Hvad skal jeg gøre? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2011

babymus77

Hej igen:-) hvis i bliver uvenner så er det måske en dårlig samvittighed?? Du må love dig selv at du aldrig bare lukker øjnene for løgne fordi du er bange for i bliver uvenner!!! Ingen har fortjent at blive bedraget!! Så er det enhvers pligt at tale sandt!!! Tanker og knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

Anonym trådstarter

babymus77 skriver:

Hej igen:-) hvis i bliver uvenner så er det måske en dårlig samvittighed?? Du må love dig selv at du aldrig bare lukker øjnene for løgne fordi du er bange for i bliver uvenner!!! Ingen har fortjent at blive bedraget!! Så er det enhvers pligt at tale sandt!!! Tanker og knus

Heej .

Har jeg nemlig tænkt på, hvis han bliver sur over det, så det jo måske for han skjuler noget eller har nget på samvittigheden der ikke burde være der ..

Men håber på et ærlig svar. Kender nr og ved det er hendes, så hvis han ikke kan stå ved det, er det måske en dårlig idé vi har fået med at prøve at få det til at virke igen.. Var nok en grund til det ikke virkede sidst.. Eller så er det bare beviset på at det ikke går .

Men tak

Anmeld

29. juli 2011

Muffin_girl

Anonym skriver:

Jaaa, jeg tager snakken med ham i aften, det er besluttet nu. Orker ikke at gå rundt i uvisheden og forvente det væreste.. Og kan heller ikke holde til det i længden ..

Tak

Vil da gerne høre en update

Anmeld

29. juli 2011

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Vil da gerne høre en update

Jamen har da skrevet en opdate .

Altså inde på "parforhold" ..

Du kan prøve og se om du kan finde det

Anmeld

29. juli 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jamen har da skrevet en opdate .

Altså inde på "parforhold" ..

Du kan prøve og se om du kan finde det

https://www.baby.dk/debat/124617pi1/parforhold/opdate-paa-norgefyren-.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.