"dumt" spørgsmål vdr bodystocking/ble..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2011

Nettemor

MissChrista skriver:

hihi super. For tænker godt nok, at sommeren kan gå hen og blive lidt småvarm for dem, hvis de er udstyret med bodystock hele tiden ;P .. TAAk for svar

det er lige præcis også derfor at vi nogle gange bare giver ham underbukser på uden på bleen. men syns stadig at det er praktisk med body om vinteren da de jo ikke skiller på midten. men når de så begynder at gå lidt på toilet eller potte så er det mere praktisk med undertøj

og det er jo ikke spildte penge at købe det lidt stort for der kommer jo et tidspunkt hvor de kan passe det uden bleen under

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

Hasselnødden

Rigtig godt spørgsmål og tak til alle for rigtig gode svar  Ja, man lærer noget nyt hver dag

Anmeld

28. juli 2011

TrineCT

MissChrista skriver:

Heej piger.
Jaaa - jeg er altså heelt forvirret omkring alt det der med bleer og bodystockings og undertøj.. Jeg tænker: HVORNÅR skal de begynde at gå med undertøj?! Altså underbukser? Det er vel først når de smider bleen, right? Men skal de så gå  med bodystocking indtil de er de der 2-3 år ? (altså når de er klar til at blive renlige og ikke bruge ble mere)

Aaamen - er super forvirret Håber I kan hjælpe mig, og at I forstod spørgsmålet hehe.

Hjalte er ca. 16 måneder og går har begge dele: body og undertrøje/underbukser. Underbukserne holder bleen på plads lige så godt som en body gør.

Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.