"dumt" spørgsmål vdr bodystocking/ble..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.265 visninger
22 svar
0 synes godt om
28. juli 2011

Mor Christa

Heej piger.
Jaaa - jeg er altså heelt forvirret omkring alt det der med bleer og bodystockings og undertøj.. Jeg tænker: HVORNÅR skal de begynde at gå med undertøj?! Altså underbukser? Det er vel først når de smider bleen, right? Men skal de så gå  med bodystocking indtil de er de der 2-3 år ? (altså når de er klar til at blive renlige og ikke bruge ble mere)

Aaamen - er super forvirret Håber I kan hjælpe mig, og at I forstod spørgsmålet hehe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

Nettemor

ja det vil jeg sige. men vores dreng på 16 mdr har nogle gange bare underbukser på for at holde bleen på plads. men det er kun her om sommeren når det er varmt at jeg ikke syns han behøver body..

Anmeld

28. juli 2011

132319

Hjalte begyndte at bruge undertøj da han var 2 1/2. Han brugte/bruger uld om vinteren så foråret efter at han var blevet 2 i december, gik jeg over til undertøj

Anmeld

28. juli 2011

Mor Christa

nettemor skriver:

ja det vil jeg sige. men vores dreng på 16 mdr har nogle gange bare underbukser på for at holde bleen på plads. men det er kun her om sommeren når det er varmt at jeg ikke syns han behøver body..

Jamen jeg tænker bare... Kan underbukserne godt være der for bleen?

Anmeld

28. juli 2011

Mor Christa

132319 skriver:

Hjalte begyndte at bruge undertøj da han var 2 1/2. Han brugte/bruger uld om vinteren så foråret efter at han var blevet 2 i december, gik jeg over til undertøj

Så han var helt renlig da I gik over til underbukser? Og indtil da brugte han bodystocking?

Anmeld

28. juli 2011

Nettemor

MissChrista skriver:

Jamen jeg tænker bare... Kan underbukserne godt være der for bleen?

ja da. du køber dem bare lidt større..

Anmeld

28. juli 2011

Billemyre

MissChrista skriver:

Så han var helt renlig da I gik over til underbukser? Og indtil da brugte han bodystocking?

Jeg vil sige at de sagtens kan begynde med "rigtigt" undertøj omkring 2 års alderen.
Der begynder de for alvor selv, at kunne tage tøjet af og på og så er det jo en kæmpe hjælp for dem, ikke at skulle stå og hive og slide i knapperne på bodyen

Anmeld

28. juli 2011

Mor Christa

nettemor skriver:

ja da. du køber dem bare lidt større..

hihi super. For tænker godt nok, at sommeren kan gå hen og blive lidt småvarm for dem, hvis de er udstyret med bodystock hele tiden ;P .. TAAk for svar

Anmeld

28. juli 2011

Mor Christa

Billemyre skriver:

Jeg vil sige at de sagtens kan begynde med "rigtigt" undertøj omkring 2 års alderen.
Der begynder de for alvor selv, at kunne tage tøjet af og på og så er det jo en kæmpe hjælp for dem, ikke at skulle stå og hive og slide i knapperne på bodyen

Også selvom de bruger ble osv?
Tak for svar !

Anmeld

28. juli 2011

lilledittemor

MissChrista skriver:

Heej piger.
Jaaa - jeg er altså heelt forvirret omkring alt det der med bleer og bodystockings og undertøj.. Jeg tænker: HVORNÅR skal de begynde at gå med undertøj?! Altså underbukser? Det er vel først når de smider bleen, right? Men skal de så gå  med bodystocking indtil de er de der 2-3 år ? (altså når de er klar til at blive renlige og ikke bruge ble mere)

Aaamen - er super forvirret Håber I kan hjælpe mig, og at I forstod spørgsmålet hehe.

Jeg ville sige når de er 1 1/2-2år..
Der viser de som regel interesse for de små toiletter i institutionen og vil gerne tage tøjet af selv ligesom de store børn. Og det kan de ikke selv med en body. Så så tidligt ville jeg selv gøre det - for udviklingens skyld

Man kan jo få underbukser der er beregnet til at have en ble i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.