiige bestille lidt udstyr også, så man får noget for fragtpengene...

Nå, men altså vi skal have kage med ned til min søster på søndag og så siger Michael at han da vil smage den først... Han kan da bare tage et stykke af den, siger jeg... Men nej, man kan da ikke have en kage med til nogen, som der har været mus i...  Hmmm, tænker jeg... Men man kan have én med der er mus !!! Og den lille er så Michaels smagsprøve...

Det er chokoladekage med blåbærmousse og daimcreme, smurt op med chokoladesmørcreme og pyntet med fondant... Mums... Bortset fra at jeg synes, det smørcreme er noget vammelt stads!!!

Men det var en ny choko kage jeg skulle prøve, og shiiitt... Den er så blød og smuldrer fuldstændig!!! Men det gik med to opsmøringer... Tror bare ikke man skal spise kanterne...

Nå... GOD WEEKEND...

MUMS de ser lækre ud...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.