StinaOliver skriver:
Hej Allesammen .
Jeg har dreng der fylder 14 måneder her d. 01.08.2011.
Han begyndte i dagpleje hos min kusines mor d. 02.05.2011 (11 mdr)
Det tog ham ca. 14 dage at blive kørt ind og idag er han så glad for dagplejemoren.
kl 06:50 ringer mit ur nogle gange er vi oppe der , men andre gange skal jeg ind og vække ham ..
Vi spiser morgenmad sammen og leger lidt (hvis han ikke er skide sur) inden vi køre kl 07:40
Nogle gange om morgen kan han ligge sig ned på gulvet og skrige hvis jeg er igang med at tage tøj på eller lave morgenmad . Og det er ikke til at holde ud
Han kan ikke sige så meget så kan jo ikke rigtig gøre noget andet end at prøve mig frem,
Når vi kommer ned i dagplejen går han ind og leger (nogle gange hænger han lidt inden jeg går) , MEN når jeg så henter ham er han træt !! Dagpleje mor siger han sover 3 timer fra 11-12 til en 14-15 tiden. Og jeg henter Oliver 15:30 - 16:00 vi når nogle gange ikke hjem før han begynder at skabe sig i bilen. når vi så kommer hjem finder vi alt legetøj frem så han kan lege mens jeg begynder på mad. Og det gider han selvfølgelig ikke han vil op hele tiden . knider sig i sine øjne og græder og skriger.
Aner snart ikke hvad jeg skal stille op ..
Hvorfor kan han ikke sove det længere om morgen istedet for at stå op kl 06 og nogle gange tidligere.
Og ikke nok med det hvorfor sover han så ikke igennem ??
Han kan vågne (skrige ) op til tre gange på en nat., og jeg er blevet for god til at tage ham ind til os ved en 5 tiden om morgen hvis han har været vågn 1-2 gange før..
PS: Han kommer i seng hver aften ved en 19:30-20:00 tiden..
jeg tror fejlen ligger i at han sover to gange i dagplejen. hvis han blv puttet kl 12. og sov 3-4 timer der, så tror jeg han ville blive mere udhvilet....