Forkert at blive sur?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2008

BellaT

Kan godt forstå at du er skuffet over det.
Det hele handler vel om, om han bliver der fordi han ikke synes jul og nytår sammen med jer er så vigtig som du synes eller om han bliver der pga angst for sit helbred... Det er to vidt forskellige ting.
Men at blive på et sygehus for at undgå at være sammen med sin familie har jeg svært ved at tro at nogen vil gøre... Så mon ikke han er lidt nervøs? Måske mere end han selv sådan lige giver udtryk for og vil indrømme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2008

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Ej, du må undskylde, men jeg synes du er meget egoistisk og en smule barnlig...manden er syg og det er nu at det gælder, at I som familie skal holde sammen...op i r**** med julen...hvad er det som betyder noget??? En familie er vigtig når det gælder og ikke bare på alle de åndsvage dage hvor man er sammen fordi man nu engang er det....
Håber du tager det her som det kærlige spark det er ment som.
Eva.

altså manden er ikke mere syg end at sygehuset siger han gerne må tage hjem og holde jul, det ville de sgu nok ikke gøre hvis han var ved at dø...

Jeg er der nu også for min familie og ikke kun på alle de åndsvage dage hvor man bare er sammen fordi man nu er det...

Men ja jeg er da nok både egoistisk og barnlig... Men det må jeg jo bare leve med så...

Anmeld

28. december 2008

Honningblomst

Anonym skriver:

altså manden er ikke mere syg end at sygehuset siger han gerne må tage hjem og holde jul, det ville de sgu nok ikke gøre hvis han var ved at dø...

Jeg er der nu også for min familie og ikke kun på alle de åndsvage dage hvor man bare er sammen fordi man nu er det...

Men ja jeg er da nok både egoistisk og barnlig... Men det må jeg jo bare leve med så...

Det er synd du sådan hidser dig op...du spørger om vores mening herinde og du får den...men nu er jeg også typen der mener at den vigtigste forudsætning for en god relation, familie eller ej, er respekt og accept af hinanden.
Men ærgeligt jeg brugte min tid på et svar, når du ikke er modtagelig og har besluttet dig for at være forudrette og offeret....., måske vores værdigrundlag og normer bare er for langt fra hinanden.
Håber du nyder din familie...sådan en kan forsvinde før man ved det..

Anmeld

28. december 2008

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Det er synd du sådan hidser dig op...du spørger om vores mening herinde og du får den...men nu er jeg også typen der mener at den vigtigste forudsætning for en god relation, familie eller ej, er respekt og accept af hinanden.
Men ærgeligt jeg brugte min tid på et svar, når du ikke er modtagelig og har besluttet dig for at være forudrette og offeret....., måske vores værdigrundlag og normer bare er for langt fra hinanden.
Håber du nyder din familie...sådan en kan forsvinde før man ved det..

Jeg er ikke hidsig... Langt fra... Synes bare lidt at du gik til angreb i den måde du skrev dit svar på, og derfor svarede jeg som jeg gjorde...

Men nej jeg er ikke hidsig...

Anmeld

28. december 2008

Honningblomst

Anonym skriver:

Jeg er ikke hidsig... Langt fra... Synes bare lidt at du gik til angreb i den måde du skrev dit svar på, og derfor svarede jeg som jeg gjorde...

Nej, jeg ytrede mig bare ud fra dine beskrivelser og mine oplevelser, erfaringer og hvordan jeg ville anskue en sådan situation...

Anmeld

28. december 2008

linemus

Måske har han det ikke godt med at være syg uden at kunne få at vide, hvad der er galt med ham. Det kan man jo godt blive ret bange over. Og i og med at han er mand, er det nok ikke lige det, han snakker mest om, men kommer med en undskyldning om, at det er pga. undersøgelsen. Der kan jo ligge mere bag, end man lige er klar over.

Jeg forstår godt, at du er skuffet, når det er jeres først jul sammen allesammen. Men tænk på, at han måske har en grund til at vælge som han gjorde, og at det ikke var for at såre dig.

Knus Line

Anmeld

29. december 2008

MorCamilla

Hej Ano...

Tja, jeg tror jeg ville føle på samme måde som dig, især når du ikke har hørt det direkte fra din far, men af omveje... Jeg kan godt forstå at du er ked af og skuffet over din fars beslutning.. Men noget har jo gjort at han har valgt som han har, måske han ikke havde lyst til at holde jul hjemme når han ikke ved hvad han fejler.. Måske han har været bange for at komme hjem hvis det skulle blive værre med ham eller lignende...

Jeg tror hvis det var mig at jeg ville prøve at tage en snak med ham, ja eller med din mor. og fortælle at du er ked af det osv, måske han eller din mor kan svare dig på hvorfor han valgte sygehuset frem for jer juleaften..
bare et forslag..

Knus fra Camilla.

Anmeld

29. december 2008

Miamaja

Anonym skriver:

Hvis du ikke er hidsig, eller sur over eva's svar hvorfor saa svare i rodt?

Er helt enig med Eva. Synes du er barnlig og ikke taenker paa din far som bloeder ud af roven. Det er hans jul hvis han vil holde den paa sygehuset er der nok en grund til det. Hvis det saa er sur rov for jer og jeres familie saa er det aergeligt men intet at blive sur over. Hvad enten sygehuset synes din far er rask nok til at tage hjem , synes han det ikke selv, og det maa man respektere.

Anmeld

29. december 2008

Heidi.

Anonym skriver:

Min far er pt indlagt på sygehuset... har været det siden før jul... Efter al sandsynlighed kommer han heller ikke hjem til nytår...

mit problem er at juleaften fik han tilbudt af sygehuset at han godt måtte komme hjem... Men han vælger at blive der... Og ja jeg blev flintrende rasende da jeg fik af vide at han selv havde valgt det... Jeg blev dybt skuffet... er det forkert, at føle man bliver svigtet pga det....

Jeg syntes ikke du kan tilade dig og blive sur.. Men skuffet kan du blive. Din far er indlagt, og hvis han ikke har lyst til og komme hjem er det jo hans valg. Han har det nok ikke så godt så..
Man lader ikke folk blive på hospitalet juleaften hvis de har det godt nok til og komme hjem, heller ikke selvom de gerne vil blive.. Så der er jo nok en grund til han ikke ville hjem..

Men jo kan godt forstå du er skuffet og ked af det., men det er vel også forsi du bekymre dig..

Anmeld

29. december 2008

Heidi.

Anonym skriver:

ja for at være ærlig så bløder han ud af bagdelen... De kan ikke finde ud af hvorfor... og den eneste grund til at han blev var at så kunne han få lavet nogen undersøgelse den 25 i stedet for at vente med at få dem lavet til den 26...

For mig er julen ikke bare en aften som alle andre... Det er noget helt specielt og ja har alle dage været det... og den her var i sær fordi det var første gang vi skulle holde jul sammen med mine forældre efter vi har fået børn...

Den havde jeg så ikke lige læst...!!!!!
Så fatter jeg ikke du overhovedet overvejer at blive sur.. at bløde ud af rektal er ikke noget man spøger med, så mon ikke din far blev fordi han selv er nervøs og gerne vil undersøges hurtigst muligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.