"dumt" spørgsmål vdr bodystocking/ble..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2011

Mor Christa

Ditte_Marie skriver:

Jeg ville sige når de er 1 1/2-2år..
Der viser de som regel interesse for de små toiletter i institutionen og vil gerne tage tøjet af selv ligesom de store børn. Og det kan de ikke selv med en body. Så så tidligt ville jeg selv gøre det - for udviklingens skyld

Man kan jo få underbukser der er beregnet til at have en ble i

hihi - det var lige det jeg gerne ville vide Altså mht underbukser der er beregnet ti lble SUPER tak for svar!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

Billemyre

MissChrista skriver:

Også selvom de bruger ble osv?
Tak for svar !

Jep, helt bestemt
Arbejder i en vuggestue og det er sååå smart med de underbusker - Det hele bliver så meget nemmere for dem.

Selv tak

Anmeld

28. juli 2011

Mor Christa

Billemyre skriver:

Jep, helt bestemt
Arbejder i en vuggestue og det er sååå smart med de underbusker - Det hele bliver så meget nemmere for dem.

Selv tak

aah super ;D!!

Anmeld

28. juli 2011

lilledittemor

MissChrista skriver:

hihi - det var lige det jeg gerne ville vide Altså mht underbukser der er beregnet ti lble SUPER tak for svar!

Så lidt

Joha har rigtig meget ved jeg.

Ellers når du kigger på undertøj, så er der somregel et klistermærke på, hvor der er en lille blenumse på - så er man ikke i tvivl

Anmeld

28. juli 2011

Billemyre

MissChrista skriver:

aah super ;D!!

Anmeld

28. juli 2011

Mor Christa

Ditte_Marie skriver:

Så lidt

Joha har rigtig meget ved jeg.

Ellers når du kigger på undertøj, så er der somregel et klistermærke på, hvor der er en lille blenumse på - så er man ikke i tvivl

Suuuper

Man lærer jo noget nyt hver dag

Anmeld

28. juli 2011

Pige2009

MissChrista skriver:

Heej piger.
Jaaa - jeg er altså heelt forvirret omkring alt det der med bleer og bodystockings og undertøj.. Jeg tænker: HVORNÅR skal de begynde at gå med undertøj?! Altså underbukser? Det er vel først når de smider bleen, right? Men skal de så gå  med bodystocking indtil de er de der 2-3 år ? (altså når de er klar til at blive renlige og ikke bruge ble mere)

Aaamen - er super forvirret Håber I kan hjælpe mig, og at I forstod spørgsmålet hehe.

Laura er 21 mdr. og hun går stadig med body og vil fortsætte til hun ikke bruger ble mere. Det er vel en smagssag, så det er helt op til en selv

Anmeld

28. juli 2011

Christina.78

Og her begynder tøzen så småt selv at ville tage tøjet af om aftenen til aftensbadet, så vi skal vist snart til at kigge undertøj...(ikke body)

Anmeld

28. juli 2011

132319

MissChrista skriver:

Så han var helt renlig da I gik over til underbukser? Og indtil da brugte han bodystocking?

Nej nej, det stædige asen på nu 3 år og 7 måneder er stadig ikke renlig, suk!!

Men underbukser op til str. 98 er lavet så der er plads til ble. Han har en lille rumpe så han kan stadig passe dem i 86/82 med ble under selvom han bruger 104 i andet tøj

Anmeld

28. juli 2011

Mor Christa

132319 skriver:

Nej nej, det stædige asen på nu 3 år og 7 måneder er stadig ikke renlig, suk!!

Men underbukser op til str. 98 er lavet så der er plads til ble. Han har en lille rumpe så han kan stadig passe dem i 86/82 med ble under selvom han bruger 104 i andet tøj

sike en lille trold tror det bliver lige omvendt med min haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.