Forkert at blive sur?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.744 visninger
29 svar
0 synes godt om
28. december 2008

Anonym trådstarter

Min far er pt indlagt på sygehuset... har været det siden før jul... Efter al sandsynlighed kommer han heller ikke hjem til nytår...

mit problem er at juleaften fik han tilbudt af sygehuset at han godt måtte komme hjem... Men han vælger at blive der... Og ja jeg blev flintrende rasende da jeg fik af vide at han selv havde valgt det... Jeg blev dybt skuffet... er det forkert, at føle man bliver svigtet pga det....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2008

Lise

hmmm... kommer vel an på hvad han er indlagt for, hvor langt han skulle fra sygehuset for at komme hjem til jul, hvor gammel han er etc. etc.

Synes ikke der er noget man ligefrem kan blive flintrende rasende over... der er vel en grund til at manden er indlagt så mange dage. Hvis han er syg, var han måske bare ikke i humør til julehalløj...

Kan sætte mig ind i at man kan blive skuffet over at han vælger at blive på sygehuset fremfor juleaften med familien - men kan ikke svare nærmere uden at kende mere til omstændighederne...

Anmeld

28. december 2008

ekzunz

Det kan jo ikke være forkert at føle man bliver svigtet - man er vel ikke selv herre over hvordan man føler i sådan en situation.....
Men jeg synes måske du skal tænke over om han måske har følt sig mest tryg på sygehuset. Nu ved vi jo ikke hvad han fejler, men det kan jo dreje sig om tryghed. Det kan også være at han ville føle at han var for meget til besvær ved at komme hjem, hvis han har brug for særlig pleje.
Men det kan vel ikke skade at fortælle ham hvordan du har det, og så høre hans begrundelser......
Jeg tænker at han højst sandsynligt ikke har gjort det for at gøre dig sur

Anmeld

28. december 2008

Honningblomst

Følelser er vel aldrig forkerte...men det er jo hans valg og det kommer der nok det bedste resultat ud af, hvis du respekterer, uden at bebrejde ham det...han har nok haft sine grunde og så er juleaften jo kun en aften som alle andre...der bliver masse af dage I kan hygge jer, når han har lyst...
Kan ikke forstå du bliver gal.,...ked måske og skuffet..og om det er forkert at føle sig svigtet...prøv at se tingene fra en anden side end kun din...
Knus..

Anmeld

28. december 2008

Nadi

Jeg synes måske det er forkert at blive sur/rasende, men kan godt forstå du bliver skuffet.
Men det er din fars valg og hvis det er dét han har haft det bedst med så må man acceptere hans ønske. Og som Lise skriver kommer det jo også meget an på hvad han er indlagt for.
Håber trods alt at du havde en god juleaften?!

-Nadia

Anmeld

28. december 2008

Anonym trådstarter

ja for at være ærlig så bløder han ud af bagdelen... De kan ikke finde ud af hvorfor... og den eneste grund til at han blev var at så kunne han få lavet nogen undersøgelse den 25 i stedet for at vente med at få dem lavet til den 26...

For mig er julen ikke bare en aften som alle andre... Det er noget helt specielt og ja har alle dage været det... og den her var i sær fordi det var første gang vi skulle holde jul sammen med mine forældre efter vi har fået børn...

Anmeld

28. december 2008

Honningblomst

Anonym skriver:

ja for at være ærlig så bløder han ud af bagdelen... De kan ikke finde ud af hvorfor... og den eneste grund til at han blev var at så kunne han få lavet nogen undersøgelse den 25 i stedet for at vente med at få dem lavet til den 26...

For mig er julen ikke bare en aften som alle andre... Det er noget helt specielt og ja har alle dage været det... og den her var i sær fordi det var første gang vi skulle holde jul sammen med mine forældre efter vi har fået børn...

Stakkels din far og jeg forstår sørme godt han bliver...det kan godt være du føler juleaften er noget andet, men det er jo altså bare en dag som andre...forstå mig ret.
Hold en hygge efter-jul dag med ham når han er rask...og håber du viste din far fuld forståelse for at han blev...puha, da ikke sjovt at være syg og sikkert bange.

Anmeld

28. december 2008

Anonym trådstarter

jeg har ikke vist forståelse, men heller ikke det modsatte... han fortalte mig bare at han ikke kom hjem, det var min kæreste der fortalte mig at han selv havde valgt det (han havde fået det af vide af min mor)...

Men ærligt lige nu har jeg ikke lyst til at holde en efter hygge jule dag, så ondt gjorde hans valg...

Anmeld

28. december 2008

Honningblomst

Ej, du må undskylde, men jeg synes du er meget egoistisk og en smule barnlig...manden er syg og det er nu at det gælder, at I som familie skal holde sammen...op i r**** med julen...hvad er det som betyder noget??? En familie er vigtig når det gælder og ikke bare på alle de åndsvage dage hvor man er sammen fordi man nu engang er det....
Håber du tager det her som det kærlige spark det er ment som.
Eva.

Anmeld

28. december 2008

Mette+Mathias

Synes ikke rigtig du kan tillade dig det, - manden er formentlig bange og vil gerne undersøges og have svar hurtigst muligt, og måske vil han heller ikke være til besvær?

Du lyder som om du tror han blev der, fordi det ville være langt sjovere??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.